![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, Flodders kalende zuurpruim genaamd mschol, waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben!
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
plopkweker
poolkwarker
quote:
Pics van de reacties
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende::W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
multiplayer. singleplayer is saai
Ik ging ook nog even mijn mening neer pleuren op FB. Ben alleen nu iets te moe

Ik verwacht een backfire..
plopkweker
poolkwarker
quote:
Singleplayer is eventjes leuk om alles uit te vinden vind ik, multiplayer is toch wel wat leuker aangezien je je creaties kan delen
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:52 schreef d4v1d het volgende:Ik ging ook nog even mijn mening neer pleuren op FB. Ben alleen nu iets te moe

Ik verwacht een backfire..
ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij ongeveer hetzelfde hebt neergekacheld als ik
quote:
Moet nog doen.
Heb alleen geen zin om vanaf mobiel te doen.
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op maandag 20 mei 2013 01:53 schreef plopkweker het volgende:[..]
Singleplayer is eventjes leuk om alles uit te vinden vind ik, multiplayer is toch wel wat leuker aangezien je je creaties kan delen

Voor mij is single player nu handiger ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
plopkweker
poolkwarker
quote:
Als je alles zelf even uit wil vogelen wel ja, maar dat is vooral omdat je vanuit de creative gamemode bij elk item kan wat op de meeste multiplayer servers niet kan
Djeetje
Visca el Barça
quote:
Op maandag 20 mei 2013 02:00 schreef plopkweker het volgende:[..]
Als je alles zelf even uit wil vogelen wel ja, maar dat is vooral omdat je vanuit de creative gamemode bij elk item kan wat op de meeste multiplayer servers niet kan

Je kan dan toch ook gewoon survival mode doen ?
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
lekker volwassen weer
plopkweker
poolkwarker
quote:
wtf
LompeHork is een baas, wat is deze
pff lang niet in feedback gereageerd
plopkweker
poolkwarker
quote:
Ik ook volgens mij niet, maar ken jij LompeHork een beetje?
niet echt
haat zaaien ftw
plopkweker
poolkwarker
quote:
doe maar richting yvonne, lompehork was een mod waar vele moderators van konden leren
Ben jij al die kingdoms servers zat en wil jij weer eens ECHT survivalen?
teruggezet in het mcftopic. verzet ftw
plopkweker
poolkwarker
quote:
Op maandag 20 mei 2013 02:15 schreef shaderon het volgende:Ben jij al die kingdoms servers zat en wil jij weer eens ECHT survivalen?
teruggezet in het mcftopic. verzet ftw
Yup net weer een of andere kneus die een kingdom server opende
http://minecraftforum.nl/index.php/topic,29263.0.html
even gereageerd