Ik was er niet echt zuinig op.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
Tis wel vet dik vet buffel leer ... Dat gaat een leven mee volgens mij...
Is ze al 40+?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
En om op Anouk terug te komen ..... Anouk was best
Heerlijk nuchter, met een vet orkest achter haarquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:24 schreef chufi het volgende:
En om op Anouk terug te komen ..... Anouk was best
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ieder keer als ik even ik dat topic lees over die jongetjes wordt het gekker en gekker![]()
Is dat nu niet gewoon een keer klaar? Jongetjes zijn dood, dat is heel triest maar dat
gaat maar door daar.
Dat is eigenlijk ook best triest
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?
Al die nonsens van vegetariėrs en over de bioindustrie ook altijd.... pure postverspilling.
Nou Leandra, draaf je niet een beetje door.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn zoveel topics waarvan ik het bestaansrecht niet begrijp, maar dat hoef ik hier toch ook niet iedere keer te melden?
Al die nonsens van vegetariėrs en over de bioindustrie ook altijd.... pure postverspilling.
Die beesten zijn toch dood, en dat is heel triest maar dat gaat maar door daar.
Dode beesten draven niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Leandra, draaf je niet een beetje door.
Dat klopt ook niet.quote:
Doe niet zo sneu mens,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, er klopt niets aan een dood beest....
Nou ik maak me zorgenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Ik denk dat je serieus een beetje de weg kwijt bent na meer dan 70 topics over die jochies,
maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topicquote:
Hallo, ik volg het nieuws, deze zaak is het nieuws....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Ik denk dat je serieus een beetje de weg kwijt bent na meer dan 70 topics over die jochies,
Was ze een keer nuchter ja?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijk nuchter, met een vet orkest achter haar
Ja dat bedoelde ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topic
Ja en? Dat sommige mensen debiel ver gaan in dat topic wil nog niet zeggen dat iedereen die er post debiel ver gaat?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ken ik haar niet, het gaat zo debiel ver in dat topic
De zaak is opgelostquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, ik volg het nieuws, deze zaak is het nieuws....
Als je al de weg kwijt bent omdat je het nieuws volgt dan denk ik dat je aan een andere TomTom toe bent.
Heeft ze een goede draf?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou Leandra, draaf je niet een beetje door.
Echt Leandra het gaat mij allemaal te ver.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Dat sommige mensen debiel ver gaan in dat topic wil nog niet zeggen dat iedereen die er post debiel ver gaat?
Je schreef anders letterlijk dat ik de weg kwijt zou zijn omdat ik in die reeks postte....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus ook.
Nou dan zijn wij het toch eens een keertje eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt Leandra het gaat mij allemaal te ver.
Ja, gisteren.... na 2 weken, waarbij de identificatie nog niet eens is afgerond.quote:
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie diequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je schreef anders letterlijk dat ik de weg kwijt zou zijn omdat ik in die reeks postte....
Toon mij anders even een post van mij in die reeks die aantoont dat ik de weg kwijt zou zijn.
En dan wel een serieuze post, geen sarcastische waarin ik roep dat het wel marsmannetjes zullen zijn geweest als reactie op iemand die zich afvraagt of vader misschien wel vermoord is.
Als ik eerlijk ben ja. Ik veroordeel jou niet maar dat er nog steeds verhalen op fok rond gaan dat er een ander schuld heeft en dat de vader vermoord is haak ik afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gisteren.... na 2 weken, waarbij de identificatie nog niet eens is afgerond.
En dus? Had het topic op slot gemoeten? Opgelost, slotje! ?
Het nieuws staat er nog steeds vol mee.
Dat is beterquote:
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie die
ik heb gemaakt, dat geeft wel aan dat je op zijn minst eh... erg prikkelbaar overkomt.
zullen we het daar maar op houden dan?
Oh ik dacht dat ik de ere gast wasquote:
Ja, ik post het hier, moet ik het in een ander topic posten achter je rug om dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.
Wat maakt het uit waar anderen in posten, ik zeik toch ook niet over allerlei andere topics die ik debiel vind, en waarvan ik nota bene weet dat users uit deze reeks er posten?
En dan doe ik dat een keer met exact dezelfde bewoording wel, en dan heb ik het gedaan.
Sorry hoor, maar![]()
![]()
Juist omdat mensen dat soort dingen in het topic gaan posten, blijf ik er wel posten, om weerwoord te geven, en om te zorgen dat dat soort BS die in BNW thuishoort niet in NWS de boventoon gaat voeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ja. Ik veroordeel jou niet maar dat er nog steeds verhalen op fok rond gaan dat er een ander schuld heeft en dat de vader vermoord is haak ik af
Doet ze goedquote:
Ja hoor, en als jij het gepost had in een reeks waar ik niet kom, dan had ik het niet geweten en had je geen reactie gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik post het hier, moet ik het in een ander topic posten achter je rug om dan?
Daar hou ik niet zo van, dan zeg ik liever hier dat ik het wat ver vind gaan, maar goed, ik mag
daar dus geen mening over hebben.
Ik vind het knap, ik zag sommige reacties daar, nou ja ik moest daar gewoon om lachen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat mensen dat soort dingen in het topic gaan posten, blijf ik er wel posten, om weerwoord te geven, en om te zorgen dat dat soort BS die in BNW thuishoort niet in NWS de boventoon gaat voeren.
Net als wanneer die domme doos uit VBL komt zeiken of vader niet vermoord is.... gewoon tegenin blijven gaan.
Bovendien ik het nergens gezegd Leandra gaat erg ver, ik zei dat ik het wel erg ver vond gaan in die 70 topics daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.
Wat maakt het uit waar anderen in posten, ik zeik toch ook niet over allerlei andere topics die ik debiel vind, en waarvan ik nota bene weet dat users uit deze reeks er posten?
En dan doe ik dat een keer met exact dezelfde bewoording wel, en dan heb ik het gedaan.
Sorry hoor, maar![]()
![]()
Oh, en ik heb het nergens over jouw ene topic over de bio-industrie, ik heb geen flauw idee hoeveel topics jij over de bio-industrie maakt of gemaakt hebt, maar ik kijk daar ongeveer net zo naar als jij naar de topics over die jongetjes kijkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie die
ik heb gemaakt, dat geeft wel aan dat je op zijn minst eh... erg prikkelbaar overkomt.
zullen we het daar maar op houden dan?
Wat had je niet gezegd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Nou je lult je er nu wel mooi uit zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en ik heb het nergens over jouw ene topic over de bio-industrie, ik heb geen flauw idee hoeveel topics jij over de bio-industrie maakt of gemaakt hebt, maar ik kijk daar ongeveer net zo naar als jij naar de topics over die jongetjes kijkt.
Zo:Nou weten we het wel.
En dat heeft er geen bal mee te maken wie ze aanmaakt, en hoeveel er door die persoon zijn aangemaakt.
Wel grappig dat jij het gelijk ziet als een aanval op jouw ene topic, want ik ken jouw topic over de bio-industrie niet eens.
Dat was ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bovendien ik het nergens gezegd Leandra gaat erg ver, ik zei dat ik het wel erg ver vond gaan in die 70 topics daar.
maar goed la maar zitten ook
Omdat je dat antwoord gaf over die Bio industrie en dat Vegetariers gedoe!!!!!!!!!!quote:
Ja, ik vind dat gedram over de bio-industrie ook nutteloos en overdreven lang doorgaan... en nu?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat je dat antwoord gaf over die Bio industrie en dat Vegetariers gedoe!!!!!!!!!!
Kelere mens, lees dan goed..
Ik zeg dat het wel erg ver gaat in dat topics over die jochies en jij komt met zo'n antwoord.
Ja hoor dat mag best.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat gedram over de bio-industrie ook nutteloos en overdreven lang doorgaan... en nu?
Mag ik die mening hebben en ook nog uiten?
Ja ho zeg, dit is en blijft een forum waar discussies mogenlijk is. Ik ben het soms eens en soms niet net zoals jijquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat gedram over de bio-industrie ook nutteloos en overdreven lang doorgaan... en nu?
Mag ik die mening hebben en ook nog uiten?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ieder keer als ik even ik dat topic lees over die jongetjes wordt het gekker en gekker![]()
Is dat nu niet gewoon een keer klaar? Jongetjes zijn dood, dat is heel triest maar dat
gaat maar door daar.
Ja man!! Vooral de gestrekte is om te smullen!!quote:
Ja, zo denk ik er nu eigenlijk wel over, als er nou NIEUWS was?quote:
Sorry maar wat is daar mis mee?quote:
En dan zeg je er ook wat van.... net als ik, of nog sneller dan ik over het algemeen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ho zeg, dit is en blijft een forum waar discussies mogenlijk is. Ik ben het soms eens en soms niet net zoals jij
en Ik mag dat ook volgens mij toch? of niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zeg je er ook wat van.... net als ik, of nog sneller dan ik over het algemeen.
quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag best.
Bovendien heb ik nergens gezegd dat dat topic in News nutteloos was, ik heb ZELFS niet gezegd
dat het overdreven lang doorgaat, ik heb gezegd dat het nu wel erg ver gaat daar en dat
gaat wél overdreven lang door.
Is het zo een beetje duidelijk voor je?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
gaat maar door daar.
Daarvoor zijn we hier toch, niet voor de kat zijn kut iig. Ik lees dat nws topic ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan zeg je er ook wat van.... net als ik, of nog sneller dan ik over het algemeen.
Ja, en dan mag ik toch reageren, of niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en Ik mag dat ook volgens mij toch? of niet?
Jaquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er nu eigenlijk wel over, als er nou NIEUWS was?
Maar er is verder nog geen nieuws, alleen gespeculeer.
Nou dat begint er wel op te lijken, zoals je nu reageert sorry hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan mag ik toch reageren, of niet?
Maar jij moet gelijk beginnen met roepen dat ik de weg kwijt ben na 70 topics.
Nou volgens Piet Paulusma duurt het nog evenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef sig000 het volgende:
Dat felle op een forum verdwijnt als sneeuw voor de zon is mijn ervaring.
Iets wat een leven lang mee gaat vind ik saaiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
Tis wel vet dik vet buffel leer ... Dat gaat een leven mee volgens mij...
Ik heb het even naar je man gemaildquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iets wat een leven lang mee gaat vind ik saai
Na 70 topics nog overzicht is een prestatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Maar jij moet gelijk beginnen met roepen dat ik de weg kwijt ben na 70 topics.
En nog een keer?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat begint er wel op te lijken, zoals je nu reageert sorry hoor.
Ja en zo een beetje jouw leven nu lijkt wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het beheerst het nieuws.... alle zenders, kranten en andere media.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog een keer?
Je begint mij te beschuldigen van de weg kwijt zijn en als ik gepikeerd reageer op zo'n persoonlijke aanval dan is dat een bevestiging??
En nog meer persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en zo een beetje jouw leven nu lijkt wel.
Het is in elk geval niet bevorderlijk voor je humeur geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog meer persoonlijk.
Mens, ga toch weer vlees eten, dat is een stuk beter voor jouw humeur.
Het is ook een vermommingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een rat als UI nemen?
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
omdat je zo idioot meteen de bioindustrie en vegetariers erbij haalt, dat sloeg nergens op!
kolere
Doe eens een linkjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?
Dus even resumerend; jij mag een topic waarin ik post wel onnodig vinden, maar als ik een topic waarin jij post onnodig vind dan is dat al een persoonlijke aanval die jij moet pareren met het roepen dat ik de weg wel kwijt zal zijn??
Tis goed Leandraquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?
Dus even resumerend; jij mag een topic waarin ik post wel onnodig vinden, maar als ik een topic waarin jij post onnodig vind dan is dat al een persoonlijke aanval die jij moet pareren met het roepen dat ik de weg wel kwijt zal zijn??
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariėrs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.quote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariėrs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.
Zo zijn er nog wel meer onderwerpen en topicreeksen waarvan ik denk![]()
![]()
en dan zeg jij dat IK jou persoonlijk aanvalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariėrs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.
Zo zijn er nog wel meer onderwerpen en topicreeksen waarvan ik denk![]()
![]()
Was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Aangezien ik blijkbaar in de negeermodus sta zeg ik maar weltrusten
Oh deze bedoel je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Sjonge jonge...... leeeeeet the sunshine...... the suhunshine in......
Ik heb jou niet persoonlijk aangevallen, ik nam topics over bio-industrie als voorbeeld van topics die ik overbodig vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zeg jij dat IK jou persoonlijk aanval![]()
Yups... jij bent de weg kwijt
Ahhh gossiequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Aangezien ik blijkbaar in de negeermodus sta zeg ik maar weltrusten
JIJ hebt gelijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb jou niet persoonlijk aangevallen, ik nam topics over bio-industrie als voorbeeld van topics die ik overbodig vind.
Jij reageert daarop met de opmerking dat ik de weg kwijt zou zijn.
Sorry hoor, maar als jij de opmerking dat iemand topics over bio-industrie overbodig vindt als een persoonlijke aanval ziet, dan ben ik niet degene die de weg kwijt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |