JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog een keer?
Je begint mij te beschuldigen van de weg kwijt zijn en als ik gepikeerd reageer op zo'n persoonlijke aanval dan is dat een bevestiging??
En nog meer persoonlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en zo een beetje jouw leven nu lijkt wel.
Het is in elk geval niet bevorderlijk voor je humeur geloof ik.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog meer persoonlijk.
Mens, ga toch weer vlees eten, dat is een stuk beter voor jouw humeur.
Het is ook een vermommingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet beter een rat als UI nemen?
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
omdat je zo idioot meteen de bioindustrie en vegetariers erbij haalt, dat sloeg nergens op!
kolere
Doe eens een linkjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?
Dus even resumerend; jij mag een topic waarin ik post wel onnodig vinden, maar als ik een topic waarin jij post onnodig vind dan is dat al een persoonlijke aanval die jij moet pareren met het roepen dat ik de weg wel kwijt zal zijn??
Tis goed Leandraquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij voelde dat als persoonlijke aanval die je gelijkstelt met zeggen dat iemand de weg kwijt is?
Dus even resumerend; jij mag een topic waarin ik post wel onnodig vinden, maar als ik een topic waarin jij post onnodig vind dan is dat al een persoonlijke aanval die jij moet pareren met het roepen dat ik de weg wel kwijt zal zijn??
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariërs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.quote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariërs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.
Zo zijn er nog wel meer onderwerpen en topicreeksen waarvan ik denk![]()
![]()
en dan zeg jij dat IK jou persoonlijk aanvalquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik noemde alleen topics over vegetariërs en de bio-industrie als voorbeeld van topics die ik postverspilling vind.
Zo zijn er nog wel meer onderwerpen en topicreeksen waarvan ik denk![]()
![]()
Was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Aangezien ik blijkbaar in de negeermodus sta zeg ik maar weltrusten
Oh deze bedoel je.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:19 schreef ElizabethR het volgende:
Sjonge jonge...... leeeeeet the sunshine...... the suhunshine in......
Ik heb jou niet persoonlijk aangevallen, ik nam topics over bio-industrie als voorbeeld van topics die ik overbodig vind.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en dan zeg jij dat IK jou persoonlijk aanval![]()
Yups... jij bent de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |