Nou dan zijn wij het toch eens een keertje eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt Leandra het gaat mij allemaal te ver.
Ja, gisteren.... na 2 weken, waarbij de identificatie nog niet eens is afgerond.quote:
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie diequote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je schreef anders letterlijk dat ik de weg kwijt zou zijn omdat ik in die reeks postte....
Toon mij anders even een post van mij in die reeks die aantoont dat ik de weg kwijt zou zijn.
En dan wel een serieuze post, geen sarcastische waarin ik roep dat het wel marsmannetjes zullen zijn geweest als reactie op iemand die zich afvraagt of vader misschien wel vermoord is.
Als ik eerlijk ben ja. Ik veroordeel jou niet maar dat er nog steeds verhalen op fok rond gaan dat er een ander schuld heeft en dat de vader vermoord is haak ik afquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, gisteren.... na 2 weken, waarbij de identificatie nog niet eens is afgerond.
En dus? Had het topic op slot gemoeten? Opgelost, slotje! ?
Het nieuws staat er nog steeds vol mee.
Dat is beterquote:
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie die
ik heb gemaakt, dat geeft wel aan dat je op zijn minst eh... erg prikkelbaar overkomt.
zullen we het daar maar op houden dan?
Oh ik dacht dat ik de ere gast wasquote:
Ja, ik post het hier, moet ik het in een ander topic posten achter je rug om dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.
Wat maakt het uit waar anderen in posten, ik zeik toch ook niet over allerlei andere topics die ik debiel vind, en waarvan ik nota bene weet dat users uit deze reeks er posten?
En dan doe ik dat een keer met exact dezelfde bewoording wel, en dan heb ik het gedaan.
Sorry hoor, maar![]()
![]()
Juist omdat mensen dat soort dingen in het topic gaan posten, blijf ik er wel posten, om weerwoord te geven, en om te zorgen dat dat soort BS die in BNW thuishoort niet in NWS de boventoon gaat voeren.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben ja. Ik veroordeel jou niet maar dat er nog steeds verhalen op fok rond gaan dat er een ander schuld heeft en dat de vader vermoord is haak ik af
Doet ze goedquote:
Ja hoor, en als jij het gepost had in een reeks waar ik niet kom, dan had ik het niet geweten en had je geen reactie gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik post het hier, moet ik het in een ander topic posten achter je rug om dan?
Daar hou ik niet zo van, dan zeg ik liever hier dat ik het wat ver vind gaan, maar goed, ik mag
daar dus geen mening over hebben.
Ik vind het knap, ik zag sommige reacties daar, nou ja ik moest daar gewoon om lachen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist omdat mensen dat soort dingen in het topic gaan posten, blijf ik er wel posten, om weerwoord te geven, en om te zorgen dat dat soort BS die in BNW thuishoort niet in NWS de boventoon gaat voeren.
Net als wanneer die domme doos uit VBL komt zeiken of vader niet vermoord is.... gewoon tegenin blijven gaan.
Bovendien ik het nergens gezegd Leandra gaat erg ver, ik zei dat ik het wel erg ver vond gaan in die 70 topics daar.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien had je dat antwoord, wat een letterlijke reactie was op wat jij postte, dan wat minder serieus en als aanval moeten beschouwen.
Wat maakt het uit waar anderen in posten, ik zeik toch ook niet over allerlei andere topics die ik debiel vind, en waarvan ik nota bene weet dat users uit deze reeks er posten?
En dan doe ik dat een keer met exact dezelfde bewoording wel, en dan heb ik het gedaan.
Sorry hoor, maar![]()
![]()
Oh, en ik heb het nergens over jouw ene topic over de bio-industrie, ik heb geen flauw idee hoeveel topics jij over de bio-industrie maakt of gemaakt hebt, maar ik kijk daar ongeveer net zo naar als jij naar de topics over die jongetjes kijkt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, dat schreef ik niet, dat je zo'n antwoord gaf aan mij over 1 topic over de Bio Industie die
ik heb gemaakt, dat geeft wel aan dat je op zijn minst eh... erg prikkelbaar overkomt.
zullen we het daar maar op houden dan?
Wat had je niet gezegd?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe niet zo sneu mens,
Ik denk dat je serieus een beetje de weg kwijt bent na meer dan 70 topics over die jochies,
maar goed, zal wel weer aan mij liggen.
Nou je lult je er nu wel mooi uit zegquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, en ik heb het nergens over jouw ene topic over de bio-industrie, ik heb geen flauw idee hoeveel topics jij over de bio-industrie maakt of gemaakt hebt, maar ik kijk daar ongeveer net zo naar als jij naar de topics over die jongetjes kijkt.
Zo:Nou weten we het wel.
En dat heeft er geen bal mee te maken wie ze aanmaakt, en hoeveel er door die persoon zijn aangemaakt.
Wel grappig dat jij het gelijk ziet als een aanval op jouw ene topic, want ik ken jouw topic over de bio-industrie niet eens.
Dat was ikquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bovendien ik het nergens gezegd Leandra gaat erg ver, ik zei dat ik het wel erg ver vond gaan in die 70 topics daar.
maar goed la maar zitten ook
Omdat je dat antwoord gaf over die Bio industrie en dat Vegetariers gedoe!!!!!!!!!!quote:
Ja, ik vind dat gedram over de bio-industrie ook nutteloos en overdreven lang doorgaan... en nu?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 01:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat je dat antwoord gaf over die Bio industrie en dat Vegetariers gedoe!!!!!!!!!!
Kelere mens, lees dan goed..
Ik zeg dat het wel erg ver gaat in dat topics over die jochies en jij komt met zo'n antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |