En dat hij het knappe werk van de politie nog even onderstreept.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel goed dat hij meldt dat dit niet meer moet gebeuren.
Ik ben "blij" dat ze in ieder geval bij samen zijn gevondenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat beide families geen afscheid kunnen nemen van de jongens. Wat ontzettend triest.![]()
Echt alleen maar verliezers in deze zaak. Wat oneindig verdrietig toch.
Niet zo happen.quote:
Dat wordt het, dus doei.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
Als dit een topic vol rips en steunbetuigingen gaat worden kan die wel weer dicht..
nee er zal nog wel meer nieuws binnen komen de komende dagen denk je niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef kurk_droog het volgende:
Als dit een topic vol rips en steunbetuigingen gaat worden kan die wel weer dicht..
Ja wel wat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er zal nog wel meer nieuws binnen komen de komende dagen denk je niet?
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef Leandra het volgende:
Vreselijk triest dat het zo'n einde heeft.
RIP Ruben en Julian.
Sterkte voor degenen die zo zielsveel van die jongens hielden.
Ik deed hetquote:
Daar is verder nog niks over bekend?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop alleen dat die twee jongens geen besef van hun naderende dood hebben gehad. Dat pa ze heeft bedwelmd voordat hij ze het leven ontnam.
Meeschrijven? Neem aan dat ze alles opnemen / Live uitzendenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Leandra het volgende:
Dat "langzame" praten en het feit dat wij thuis de vragen op de persco niet goed kondern verstaan zal toch vooral zijn geweest omdat het een persconferentie was, waar journalisten meeschrijven met wat er gezegd wordt?
En dat er in de zaal geen tv microfoons staan. Die staan wss alleen op de tafelquote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Leandra het volgende:
Dat "langzame" praten en het feit dat wij thuis de vragen op de persco niet goed kondern verstaan zal toch vooral zijn geweest omdat het een persconferentie was, waar journalisten meeschrijven met wat er gezegd wordt?
Ja en waar? In een afvoerput, alsof die hond de kindertjes geen normale begrafenis gunde en ze moesten vooral niet gevonden wordenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben "blij" dat ze in ieder geval bij samen zijn gevonden
Misschien heeft ie ze wel eerst slaapmiddelen gegevenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik kan me niet indenken in wat voor doodsangsten die 2 jongens moeten hebben geleefd..
Hoe kun je dit in godsnaam je eigen kinderen aan doen..
Dat hoop ik ook zo enorm.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:51 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop alleen dat die twee jongens geen besef van hun naderende dood hebben gehad. Dat pa ze heeft bedwelmd voordat hij ze het leven ontnam.
Ja, en ze zijn nog niet met zekerheid geïdentificeerd, maar ze nemen aan dat het de jongens zijn, onder andere omdat het camouflageshirt is aangetroffen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar is verder nog niks over bekend?
Persconferentie ging alleen over de vondst en identificatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |