dit, het lijkt de uitslag van een random show welquote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Falco het volgende:
Mooi betoog he, maar zeg maar gewoon waar het op staat
de lichamen leven niet meer, lijkt me wel evidentquote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lult er tamelijk omheen eigenlijk. Zeg gewoon dat ze niet meer leven
Is formeel niet zijn taak...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Falco het volgende:
Mooi betoog he, maar zeg maar gewoon waar het op staat
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef MaLo het volgende:
Wat een langdradigheid. Draai niet om de hete brij heen en vertel gewoon dat het over is.
RIP voor de slachtoffertjes.
Ja, maar zeg dat gewoon, denk ik dan....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
de lichamen leven niet meer, lijkt me wel evident
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat de politiegast en burgemeester het gewoon direct kunnen zeggen zonder er dom langdradig om heen te draaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef TLC het volgende:
Fok!ers die te debiel zijn om op zijn woorden uit te maken dat die kinderen overleden zijn![]()
![]()
![]()
Fokkers zijn net autisten daar moet je ook alles woord voor woord uitleggenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef TLC het volgende:
Fok!ers die te debiel zijn om op zijn woorden uit te maken dat die kinderen overleden zijn![]()
![]()
![]()
15 minutes of fame pakken he...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat de politiegast en burgemeester het gewoon direct kunnen zeggen zonder er dom langdradig om heen te draaien.
Communicatietraining gefaald inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef RensAjacied het volgende:
ZEG WAAR HET OP STAAT IN 2 ZINNEN en leg het dan later verder uit.
Godverdomme
zucht deze reactie.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef Strani het volgende:
Je krijgt dit bericht en jullie zitten allemaal te zeuren over de woordkeuze en over hoe duidelijk het precies gezegd wordt? Zucht..prioriteiten..
Jaquote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef Strani het volgende:
Je krijgt dit bericht en jullie zitten allemaal te zeuren over de woordkeuze en over hoe duidelijk het precies gezegd wordt?
En vervolgens zo quasi mysterieus die zaal in kijken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Wat praat hij met overdreven veel lange rustpauzes
Is wel zo prettig voor de schrijvende journalisten.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doodstraf herinvoeren voor dit soort tuig.
Al helpt dat in dit geval weinig
Dan klinkt het nog wat dramatischer en alsof hij intens meeleefd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Naast hem?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nou weer die hele tijdlijn?? Waars Bernard Jens??
Staat aan de zijkant.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nou weer die hele tijdlijn?? Waars Bernard Jens??
Ik ben serieus hoor, kindjes vermoordenquote:
Ik weet alleen dat er gisteren een duiker verdwenen is in de Oosterscheldequote:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 19-05-2013 om 23:08:43Extra Journaal NOS: de gevonden lichamen in Cothen zijn van de twee vermiste broertjes... reageer retweet
er schijnt nog een burgeroorlog in Syrie aan de gang te zijnquote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Falco het volgende:
Welke mediahype moet er nu gevolgd gaan worden?
Dat wisten we nog niet, maar toch bedankt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 19-05-2013 om 23:08:43Extra Journaal NOS: de gevonden lichamen in Cothen zijn van de twee vermiste broertjes... reageer retweet
Humberto!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Bedankt, zonder deze Tweet had ik het niet gevolgdquote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
Doodstraf moet nooit de oplossing zijn vind ik. Dan bestraf je de misdadiger met zijn eigen daadquote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor, kindjes vermoorden![]()
![]()
![]()
het lijkt wel een acteurquote:Op zondag 19 mei 2013 23:07 schreef alors het volgende:
Je hebt gelijk. Maar je oordeelt te vroeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor, kindjes vermoorden![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |