quote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Ik had bij die 1ste persoon m'n televisie harder gezet.
Ik schrok me rot toen die 2de man begon te praten.
Op dit moment? Dan heb je echt geen enkel moreel besef als journalist.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
RTV heeft goed contact met haar en de familie
Staks een instragram effectjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:04 schreef superniger het volgende:
is zelfde geluidsstagair als die van DWDD
quote:
dit, het lijkt de uitslag van een random show welquote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Falco het volgende:
Mooi betoog he, maar zeg maar gewoon waar het op staat
de lichamen leven niet meer, lijkt me wel evidentquote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij lult er tamelijk omheen eigenlijk. Zeg gewoon dat ze niet meer leven
Is formeel niet zijn taak...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:05 schreef Falco het volgende:
Mooi betoog he, maar zeg maar gewoon waar het op staat
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef MaLo het volgende:
Wat een langdradigheid. Draai niet om de hete brij heen en vertel gewoon dat het over is.
RIP voor de slachtoffertjes.
Ja, maar zeg dat gewoon, denk ik dan....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef Doodloper het volgende:
[..]
de lichamen leven niet meer, lijkt me wel evident
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat de politiegast en burgemeester het gewoon direct kunnen zeggen zonder er dom langdradig om heen te draaien.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef TLC het volgende:
Fok!ers die te debiel zijn om op zijn woorden uit te maken dat die kinderen overleden zijn![]()
![]()
![]()
Fokkers zijn net autisten daar moet je ook alles woord voor woord uitleggenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:06 schreef TLC het volgende:
Fok!ers die te debiel zijn om op zijn woorden uit te maken dat die kinderen overleden zijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |