omdat het een duiker was onder een weg door of de inrit van bouwgrond/weiland zodat de sloot doorloopt zeg maar. Heeft niks te maken met het kanaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ik vraag me dan af hoe ze dat weten, want een voorbijganger moet ze dan hebben gezien toen ze daar uit waren, maar hoe weten ze dan dat ze daar in zaten en niet gewoon twee weken in het kanaal hebben gedreven?
Of verklaard dat het 'zwempartijtje'
Ik zou gewoon helemaal niet meer ingaan op deze discussie, scheelt een hoop tijd en moeite.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Achja, nu ben ik de mannenhater natuurlijk. Nog even en ik word voor pot uitgemaakt.
Het is gewoon belachelijk dat alle vrouwen hier de moeder verdedigen, en de mannen de vader. Het is toch gewoon NOT DONE om je kinderen om te leggen, of heb ik een memo gemist?
Er zijn vaders die hun kinderen maar eens in het weekend mogen zien en hun kinderen niet de nek omdraaien.
Ook vind ik het nogal wat dat sommige mensen hier, zonder enige verdere kennis, zeggen dat moeder de vader hiertoe gedreven heeft. What the fuck mensen
Beetje speculeren is leuk, spannend, interessant, maar voorlopig is er maar één dader, en dat is degene die het leven beëindigd.
Maar dat praat ik absoluut ook nergens goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef jennie-pen het volgende:
[..]
100% met je eens dat vaders gelijke rechten moeten hebben omdat er veel gemene moeders zijn maar hij heeft zijn kinderen om het leven gebracht! Probeer het je eens voor te stellen.!!
Een ouder zou dit in mijn ogen niet kunnen dus ze had helemaal gelijk!
/haalt diep ademquote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou gewoon helemaal niet meer ingaan op deze discussie, scheelt een hoop tijd en moeite.
daar hebben we andere topics voorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat praat ik absoluut ook nergens goed.Ik kaart meer de feitelijke discrepantie aan voor wat betreft de uitkomsten in rechtszaken om de kinderen.
Hier kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef Messina het volgende:
[..]
/haalt diep adem
Zo, goed!
Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de persco, maar verwacht niets meer dan een bevestiging en een hoop "hier kunnen wij op dit moment geen verdere informatie over geven".
Open dan een topic elders. Nogmaals..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar dat praat ik absoluut ook nergens goed.Ik kaart meer de feitelijke discrepantie aan voor wat betreft de uitkomsten in rechtszaken om de kinderen.
waarom doe je dat niet dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ook maar. Lijkt me leuk om hier eens een apart topic over te openen met statistieken over voogdijzaken.
Ik ga hier niet verder meer over discussieren, maar wil nog wel het volgende zeggen:quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Achja, nu ben ik de mannenhater natuurlijk. Nog even en ik word voor pot uitgemaakt.
Het is gewoon belachelijk dat alle vrouwen hier de moeder verdedigen, en de mannen de vader. Het is toch gewoon NOT DONE om je kinderen om te leggen, of heb ik een memo gemist?
Er zijn vaders die hun kinderen maar eens in het weekend mogen zien en hun kinderen niet de nek omdraaien.
Ook vind ik het nogal wat dat sommige mensen hier, zonder enige verdere kennis, zeggen dat moeder de vader hiertoe gedreven heeft. What the fuck mensen
Beetje speculeren is leuk, spannend, interessant, maar voorlopig is er maar één dader, en dat is degene die het leven beëindigd.
twitter:HansHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:37:10De wandelaar was voor 'n zoon kikkervisjes aan t vangen, maar deed een trieste vondst Zo in #hartvnl reageer retweet
Negeer gewoon zijn post als je die niet aanstaan. Dat is de meest gangbare optie en scheelt nog eens veel gezeik.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom doe je dat niet dan?
Of open er gewoon een topic over waarin mensen over hún ervaringen hiermee kunnen praten, of dat nou in t voordeel van de man, of van de vrouw is, maar gooi niet elke keer dit soort dingen in andere topics.
Ik geef in 2 posts mijn mening. Dat de rest er zoveel heisa om maakt is toch niet mijn schuld?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom doe je dat niet dan?
Of open er gewoon een topic over waarin mensen over hún ervaringen hiermee kunnen praten, of dat nou in t voordeel van de man, of van de vrouw is, maar gooi niet elke keer dit soort dingen in andere topics.
Ik hoop niet dat zijn zoontje erbij wasquote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef moeke1 het volgende:
twitter:HansHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:37:10De wandelaar was voor 'n zoon kikkervisjes aan t vangen, maar deed een trieste vondst Zo in #hartvnl reageer retweet
Wat een bruut.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef moeke1 het volgende:
dat zei ik ook niet, ik meen het serieus, ik vind het best interessante materie en wil mijn mening en mijn ervaringen best in een ander topic geven. Open maar, ik discussieer wel mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geef in 2 posts mijn mening. Dat de rest er zoveel heisa om maakt is toch niet mijn schuld?
Goh, zou je denken?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
Ik ben het wel met Messina eens. Je kinderen ombrengen is toch wat rigoureus.
Ach god...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef moeke1 het volgende:
nou idd zeg. En ik hoop dat ie zelf niet al teveel heeft gezienquote:
Iets te hé?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
Ik ben het wel met Messina eens. Je kinderen ombrengen is toch wat rigoureus.
Nou ja, het zullen gewoon echt Ruben en Julian zijn die ze gevonden hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef ReWinD het volgende:
22:33 uur
Op de persconferentie komen de volgende mensen aan het woord: Hoofdofficier Johan Bac, burgemeester Koos Janssen van Zeist en politiechef Miriam Barendse.
http://www.rtl.nl/compone(...)onden-bij-cothen.xml
Wat die kerel op sbs6 is dat je, ondanks dat je niet veel gezien hebt, je er nu toch een gezicht bij hebt..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou idd zeg. En ik hoop dat ie zelf niet al teveel heeft gezien
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat die kerel op sbs6 is dat je, ondanks dat je niet veel gezien hebt, je er nu toch een gezicht bij hebt..
Hij zag er echt aangeslagen uit
De tankende vader?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Marenda het volgende:
Welke beelden waren dat bij Hart van Nederland van dat tanken
.Die had ik nog nooit gezien.
Ik snap anders net zo min dat dat volk allemaal met hun kop voor de camera moet....quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.
Maar de kans dat een innocent bystander ze zou vinden was wel echt groot achteraf.
Je moet er niet aan denken. Die man zal vannacht niet al te best slapen ben ik bang.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.
Maar de kans dat een innocent bystander ze zou vinden was wel echt groot achteraf.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Marenda het volgende:
Welke beelden waren dat bij Hart van Nederland van dat tanken
.Die had ik nog nooit gezien.
nee persconferentie is over 10 minuten ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef skive het volgende:
Voor de lurker is het erg lastig meelezen zo, beter een slotje en ruimen ?
Net voor de persconferentie?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef skive het volgende:
Voor de lurker is het erg lastig meelezen zo, beter een slotje en ruimen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |