Goh, zou je denken?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
Ik ben het wel met Messina eens. Je kinderen ombrengen is toch wat rigoureus.
Ach god...quote:Op zondag 19 mei 2013 22:40 schreef moeke1 het volgende:
twitter:HansHVNL twitterde op zondag 19-05-2013 om 22:37:10De wandelaar was voor 'n zoon kikkervisjes aan t vangen, maar deed een trieste vondst Zo in #hartvnl reageer retweet
nou idd zeg. En ik hoop dat ie zelf niet al teveel heeft gezienquote:
Iets te hé?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:42 schreef Adames het volgende:
Ik ben het wel met Messina eens. Je kinderen ombrengen is toch wat rigoureus.
Nou ja, het zullen gewoon echt Ruben en Julian zijn die ze gevonden hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef ReWinD het volgende:
22:33 uur
Op de persconferentie komen de volgende mensen aan het woord: Hoofdofficier Johan Bac, burgemeester Koos Janssen van Zeist en politiechef Miriam Barendse.
http://www.rtl.nl/compone(...)onden-bij-cothen.xml
Wat die kerel op sbs6 is dat je, ondanks dat je niet veel gezien hebt, je er nu toch een gezicht bij hebt..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou idd zeg. En ik hoop dat ie zelf niet al teveel heeft gezien
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat die kerel op sbs6 is dat je, ondanks dat je niet veel gezien hebt, je er nu toch een gezicht bij hebt..
Hij zag er echt aangeslagen uit
De tankende vader?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Marenda het volgende:
Welke beelden waren dat bij Hart van Nederland van dat tanken
.Die had ik nog nooit gezien.
Ik snap anders net zo min dat dat volk allemaal met hun kop voor de camera moet....quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.
Maar de kans dat een innocent bystander ze zou vinden was wel echt groot achteraf.
Je moet er niet aan denken. Die man zal vannacht niet al te best slapen ben ik bang.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik kijk Homeland dus heb die man niet gezien. Maar ja, dat zal ja. Precies de reden waarom ik al die burgerzoekacties zo eng vond.
Maar de kans dat een innocent bystander ze zou vinden was wel echt groot achteraf.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:48 schreef Marenda het volgende:
Welke beelden waren dat bij Hart van Nederland van dat tanken
.Die had ik nog nooit gezien.
nee persconferentie is over 10 minuten ofzoquote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef skive het volgende:
Voor de lurker is het erg lastig meelezen zo, beter een slotje en ruimen ?
Net voor de persconferentie?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:49 schreef skive het volgende:
Voor de lurker is het erg lastig meelezen zo, beter een slotje en ruimen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |