Doorgesnoven kaaskoppen die alleen uit zijn op sex niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Woont er familie van je daar?
Een clubje Nederlanders die hier de straten verzieken, achterlijke opvattingen willen opdringen aan anderen of rare eisen stellen t.a.v. zaken waar dit land helemaal niets mee te maken heeft, zou ik graag het land uitgetrapt zien ja.
Ik vind mijn idee beter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee voor het geval dat ze uit de wijk willen ontsnappen. Natuurlijk om de 10 meter een bewaker met een machinegeweer. Voor de veiligheid van de bewoners.
Op een verjaardag gaat het nog wel eens over Turken en Marokkanen terwijl de oom van m'n vriendin - is Turks als enige in de familie - daar dan ook bij zit met z'n kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel Nederlanders accepteren niet eens dat Marokkanen/moslims gediscrimineerd worden. Ze zien zichzelf als meest tolerante schepsels op aarde en de moslims die maken er zogenaamd misbruik van.
Mensen die een bejaardencomplex willen beginnen zijn baardapen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doorgesnoven kaaskoppen die alleen uit zijn op sex niet?
Begin maar met jezelf.
En dan zichzelf op de borst kloppen hoe tolerant ze wel niet zijn zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op een verjaardag gaat het nog wel eens over Turken en Marokkanen terwijl de oom van m'n vriendin - is Turks als enige in de familie - daar dan ook bij zit met z'n kinderen.
Moet je maar bedenken voor je hier achterlijke posts neerzet en meeloopt met xenofoben.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.
Jij kent mij en mijn bijdragen aan het land totaal niet, maar als een goede zolderkamerautist denk je er wel een mening over te kunnen ventileren.
Pure domheid waarmee je slechts jezelf te kijk zet.
Je zou je af kunnen vragen of men de meest idiote Turken nu echt verdedigt, of gewoon het idee dat alle Turken op een hoop worden gegooid en men het daar niet mee eens is.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.
Hey, nou draai je de rollen om.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dan zichzelf op de borst kloppen hoe tolerant ze wel niet zijn zeker.
Zou jij Colombia omschrijven als 'multicultureel' land zoals dat in Nederland het geval zou zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.
Jij kent mij en mijn bijdragen aan het land totaal niet, maar als een goede zolderkamerautist denk je er wel een mening over te kunnen ventileren.
Pure domheid waarmee je slechts jezelf te kijk zet.
Nee totaal niet. Multi-etnisch, zeker. Maar je wordt als positieve buitenlander gelijk opgenomen door de mensen. Geen jaloezie of overdreven aandacht ook. Heel warm en oprecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zou jij Colombia omschrijven als 'multicultureel' land zoals dat in Nederland het geval zou zijn.
Maar wanneer je een gemeenschapsgevoel creëert tussen mensen van verschillende afkomsten, kernwaarden deelt en een gemeenschappelijke loyaliteit aan de staat hebt dan is er dus geen sprake van multiculturalisme in de zin van hoe het tegenwoordig uitgelegd wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens geloof ik dat het goedkomt met Nederland.
Ook met de multiculturele samenleving.
Ik ken het riedeltje van Baudet hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar wanneer je een gemeenschapsgevoel creëert tussen mensen van verschillende afkomsten, kernwaarden deelt en een gemeenschappelijke loyaliteit aan de staat hebt dan is er dus geen sprake van multiculturalisme in de zin van hoe het tegenwoordig uitgelegd wordt.
"Turkse wijken" op een lijn stellen met niet bestaande sharia wijken is natuurlijk hilarisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef El_Matador het volgende:
Turkse slagers naast de Gall&Gall is multiculturalisme.
Nederlandse meisjes die Turkse wijken dan wel shariabuurten uitgejaagd worden heeft niets meer met multiculturalisme te maken, maar alles met grote faalhazerij van "het meest progressieve land op Aarde".
Ik vind er weinig hilarisch' aan. Een beetje toeteren en vlaggen zwaaien als je "thuis"land wint met voetbal, prima. Dit gaat een paar bruggen te ver.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
"Turkse wijken" op een lijn stellen met niet bestaande sharia wijken is natuurlijk hilarisch.
Wat gaat te ver? Een bejaardencomplex?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind er weinig hilarisch' aan. Een beetje toeteren en vlaggen zwaaien als je "thuis"land wint met voetbal, prima. Dit gaat een paar bruggen te ver.
wonen er eigenlijk wel turken in belgie?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed en rond die wijk een groot hekken van 10 meter hoog.
Meer dan in Nederland heb ik het gevoel. Als je Brussel met Amsterdam vergelijktquote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
wonen er eigenlijk wel turken in belgie?
Goed nagepraat.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:00 schreef IPA35 het volgende:
Belangrijkste voor een goed functionerende natiestaat is een gemeenschapsgevoel tussen alle burgers, gemeenschappelijke kernwaarden en een gemeenschappelijke loyaliteit aan die staat. (En dus dat je dezelfde taal spreekt.)
Als men dan kebab wilt eten, waterpijp wilt roken of tsifteteli wilt dansen zal mij een worst wezen. Daar is niks mis mee.
Minder dan in Nederland. In België wonen meer Marokkanen.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Meer dan in Nederland heb ik het gevoel. Als je Brussel met Amsterdam vergelijkt
Wat hij schrijft over de samenleving klopt wel degelijk. Hij argumenteert niet tegen culturele verschillen maar wel tegen parallelle gemeenschappen, uiteenlopende loyaliteiten en het stimuleren van segregatie van overheidswege.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ken het riedeltje van Baudet hoor.
Ik vind sowieso dat hij de multiculturele samenleving in beginsel al verkeerd definieert. Daar is heel zijn verhaal op gebaseerd.
Wat vind jij van blanke wijken waar allochtonen de deur gewezen worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Goed nagepraat.
Al deze dingen passen ook in een multiculturele samenleving.
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat hij schrijft over de samenleving klopt wel degelijk. Hij argumenteert niet tegen culturele verschillen maar wel tegen parallelle gemeenschappen, uiteenlopende loyaliteiten en het stimuleren van segregatie van overheidswege.
Dat is zijn trucje.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:04 schreef IPA35 het volgende:
Het ligt er maar net als hoe je multiculturalisme definieer. Ik hou me in deze aan zijn definitie.
Ik zit niet te wachten op dat type.
Snap je het echt niet?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat vind jij van blanke wijken waar allochtonen de deur gewezen worden?
Goed idee volgens jou, want als je als "multicultureel denker" () monoculturalisme en zelfs racisme (Slegs vir Turken) aan de ene kant toejuicht, moet je dat aan de andere kant helemaal doen.
Maar dat wilt hij ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:05 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Hij doet echter alsof parallelle samenlevingen en uiteenlopende loyaliteiten onlosmakelijk verbonden is met "de multiculturele staat". Dat is natuurlijk niet zo, dat is slechts zijn definitie ervan.
In de multiculturele staat die ik voorzie is er wel degelijk gemeenschapszin en zijn er geen parallelle samenlevingen.
Wat natuurlijk compleet los staat van dit bejaardencomplex.
De coke heeft dus echt je hersenen aangetast. Weten we dat ook weer.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah wegwuiven, weglachen, wegnuanceren, kromme vergelijkingen trekken en weglopen, de andere tactiek van links om maar niets aan de bestaande en verergerende problemen te doen.
Apathische leeg- en luiheid.
Overdrijf je nou niet? Het gaat hier om een bejaardenhuis Niet over drugshandel en prostitutiequote:Op maandag 20 mei 2013 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah wegwuiven, weglachen, wegnuanceren, kromme vergelijkingen trekken en weglopen, de andere tactiek van links om maar niets aan de bestaande en verergerende problemen te doen.
Geen antwoord, dus persoonlijk lasteren. Hoe typisch.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De coke heeft dus echt je hersenen aangetast. Weten we dat ook weer.
Ik heb je een normaal antwoord gegeven waar je iets achterlijks op hebt geantwoord.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen antwoord, dus persoonlijk lasteren. Hoe typisch.
Game, set, match.
Met deze opmerking laat je zien dat hij volkomen gelijk heeft. Wat een lachertje ben je.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De coke heeft dus echt je hersenen aangetast. Weten we dat ook weer.
Luister er maar niet naar, zij kunnen geen discussie voeren.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Dit dus: de trollen niet voeren aub.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Luister er maar niet naar, zij kunnen geen discussie voeren.
Precies, echt ongelofelijk kansloos. Als hij niks inhoudelijks heeft speelt ie maar op de man.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Met deze opmerking laat je zien dat hij volkomen gelijk heeft. Wat een lachertje ben je.
Doen ze altijd.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Precies, echt ongelofelijk kansloos. Als hij niks inhoudelijks heeft speelt ie maar op de man.
Natuurlijk overdrijft hij.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Overdrijf je nou niet? Het gaat hier om een bejaardenhuis Niet over drugshandel en prostitutie
Ik begreep om een hele wijk.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Overdrijf je nou niet? Het gaat hier om een bejaardenhuis Niet over drugshandel en prostitutie
Open minded zijn houdt natuurlijk niet in dat je alles maar voor waar aanneemt.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef El_Matador het volgende:
Wat heb je in die lessen geleerd? Of heb je je oren gesloten omdat zijn visie je niet aanstond? Die mooie hypocriete "linkse open mind"
Inderdaad. Je hebt de Turken helemaal door. Lekker voor je.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begreep om een hele wijk.
Jij keurt werkelijk goed, dat in Nederland, een Nederlandse oma wiens kinderen lekker dichtbij wonen en zij een mooi uitzicht over Rotterdam-Zuid wil hebben geweigerd wordt omdat dit huis "alleen voor Turken" is??
Wat is de volgende stap; blanken achterin de bus?
Doe normaal man. Als je per se met alle Turken op een kluitje wil wonen, koop je maar met zijn allen een groot pand en ga daar lekker aan de shisha.
Schets je nu een karikatuur of is dat hoe er daadwerkelijk mee om gesprongen gaat worden?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:
Jij keurt werkelijk goed, dat in Nederland, een Nederlandse oma wiens kinderen lekker dichtbij wonen en zij een mooi uitzicht over Rotterdam-Zuid wil hebben geweigerd wordt omdat dit huis "alleen voor Turken" is??
Idiote Turken wel ja.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:16 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Inderdaad. Je hebt de Turken helemaal door. Lekker voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |