abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2013 @ 00:02:56 #126
365082 IPA35
Patriarch
pi_126749032
quote:
12s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:57 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ken het riedeltje van Baudet hoor.

Ik vind sowieso dat hij de multiculturele samenleving in beginsel al verkeerd definieert. Daar is heel zijn verhaal op gebaseerd.
Wat hij schrijft over de samenleving klopt wel degelijk. Hij argumenteert niet tegen culturele verschillen maar wel tegen parallelle gemeenschappen, uiteenlopende loyaliteiten en het stimuleren van segregatie van overheidswege.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_126749061
quote:
7s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:01 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Goed nagepraat.

Al deze dingen passen ook in een multiculturele samenleving.
Wat vind jij van blanke wijken waar allochtonen de deur gewezen worden?

Goed idee volgens jou, want als je als "multicultureel denker" ( :') ) monoculturalisme en zelfs racisme (Slegs vir Turken) aan de ene kant toejuicht, moet je dat aan de andere kant helemaal doen. Tenslotte waren de negers in de Apartheidsstaat Zuid-Afrika net als de blanken in Nederland de oorspronkelijke bewoners en de blanken respectievelijk Turken de immigranten.

Ik verwacht een consequent beeld van een intelligente jongen die les gehad schijnt te hebben van een bekende auteur op dit gebied.

Wat heb je in die lessen geleerd? Of heb je je oren gesloten omdat zijn visie je niet aanstond? Die mooie hypocriete "linkse open mind" _O-
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 20 mei 2013 @ 00:04:06 #128
365082 IPA35
Patriarch
pi_126749086
Het ligt er maar net als hoe je multiculturalisme definieer. Ik hou me in deze aan zijn definitie.

Ik zit niet te wachten op dat type.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_126749134
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:02 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat hij schrijft over de samenleving klopt wel degelijk. Hij argumenteert niet tegen culturele verschillen maar wel tegen parallelle gemeenschappen, uiteenlopende loyaliteiten en het stimuleren van segregatie van overheidswege.
Klopt.

Hij doet echter alsof parallelle samenlevingen en uiteenlopende loyaliteiten onlosmakelijk verbonden is met "de multiculturele staat". Dat is natuurlijk niet zo, dat is slechts zijn definitie ervan.

In de multiculturele staat die ik voorzie is er wel degelijk gemeenschapszin en zijn er geen parallelle samenlevingen.

Wat natuurlijk compleet los staat van dit bejaardencomplex.
pi_126749191
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:04 schreef IPA35 het volgende:
Het ligt er maar net als hoe je multiculturalisme definieer. Ik hou me in deze aan zijn definitie.

Ik zit niet te wachten op dat type.
Dat is zijn trucje.

Hij neemt een heel extreme definitie zodat iedereen die zijn boek leest "ik ben tegen multiculturalisme!" roept.
pi_126749300
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat vind jij van blanke wijken waar allochtonen de deur gewezen worden?

Goed idee volgens jou, want als je als "multicultureel denker" ( :') ) monoculturalisme en zelfs racisme (Slegs vir Turken) aan de ene kant toejuicht, moet je dat aan de andere kant helemaal doen.
Snap je het echt niet?

Dit complex staat ten eerste open voor iedereen, maar is toegespitst op een bepaalde groep bejaarden. Net als Nederlandse bejaarden die in Australië last van dementie hebben of Joodse bejaarden in Nederland.

Volgens mij doe je gewoon alsof en is het terecht dat ik deze toon tegen je aanzet.
pi_126749381
Ah wegwuiven, weglachen, wegnuanceren, kromme vergelijkingen trekken en weglopen, de andere tactiek van links om maar niets aan de bestaande en verergerende problemen te doen.

Apathische leeg- en luiheid.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 20 mei 2013 @ 00:11:01 #133
365082 IPA35
Patriarch
pi_126749437
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:05 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Klopt.

Hij doet echter alsof parallelle samenlevingen en uiteenlopende loyaliteiten onlosmakelijk verbonden is met "de multiculturele staat". Dat is natuurlijk niet zo, dat is slechts zijn definitie ervan.

In de multiculturele staat die ik voorzie is er wel degelijk gemeenschapszin en zijn er geen parallelle samenlevingen.

Wat natuurlijk compleet los staat van dit bejaardencomplex.
Maar dat wilt hij ook.

Hoe noemde hij het ook alweer?
Multicultureel Nationalisme of zo. Een beetje een vreemde benaming maar het denkt te lading.
pi_126749439
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:09 schreef El_Matador het volgende:
Ah wegwuiven, weglachen, wegnuanceren, kromme vergelijkingen trekken en weglopen, de andere tactiek van links om maar niets aan de bestaande en verergerende problemen te doen.

De coke heeft dus echt je hersenen aangetast. Weten we dat ook weer.
pi_126749463
quote:

Overdrijf je nou niet? Het gaat hier om een bejaardenhuis Niet over drugshandel en prostitutie
pi_126749475
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Geen antwoord, dus persoonlijk lasteren. Hoe typisch.

Game, set, match.

pi_126749501
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geen antwoord, dus persoonlijk lasteren. Hoe typisch.

Game, set, match.
Ik heb je een normaal antwoord gegeven waar je iets achterlijks op hebt geantwoord.

Dan kan je zoiets verwachten.

Moet jij je niet inzetten voor Columbia?
pi_126749502
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Met deze opmerking laat je zien dat hij volkomen gelijk heeft. Wat een lachertje ben je.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:12:43 #139
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126749503
quote:

Luister er maar niet naar, zij kunnen geen discussie voeren.
pi_126749526
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:12 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Luister er maar niet naar, zij kunnen geen discussie voeren.
Dit dus: de trollen niet voeren aub.
  maandag 20 mei 2013 @ 00:13:34 #141
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_126749550
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:12 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Met deze opmerking laat je zien dat hij volkomen gelijk heeft. Wat een lachertje ben je.
Precies, echt ongelofelijk kansloos. Als hij niks inhoudelijks heeft speelt ie maar op de man. :W
pi_126749565
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Precies, echt ongelofelijk kansloos. Als hij niks inhoudelijks heeft speelt ie maar op de man. :W
Doen ze altijd.
pi_126749602
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Overdrijf je nou niet? Het gaat hier om een bejaardenhuis Niet over drugshandel en prostitutie
Natuurlijk overdrijft hij.

Een bejaardencomplex wordt vergeleken met drugshandel, jihadisme en kolonisme.

Iedere objectieve lezer ziet dat dit echt nérgens meer over gaat.
pi_126749625
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:13 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Doen ze altijd.
Roep de juffrouw dan maar.
pi_126749636
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:11 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

Ik begreep om een hele wijk.

Jij keurt werkelijk goed, dat in Nederland, een Nederlandse oma wiens kinderen lekker dichtbij wonen en zij een mooi uitzicht over Rotterdam-Zuid wil hebben geweigerd wordt omdat dit huis "alleen voor Turken" is??

Wat is de volgende stap; blanken achterin de bus?

Doe normaal man. Als je per se met alle Turken op een kluitje wil wonen, koop je maar met zijn allen een groot pand en ga daar lekker aan de shisha.

pi_126749640
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:03 schreef El_Matador het volgende:
Wat heb je in die lessen geleerd? Of heb je je oren gesloten omdat zijn visie je niet aanstond? Die mooie hypocriete "linkse open mind" _O-
Open minded zijn houdt natuurlijk niet in dat je alles maar voor waar aanneemt.
pi_126749666
quote:
9s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Roep de juffrouw dan maar.
Doe je het nóg een keer, wat koddig.
pi_126749696
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik begreep om een hele wijk.

Jij keurt werkelijk goed, dat in Nederland, een Nederlandse oma wiens kinderen lekker dichtbij wonen en zij een mooi uitzicht over Rotterdam-Zuid wil hebben geweigerd wordt omdat dit huis "alleen voor Turken" is??

Wat is de volgende stap; blanken achterin de bus?

Doe normaal man. Als je per se met alle Turken op een kluitje wil wonen, koop je maar met zijn allen een groot pand en ga daar lekker aan de shisha.
Inderdaad. Je hebt de Turken helemaal door. Lekker voor je.

Neem nog een lijntje.
pi_126749703
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:15 schreef El_Matador het volgende:
Schets je nu een karikatuur of is dat hoe er daadwerkelijk mee om gesprongen gaat worden?
pi_126749724
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 00:16 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Inderdaad. Je hebt de Turken helemaal door. Lekker voor je.
Idiote Turken wel ja.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')