Als jij dat blijkbaar niet erg vindt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar praat ik omheen. Dat jij bij armoe aan logica een hellend vlak drogreden gebruikt over jihadisten?
Als die mensen zich geeneens Nederlander voelen wat doen ze hier dan nog en waarom hebben we ze in godsnaam het Nederlanderschap gegeven? Welke linkse hond heeft dat verzonnen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Prima, maar ze zijn er toch al. Waarom wil je ze dan krampachtig de Nederlandse cultuur opdringen? Als jij ze toch ziet als Turk, laat ze dan ook op hun eigen manier leven. Serieus, waarom wil je dat, wat win je daar mee?
Het is zo vergezocht dat ik de moeite niet neem om er op in te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als jij dat blijkbaar niet erg vindt.
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is zo vergezocht dat ik de moeite niet neem om er op in te gaan.
Heeft niks te maken met niet erg vinden.
Ah, de aap komt uit de mouw. Zeg dan meteen dat je Turken haat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als die mensen zich geeneens Nederlander voelen wat doen ze hier dan nog en waarom hebben we ze in godsnaam het Nederlanderschap gegeven? Welke linkse hond heeft dat verzonnen?
Veel Turken in Nederland zijn gewoon een soort kolonisten die hun eigen parallelle samenleving hebben opgezet in ons midden, direct verbonden met het Turkije van de de terroristenvriend en Sultan van Oost en West Erdogan d.m.v. de Diyanet en Milli Görüş. Soort van Zionisten eigenlijk, geen wonder dat ze zo samen optrekken met Israël en de VS nu omtrent Syrië, soort zoekt soort immers.
Ik mot het nie.
Net de PVV.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.
Niet eens zozeer. Maar ik ben gewoon tegen wat den Linksche medemensch multiculturalisme noemt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw. Zeg dan meteen dat je Turken haat.
Al die moeite.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij Turken komen psychiatrische ziektebeelden zoals schizofrenie minder vaak voor dan bij Marokkanen doordat ze relatief beschermd en in de eigen cultuur opgroeien.
quote:- Wonen in een wijk met veel leden van de eigen etnische groep heeft een beschermend effect. De meeste hypothesen over de verhoogde incidentie benadrukken het pathogene effect van bepaalde sociale factoren: complicaties rond de geboorte, middelengebruik, levensomstandigheden, het achterlaten van familie en andere life events.
- Volgens één hypothese kan de langdurige ervaring van discriminatie, vernedering of sociale uitsluiting het risico op psychose verhogen. Bekend is de relatie tussen depressie en het gevoel gediscrimineerd te worden.
http://www.huisarts-migrant.nl/index.php/psychose/
Lastig voor je dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet eens zozeer. Maar ik ben gewoon tegen wat den Linksche medemensch multiculturalisme noemt.
De meeste ironie zit 'm misschien nog wel in het feit dat jouw denkbeelden daar mede de oorzaak van zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.
Veel Nederlanders accepteren niet eens dat Marokkanen/moslims gediscrimineerd worden. Ze zien zichzelf als meest tolerante schepsels op aarde en de moslims die maken er zogenaamd misbruik van.quote:
Waarom? Denk jij dat die salafisten niet bij elkaar zouden gaan wonen als er niet naar om wordt gekeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De meeste ironie zit 'm misschien nog wel in het feit dat jouw denkbeelden daar mede de oorzaak van zijn.
Ik ben echt helemaal bekeerd door het boek van Thierry Baudetquote:
Dat is dan ook een heel naar mens.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal bekeerd door het boek van Thierry Baudet.
"minderwaardig" zou je bijna gezegd hebben, niet?quote:
Ja, precies. Turkse wijken en shariabuurten zijn geen multiculturalisme, maar uni- en anticulturalisme. Wees es consequent in je opvattingen man.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, multiculturalisme is nou eenmaal de realiteit.
Voor hoelang is de vraag.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Omdat repressie en haat, onvrede of hoe je het ook wilt noemen, er mede voor zorgen dat islamitische jongeren radicaler worden. Ik had vorig jaar iemand in m'n klas die bewust een hoofddoek ging dragen terwijl ze dat van huis uit niet moest. Ze wilde het expliciet uitdragen omdat haar vriendinnen nog wel eens raar werden aangekeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom? Denk jij dat die salafisten niet bij elkaar zouden gaan wonen als er niet naar om wordt gekeken?
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"minderwaardig" zou je bijna gezegd hebben, niet?
Zijn boek staat vol waarheden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel naar mens.
Heeft niets bereikt in zijn leven behalve dom roeptoeteren en op handen gedragen worden door domme mensen.
Niet in mijn tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Er is helemaal geen Turkse wijk. Het is een bejaardencomplex. Dat er nog niet staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, precies. Turkse wijken en shariabuurten zijn geen multiculturalisme, maar uni- en anticulturalisme. Wees es consequent in je opvattingen man.
Jij hebt het licht gezien, merk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Veel Turken in Nederland zijn gewoon een soort kolonisten die hun eigen parallelle samenleving hebben opgezet in ons midden, direct verbonden met het Turkije van de de terroristenvriend en Sultan van Oost en West Erdogan d.m.v. de Diyanet en Milli Görüş. Soort van Zionisten eigenlijk, geen wonder dat ze zo samen optrekken met Israël en de VS nu omtrent Syrië, soort zoekt soort immers.
Ik mot het nie.
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.
Doen we.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed en rond die wijk een groot hekken van 10 meter hoog.
Nee hoor, Zuid-Amerika is multi-ethnisch, niet zozeer multicultureel. Er is toch echt een gemeenschappelijke natiegevoel en gemeenschappelijke kernwaarden die de diverse bevolking verbindt. Iets wat hier niet het geval is en wat wel zo zou moeten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.
Je weet dat ik van Turkse afkomst ben?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.
Turkse tortels en baardapen die Nederlandse en allochtoonse meisjes lastigvallen hebben dat allemaal niet in Nederland.
vraagje; zou jij ze missen?
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.
en boven op die hekken rollend prikkeldraad met 2000v eropquote:
Hij draagt heel veel bij aan dat land door hun vrouwen te fixen en hier daar over op te scheppen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.
Voor het geval dat jij er langsloopt?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en boven op die hekken rollend prikkeldraad met 2000v erop
Maakt dat uit dan? Woont er familie van je daar?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je weet dat ik van Turkse afkomst ben?
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.
Nee voor het geval dat ze uit de wijk willen ontsnappen. Natuurlijk om de 10 meter een bewaker met een machinegeweer. Voor de veiligheid van de bewoners.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor het geval dat jij er langsloopt?
Doorgesnoven kaaskoppen die alleen uit zijn op sex niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maakt dat uit dan? Woont er familie van je daar?
Een clubje Nederlanders die hier de straten verzieken, achterlijke opvattingen willen opdringen aan anderen of rare eisen stellen t.a.v. zaken waar dit land helemaal niets mee te maken heeft, zou ik graag het land uitgetrapt zien ja.
Ik vind mijn idee beter.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee voor het geval dat ze uit de wijk willen ontsnappen. Natuurlijk om de 10 meter een bewaker met een machinegeweer. Voor de veiligheid van de bewoners.
Op een verjaardag gaat het nog wel eens over Turken en Marokkanen terwijl de oom van m'n vriendin - is Turks als enige in de familie - daar dan ook bij zit met z'n kinderen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veel Nederlanders accepteren niet eens dat Marokkanen/moslims gediscrimineerd worden. Ze zien zichzelf als meest tolerante schepsels op aarde en de moslims die maken er zogenaamd misbruik van.
Mensen die een bejaardencomplex willen beginnen zijn baardapen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Doorgesnoven kaaskoppen die alleen uit zijn op sex niet?
Begin maar met jezelf.
En dan zichzelf op de borst kloppen hoe tolerant ze wel niet zijn zeker.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Op een verjaardag gaat het nog wel eens over Turken en Marokkanen terwijl de oom van m'n vriendin - is Turks als enige in de familie - daar dan ook bij zit met z'n kinderen.
Moet je maar bedenken voor je hier achterlijke posts neerzet en meeloopt met xenofoben.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.
Jij kent mij en mijn bijdragen aan het land totaal niet, maar als een goede zolderkamerautist denk je er wel een mening over te kunnen ventileren.
Pure domheid waarmee je slechts jezelf te kijk zet.
Je zou je af kunnen vragen of men de meest idiote Turken nu echt verdedigt, of gewoon het idee dat alle Turken op een hoop worden gegooid en men het daar niet mee eens is.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.
Hey, nou draai je de rollen om.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En dan zichzelf op de borst kloppen hoe tolerant ze wel niet zijn zeker.
Zou jij Colombia omschrijven als 'multicultureel' land zoals dat in Nederland het geval zou zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jouw normenbesef niet verder gaat dan Colombia = snuiven, ik zou daar toch eens wat aan laten doen.
Jij kent mij en mijn bijdragen aan het land totaal niet, maar als een goede zolderkamerautist denk je er wel een mening over te kunnen ventileren.
Pure domheid waarmee je slechts jezelf te kijk zet.
Nee totaal niet. Multi-etnisch, zeker. Maar je wordt als positieve buitenlander gelijk opgenomen door de mensen. Geen jaloezie of overdreven aandacht ook. Heel warm en oprecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zou jij Colombia omschrijven als 'multicultureel' land zoals dat in Nederland het geval zou zijn.
Maar wanneer je een gemeenschapsgevoel creëert tussen mensen van verschillende afkomsten, kernwaarden deelt en een gemeenschappelijke loyaliteit aan de staat hebt dan is er dus geen sprake van multiculturalisme in de zin van hoe het tegenwoordig uitgelegd wordt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens geloof ik dat het goedkomt met Nederland.
Ook met de multiculturele samenleving.
Ik ken het riedeltje van Baudet hoor.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:54 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar wanneer je een gemeenschapsgevoel creëert tussen mensen van verschillende afkomsten, kernwaarden deelt en een gemeenschappelijke loyaliteit aan de staat hebt dan is er dus geen sprake van multiculturalisme in de zin van hoe het tegenwoordig uitgelegd wordt.
"Turkse wijken" op een lijn stellen met niet bestaande sharia wijken is natuurlijk hilarisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef El_Matador het volgende:
Turkse slagers naast de Gall&Gall is multiculturalisme.
Nederlandse meisjes die Turkse wijken dan wel shariabuurten uitgejaagd worden heeft niets meer met multiculturalisme te maken, maar alles met grote faalhazerij van "het meest progressieve land op Aarde".
Ik vind er weinig hilarisch' aan. Een beetje toeteren en vlaggen zwaaien als je "thuis"land wint met voetbal, prima. Dit gaat een paar bruggen te ver.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
"Turkse wijken" op een lijn stellen met niet bestaande sharia wijken is natuurlijk hilarisch.
Wat gaat te ver? Een bejaardencomplex?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind er weinig hilarisch' aan. Een beetje toeteren en vlaggen zwaaien als je "thuis"land wint met voetbal, prima. Dit gaat een paar bruggen te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |