Je moet je echt in de meest rare bochten wringen om dit af te kunnen keuren hè?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik heb het toch over dat dit een begin is kneusje?
Als het zo door gaat zal de PVV inderdaad steeds extremer worden. Net zoals het Vlaams Belang.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En de PVV is dan het begin van?
Hellend vlak-drogredenering. Zoek het op.
Wees er maar trots op.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:15 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als het zo door gaat zal de PVV inderdaad steeds extremer worden. Net zoals het Vlaams Belang.
Segregatie is altijd slecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je moet je echt in de meest rare bochten wringen om dit af te kunnen keuren hè?
Waar praat ik omheen. Dat jij bij armoe aan logica een hellend vlak drogreden gebruikt over jihadisten?quote:
Bij Turken komen psychiatrische ziektebeelden zoals schizofrenie minder vaak voor dan bij Marokkanen doordat ze relatief beschermd en in de eigen cultuur opgroeien.quote:
Als jij dat blijkbaar niet erg vindt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar praat ik omheen. Dat jij bij armoe aan logica een hellend vlak drogreden gebruikt over jihadisten?
Als die mensen zich geeneens Nederlander voelen wat doen ze hier dan nog en waarom hebben we ze in godsnaam het Nederlanderschap gegeven? Welke linkse hond heeft dat verzonnen?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Prima, maar ze zijn er toch al. Waarom wil je ze dan krampachtig de Nederlandse cultuur opdringen? Als jij ze toch ziet als Turk, laat ze dan ook op hun eigen manier leven. Serieus, waarom wil je dat, wat win je daar mee?
Het is zo vergezocht dat ik de moeite niet neem om er op in te gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als jij dat blijkbaar niet erg vindt.
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is zo vergezocht dat ik de moeite niet neem om er op in te gaan.
Heeft niks te maken met niet erg vinden.
Ah, de aap komt uit de mouw. Zeg dan meteen dat je Turken haat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als die mensen zich geeneens Nederlander voelen wat doen ze hier dan nog en waarom hebben we ze in godsnaam het Nederlanderschap gegeven? Welke linkse hond heeft dat verzonnen?
Veel Turken in Nederland zijn gewoon een soort kolonisten die hun eigen parallelle samenleving hebben opgezet in ons midden, direct verbonden met het Turkije van de de terroristenvriend en Sultan van Oost en West Erdogan d.m.v. de Diyanet en Milli Görüş. Soort van Zionisten eigenlijk, geen wonder dat ze zo samen optrekken met Israël en de VS nu omtrent Syrië, soort zoekt soort immers.
Ik mot het nie.
Net de PVV.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.
Niet eens zozeer. Maar ik ben gewoon tegen wat den Linksche medemensch multiculturalisme noemt.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah, de aap komt uit de mouw. Zeg dan meteen dat je Turken haat.
Al die moeite.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bij Turken komen psychiatrische ziektebeelden zoals schizofrenie minder vaak voor dan bij Marokkanen doordat ze relatief beschermd en in de eigen cultuur opgroeien.
quote:- Wonen in een wijk met veel leden van de eigen etnische groep heeft een beschermend effect. De meeste hypothesen over de verhoogde incidentie benadrukken het pathogene effect van bepaalde sociale factoren: complicaties rond de geboorte, middelengebruik, levensomstandigheden, het achterlaten van familie en andere life events.
- Volgens één hypothese kan de langdurige ervaring van discriminatie, vernedering of sociale uitsluiting het risico op psychose verhogen. Bekend is de relatie tussen depressie en het gevoel gediscrimineerd te worden.
http://www.huisarts-migrant.nl/index.php/psychose/
Lastig voor je dan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet eens zozeer. Maar ik ben gewoon tegen wat den Linksche medemensch multiculturalisme noemt.
De meeste ironie zit 'm misschien nog wel in het feit dat jouw denkbeelden daar mede de oorzaak van zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:21 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, net zoals die shariawijk. Het begint op kleine schaal en het wordt steeds geaccepteerder. En dan plots, gaat er iets fout.
Veel Nederlanders accepteren niet eens dat Marokkanen/moslims gediscrimineerd worden. Ze zien zichzelf als meest tolerante schepsels op aarde en de moslims die maken er zogenaamd misbruik van.quote:
Waarom? Denk jij dat die salafisten niet bij elkaar zouden gaan wonen als er niet naar om wordt gekeken?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De meeste ironie zit 'm misschien nog wel in het feit dat jouw denkbeelden daar mede de oorzaak van zijn.
Ik ben echt helemaal bekeerd door het boek van Thierry Baudetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |