Dat is dan ook een heel naar mens.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal bekeerd door het boek van Thierry Baudet.
"minderwaardig" zou je bijna gezegd hebben, niet?quote:
Ja, precies. Turkse wijken en shariabuurten zijn geen multiculturalisme, maar uni- en anticulturalisme. Wees es consequent in je opvattingen man.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Maar goed, multiculturalisme is nou eenmaal de realiteit.
Voor hoelang is de vraag.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Omdat repressie en haat, onvrede of hoe je het ook wilt noemen, er mede voor zorgen dat islamitische jongeren radicaler worden. Ik had vorig jaar iemand in m'n klas die bewust een hoofddoek ging dragen terwijl ze dat van huis uit niet moest. Ze wilde het expliciet uitdragen omdat haar vriendinnen nog wel eens raar werden aangekeken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:25 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom? Denk jij dat die salafisten niet bij elkaar zouden gaan wonen als er niet naar om wordt gekeken?
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"minderwaardig" zou je bijna gezegd hebben, niet?
Zijn boek staat vol waarheden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is dan ook een heel naar mens.
Heeft niets bereikt in zijn leven behalve dom roeptoeteren en op handen gedragen worden door domme mensen.
Niet in mijn tijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:28 schreef De_Guidance het volgende:
Er is helemaal geen Turkse wijk. Het is een bejaardencomplex. Dat er nog niet staat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, precies. Turkse wijken en shariabuurten zijn geen multiculturalisme, maar uni- en anticulturalisme. Wees es consequent in je opvattingen man.
Jij hebt het licht gezien, merk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:18 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Veel Turken in Nederland zijn gewoon een soort kolonisten die hun eigen parallelle samenleving hebben opgezet in ons midden, direct verbonden met het Turkije van de de terroristenvriend en Sultan van Oost en West Erdogan d.m.v. de Diyanet en Milli Görüş. Soort van Zionisten eigenlijk, geen wonder dat ze zo samen optrekken met Israël en de VS nu omtrent Syrië, soort zoekt soort immers.
Ik mot het nie.
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.
Doen we.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed en rond die wijk een groot hekken van 10 meter hoog.
Nee hoor, Zuid-Amerika is multi-ethnisch, niet zozeer multicultureel. Er is toch echt een gemeenschappelijke natiegevoel en gemeenschappelijke kernwaarden die de diverse bevolking verbindt. Iets wat hier niet het geval is en wat wel zo zou moeten zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is multicultureel. Anders werd jij er ook uit gegooid.
Je weet dat ik van Turkse afkomst ben?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.
Turkse tortels en baardapen die Nederlandse en allochtoonse meisjes lastigvallen hebben dat allemaal niet in Nederland.
vraagje; zou jij ze missen?
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben zeer goed geintegreerd, spreek de taal bijna foutloos en ik draag heul veel bij aan het land.
en boven op die hekken rollend prikkeldraad met 2000v eropquote:
Hij draagt heel veel bij aan dat land door hun vrouwen te fixen en hier daar over op te scheppen.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.
Voor het geval dat jij er langsloopt?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
en boven op die hekken rollend prikkeldraad met 2000v erop
Maakt dat uit dan? Woont er familie van je daar?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je weet dat ik van Turkse afkomst ben?
Dat weerspreek ik dan ook niet. Waarom nou juist deze meest idiote onder de allochtonen verdedigd moeten worden, is me een raadsel.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een groot deel van de Turken.
Nee voor het geval dat ze uit de wijk willen ontsnappen. Natuurlijk om de 10 meter een bewaker met een machinegeweer. Voor de veiligheid van de bewoners.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor het geval dat jij er langsloopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |