Waar geef ik de moeder de schuld? Ik zei dat ik benieuwd ben naar haar rol. Lees eens goed.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als jullie toch zo graag de moeder de schuld geven en vader is het slachtoffer, dan is moeder bij deze genoeg gestraft! Er waren andere mogelijkheden je ex een hak te zetten, dat het vermoorden van je eigen vlees en bloed.
Ik niet. Politie is nog zeker 1,5 uur bezigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
Zometeen RTL nieuws 19.30u. Ik verwacht dat er dan wel nuttige updates zijn.
Hoe vol denk jij dat een OP moet?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik dat niet gezien. Overigens postte ik het hier voor de mensen die het nog niet gelezen hadden. De berichten waren overigens niet in de OP opgenomen, vandaar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent echt niet bij je kersenpit
Naja als je zo wat scenario's naast elkaar legt, is dit wel een van de logischerequote:Op zondag 19 mei 2013 19:25 schreef Olga het volgende:
[..]
wtf?
Doe eens ff normaal als je geen feiten kent maar gewoon maar wat roept.
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
kersenpit, hoe verzin je het
Die ga ik onthouden
Ja het is allemaal háár eigen schuld.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Eerst haar ex zwart praten en hem tot wanhoop drijven en nu de onschuld zelf spelen ...
( zo als ik al eerder zei: van Dader naar slachtofferrol gaan )
Dat is maar wat je al te vaak ziet , ja nu heeft ze met haar toedoen waarschijnlijk ook haar 2 eigen kinderen de dood in gejaagd.
Ze zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste.
Ik kan me niet voorstellen dat de politie dit aan de moeder verteld heeft, ze moeten de lichamen immers nog identificeren. Ze kunnen het vermoeden uitgesproken hebben maar zeker weten doen ze het toch niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:19 schreef Infection het volgende:
twitter:Marsmelloow twitterde op zondag 19-05-2013 om 19:06:18Het NOS #Jeugdjournaal meldt dat de vondst van de lichamen in #Cothen om de twee broers gaat. Dat heeft een contact van de familie gemeld. reageer retweet
twitter:GerlofLeistra twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:53:58De politie zou tegen de moeder van Julian en Ruben gezegd hebben dat de bij Cothen gevonden lichamen de vermiste jongetjes zijn. reageer retweet
Dit vind ik nu echt een post om van te kotsen. Je weet helemaal niets, niets!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Eerst haar ex zwart praten en hem tot wanhoop drijven en nu de onschuld zelf spelen ...
Dat is maar wat je al te vaak ziet , ja nu heeft ze met haar toedoen waarschijnlijk ook haar 2 eigen kinderen de dood in gejaagd.
Jouw ervaring heeft helemaal NIETS met deze zaak te maken!quote:
Misselijkmakend dit.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja als je zo wat scenario's naast elkaar legt, is dit wel een van de logischere
Wellicht wat hard uitgelegd, maar toch
Je moet je schamen jij, met je aannames.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:24 schreef RAVW het volgende:
[..]
Klopt. Onderzoek is nog bezigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de politie dit aan de moeder verteld heeft, ze moeten de lichamen immers nog identificeren. Ze kunnen het vermoeden uitgesproken hebben maar zeker weten doen ze het toch niet?
Stop gewoon met dingen verzinnen, engerds.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Want het is logischer dat hij dat zomaar doet?
Die waren er eerst niet. Sinds bekend is dat men 2 lichamen gevonden heeft, is het hier mega druk.quote:
Zou het niet goed kunnen dat een familielid (dus niet de moeder) is gaan kijken naar de lichamen?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de politie dit aan de moeder verteld heeft, ze moeten de lichamen immers nog identificeren. Ze kunnen het vermoeden uitgesproken hebben maar zeker weten doen ze het toch niet?
Omdat ze dat zelf ook wel kunnen zien, elke agent heeft een paar ogen. Overigens moet er natuurlijk altijd nog wel eerst een onderzoek plaats gevonden worden om het te kunnen bevestigen, in verband met regels en dergelijke.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |