Weening werd in 2001 tweede en eerste in zijn leeftijdscategorie (wat De Cauwer ook zei volgens mij).quote:Op zondag 19 mei 2013 16:39 schreef TheArt het volgende:
Nee José, LtD heeft de Marmotte gewonnen, niet Weening.
twitter:Stefclement twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:19De prachtige herinnering aan mijn eerste beklimming van de Galibier met mn beste vriend, haalde extra kracht in mij naar boven vandaag. reageer retweet
Dat van die leeftijdscategorie heb ik dan gemist, want volgens mij zei hij echt eerste. Maar goed, wat doet het ertoe.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weening werd in 2001 tweede en eerste in zijn leeftijdscategorie (wat De Cauwer ook zei volgens mij).
Das toch niet erg? Als je maar op tijd voor Buren bent.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jammer dat het altijd net afgelopen is wanneer ik thuiskom van m'n werk.
Tsja.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
De reden waarom Clement zo lang mee kon:twitter:Stefclement twitterde op zondag 19-05-2013 om 18:51:19De prachtige herinnering aan mijn eerste beklimming van de Galibier met mn beste vriend, haalde extra kracht in mij naar boven vandaag. reageer retweet
Ik neem aan dat ie niet meer op de fiets zit nee.quote:
beter stapt die dinsdag ook niet op. Zonde van z'n energie en moet zich is gaan afvragen of die zich niet moet richten op rittenkoersen en korte meerdaagse ipv rondesquote:Op zondag 19 mei 2013 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie niet meer op de fiets zit nee.
Omdat Roooowwwwwwbert nog 6 man in zijn wiel meesleurde die niet mee wilde helpen. Hij ging echt niet voluit.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:44 schreef FredWielergek het volgende:
als gesink vanmiddag nou samen met visconti in de aanval ging, zou gesink visconti kunnen bijhouden? ik zou zeggen van wel, want gesink is toch de betere klimmer. daarom begrijp ik niet dat visconti alleen maar uitliep op gesink. hoe komt dat?
Of zich eens gewoon op een uur achterstand laten rijden in een grote ronde en dan voor een of meerdere etappes gaanquote:Op zondag 19 mei 2013 22:38 schreef Joene het volgende:
[..]
beter stapt die dinsdag ook niet op. Zonde van z'n energie en moet zich is gaan afvragen of die zich niet moet richten op rittenkoersen en korte meerdaagse ipv rondes
Als we Gesink Rooooooooooowbert gaan noemen is het wel einde carrierequote:Op zondag 19 mei 2013 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Roooowwwwwwbert nog 6 man in zijn wiel meesleurde die niet mee wilde helpen. Hij ging echt niet voluit.
Inderdaad. Gesink zal voorlopig geen echte rol spelen in het klassement en dan kan je denk ik beter voor een mooie etappe gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:53 schreef danos het volgende:
Ik denk dat Gesink nog wel wil proberen mee te spelen in een etappe. Vandaag had die geen hulp dus niet vol gegaan in die achtervolging. En Visconti was gewoon sterk.
Het feit dat hij wel aanvalt stemt me positief. Hopelijk in de tour gewoon een groep blanco vrijbuiters, klassement is secundair.
Thomas Dekker ook.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef danos het volgende:
ik hoop dat gesink nog eens naar een grote ploeg gaat en als meesterknecht voor nibali, contador oid mag rijden. komt ie toch beter tot zijn recht, boogie presteerde ook erg goed als semiknecht van rasmussen.
Gesink als vrijbuiter kan toch ook prima. Vooralsnog lijkt het een beter plan om even geen klassementsambities te hebben.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Thomas Dekker ook.
Maar waarom hoop je dat eigenlijk? Het lijkt mij niks als Gesink voor een dopinghond als Contador gaat rijden of als hij opeens iedereen eraf kan rijden voor Sky. Laat hem maar lekker zijn eigen ding doen als subtopklimmer.
Ik geloof niet zo meer in de klassementsrenner Gesink. Hij kan best 5e of 4e rijden, maar daar heb je niks aan. Dan liever als mannetje achter een kopman, met wat minder druk voor etappes kunnen gaan.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Thomas Dekker ook.
Maar waarom hoop je dat eigenlijk? Het lijkt mij niks als Gesink voor een dopinghond als Contador gaat rijden of als hij opeens iedereen eraf kan rijden voor Sky. Laat hem maar lekker zijn eigen ding doen als subtopklimmer.
Maar ploegen hebben er juist veel aan als ze een 4e/5e plek behalen, vanwege het puntensysteem.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:52 schreef danos het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo meer in de klassementsrenner Gesink. Hij kan best 5e of 4e rijden, maar daar heb je niks aan. Dan liever als mannetje achter een kopman, met wat minder druk voor etappes kunnen gaan.
Moet je die rol wel aan kunnen. Je bent niet zomaar een renner die op avontuur gaat als het klassement naar de vaantjes is. Meestal eindigt dat in afgetroefd worden door de rittenkapers die veel leper zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
Gesink als vrijbuiter kan toch ook prima. Vooralsnog lijkt het een beter plan om even geen klassementsambities te hebben.
Boogerd is wel wat anders natuurlijk, die was knecht van Rasmussen (en ook Menchov trouwens), maar in veel andere koersen van het seizoen was hij dé kopman van de ploeg. En hoe weet je of Gesink dan beter tot zijn recht komt? Goede klassementsrenners hoeven niet altijd goede knechten te zijn..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:31 schreef danos het volgende:
ik hoop dat gesink nog eens naar een grote ploeg gaat en als meesterknecht voor nibali, contador oid mag rijden. komt ie toch beter tot zijn recht, boogie presteerde ook erg goed als semiknecht van rasmussen.
Is ook niet makkelijk inderdaad, een ploeg als Vacansoleil rijdt eigenlijk al jaren enkel rond als vrijbuitersploeg in grote rondes en dat heeft ze eigenlijk alleen de ritzege van De Gendt opgeleverd in de Giro, terwijl die juist in die Giro niet echt de vrijbuiter was die hij normaal is..quote:Op maandag 20 mei 2013 00:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Moet je die rol wel aan kunnen. Je bent niet zomaar een renner die op avontuur gaat als het klassement naar de vaantjes is. Meestal eindigt dat in afgetroefd worden door de rittenkapers die veel leper zijn.
Onder Rabo was plan B wel vaker om maar te vrijbuiteren als een Leipheimer, Menchov, Gesink of welke kopman ook het klassement had verkloot. Dat heeft niet bijster veel opgeleverd, 1 keer Garate met TDF-ritwinst in 2009 en Weening met een Girorit in 2011. Rasmussen en Sanchez tel ik niet mee, die gingen al mee als rittenkaper als ze meededen in grote rondes.
Plan B klinkt leuk maar echte afmakers hebben ze amper bij Blanco.
Ik zeg niet dat hij voor een klassement moet gaan. Met subtopklimmer bedoel ik iemand die voor etappes gaat.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gesink als vrijbuiter kan toch ook prima. Vooralsnog lijkt het een beter plan om even geen klassementsambities te hebben.
Hoe moet Gesink dan een etappe winnen? Dan moet hij al in een groepje komen te zitten met alleen mindere goden die werk voor hem willen opknappen. En zelfs als hij dan net als gisteren al het werk zelf wil opknappen heb je kans dat die je op de streep voor zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:24 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij voor een klassement moet gaan. Met subtopklimmer bedoel ik iemand die voor etappes gaat.
Het grote probleem van Gesink als rittenkaper is zijn gruwelijke gebrek aan explosiviteit. Gasten die ritten winnen in grote rondes hebben over het algemeen één ding met elkaar gemeen: ze zijn (een beetje) explosief om zodoende of de sprint van een groep vluchters te winnen of met een demarrage van de rest weg te rijden of om überhaupt in een vlucht mee te zitten als het halve peloton dat wilt.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:38 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Hoe moet Gesink dan een etappe winnen? Dan moet hij al in een groepje komen te zitten met alleen mindere goden die werk voor hem willen opknappen. En zelfs als hij dan net als gisteren al het werk zelf wil opknappen heb je kans dat die je op de streep voor zijn.
Ik denk dat hij alleen solo aankomend kan winnen, en dan moet hij al net het geluk hebben dat ie op het juiste moment kan wegspringen en dat er achter hem niet gereden wordt. Ik denk alleen dat de kans dat ze Gesink in zijn eentje laten wegrijden klein is, er zijn altijd wel types als Kiserlovski die ook voor een ritwinst willen gaan en het wel zien zitten om door de Gesinklocomotief naar de streep gebracht te worden.
Mwa, gisteren lukte het hem toch ook om weg te komen?quote:of om überhaupt in een vlucht mee te zitten als het halve peloton dat wilt.
Hij had in zijn beste jaren die explosiviteit en demarrage ook wel. Maar die lijkt ie ook kwijt te zijn. Zoals ie gister naar De Greef reed. Man, daar moet je binnen 5 pedaalslagen bij zijn. Nu blijft hij maar op dat verzetje trappen.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het grote probleem van Gesink als rittenkaper is zijn gruwelijke gebrek aan explosiviteit. Gasten die ritten winnen in grote rondes hebben over het algemeen één ding met elkaar gemeen: ze zijn (een beetje) explosief om zodoende of de sprint van een groep vluchters te winnen of met een demarrage van de rest weg te rijden of om überhaupt in een vlucht mee te zitten als het halve peloton dat wilt.
Bergop ja. Maar vaak wordt zo'n vlucht niet gevormd bergop helaas.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, gisteren lukte het hem toch ook om weg te komen?
Mhua dat maakte me dan weer weinig uit. Deed dat gewoon op eigen tempo en ging ook gelijk erop en erover.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had in zijn beste jaren die explosiviteit en demarrage ook wel. Maar die lijkt ie ook kwijt te zijn. Zoals ie gister naar De Greef reed. Man, daar moet je binnen 5 pedaalslagen bij zijn. Nu blijft hij maar op dat verzetje trappen.
Toen hij gisteren wegreed was dat nou niet het traditionele moment van de rittenkaper. Die gaan meestal veel eerder in de lange vlucht mee. En daarvoor moet je best explosief zijn om überhaupt mee te zitten.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:48 schreef Zelva het volgende:
[..]
Mwa, gisteren lukte het hem toch ook om weg te komen?
En dan weer uitgemaakt worden voor slappe zak zonder ruggegraat?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:38 schreef Joene het volgende:
[..]
beter stapt die dinsdag ook niet op. Zonde van z'n energie en moet zich is gaan afvragen of die zich niet moet richten op rittenkoersen en korte meerdaagse ipv rondes
Dat is inderdaad vaak het probleem. Buiten de niet-klimmers zitten er verdomd weinig renners in die ploeg die explosief genoeg zijn om eens een sprintje van een uitgedunde groep te winnen, of door een demarrage van iedereen weg te rijden. Ja, er zijn er eigenlijk 2 (TJS en LLS) die het echt bewezen hebben, waarvan de laatste dan ook nog eens aan de kant zit. Mollema kan het ook wel, maar die wint verdomd weinig wedstrijden voor iemand die toch best explosief genoemd mag worden.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen hij gisteren wegreed was dat nou niet het traditionele moment van de rittenkaper. Die gaan meestal veel eerder in de lange vlucht mee. En daarvoor moet je best explosief zijn om überhaupt mee te zitten.
Sowieso lijkt me het probleem van het plan B dat de renners bij Blanco nou niet echt afmakers zijn. Dus dan zitten ze in de goede vlucht mee en dan zit er altijd wel een type als Voeckler, Boasson Hagen of Casar mee. En dan wordt je nog maar 2e of 3e.
Precies. Hij staat nog wel gewoon 13e in het klassement. Het is niet alsof hij 54e staatquote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan weer uitgemaakt worden voor slappe zak zonder ruggegraat?
Hij moet vrijdag of zaterdag gewoon opnieuw in de aanval gaan.
Wat 'ie ook doet, er zijn altijd wel mensen die klagen. Valt 'ie niet aan, is het een watje. Valt 'ie wel aan, is 'ie dom, omdat het het verkeerde moment is.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan weer uitgemaakt worden voor slappe zak zonder ruggegraat?
Hij moet vrijdag of zaterdag gewoon opnieuw in de aanval gaan.
Lijkt me niet. De enige mogelijkheid is wanneer Nibali zelf door het ijs zakt en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Zijn er hier nog mensen die denken dat de strijd om het AK nog spannend gaat worden eigenlijk?
Neequote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Zijn er hier nog mensen die denken dat de strijd om het AK nog spannend gaat worden eigenlijk?
'Kan jij ook met topspin slaan Jose?' 'Kan ik met topspin slaan? Dacht t niet Renaat, dat is eel eel moeilijk.' 'Amai.'quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook met Renaat en Jose als commentatoren?
Sinds de tijdrit al niet meer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Ronde van Noorwegen en vanavond Californiëquote:
Ik zie die discussie helemaal voor mequote:Op maandag 20 mei 2013 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
'Kan jij ook met topspin slaan Jose?' 'Kan ik met topspin slaan? Dacht t niet Renaat, dat is eel eel moeilijk.' 'Amai.'
Martens is toch ook best wel explosief. Komt er niet echt uit in de koers.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vaak het probleem. Buiten de niet-klimmers zitten er verdomd weinig renners in die ploeg die explosief genoeg zijn om eens een sprintje van een uitgedunde groep te winnen, of door een demarrage van iedereen weg te rijden. Ja, er zijn er eigenlijk 2 (TJS en LLS) die het echt bewezen hebben, waarvan de laatste dan ook nog eens aan de kant zit. Mollema kan het ook wel, maar die wint verdomd weinig wedstrijden voor iemand die toch best explosief genoemd mag worden.
Het is ook niet verrassend dat de beste uitslag van Blanco tot tweemaal toe is gehaald door de enige uit die ploeg die juist wel explosief is.
Dat was nou net de renner die ik in laatste zin bedoeldequote:Op maandag 20 mei 2013 15:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Martens is toch ook best wel explosief. Komt er niet echt uit in de koers.
haha ja ook wel logisch. zat te slapen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat was nou net de renner die ik in laatste zin bedoelde
Mja, zo slecht is de sprint van Gesink ook weer niet. In Baskenland won Valverde ooit maar nipt een sprintje van hem, zelfde geldt voor Boasson Hagen in Québec in 2010. Ook in de Tour van dat jaar werd hij 3de (na Sanchez en Schleck) in een sprintje met de andere favorieten en hij won 2x Emilia in een sprint bergop (waarvan de 2de van Dan Martin)..quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Drebbelman het volgende:
Tja, de sprint van Gesink. Als ie in een groepje aankomt zie je hem altijd achteraan in het groepje zich kapot trappen om in het groepje te blijven terwijl ze voor hem al aan het uitrollen zijn.
Misschien zou Gesink eens goed naar zijn rijstijl moeten kijken. Aan zijn krachten ligt het niet als je ziet dat hij bij de maximaaltest behoorlijk wat wattages kan wegtrappen.
Als ik hem zie fietsen heb ik altijd het idee dat zijn hele houding en cadans onnodig veel energie kosten die hij beter op andere plekken kan gebruiken. Dat eeuwige harken zelfs als de klim nog nauwelijks begonnen is en dat muizenverzet waarbij je je kapot trapt terwijl je nauwelijks vooruit komt.
Dan snap ik wel waar Sky bijvoorbeeld marginal gains vandaan haalt. Die mannen zitten allemaal, op Froome na, onbewogen op de fiets alsof elke dag een tijdrit is. Komen nauwelijks uit het zadel en gaan op souplesse omhoog.
Maar goed, een stijl is iets persoonlijks en waarschijnlijk onmogelijk om af te leren. Daarnaast zijn er zat renners als Evans die ook met een stoempende stijl goed presteren.
Dat sprintje in de tour was geen sprintje. Dat was gewoon in colonne over de streep rijdenquote:Op maandag 20 mei 2013 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, zo slecht is de sprint van Gesink ook weer niet. In Baskenland won Valverde ooit maar nipt een sprintje van hem, zelfde geldt voor Boasson Hagen in Québec in 2010. Ook in de Tour van dat jaar werd hij 3de (na Sanchez en Schleck) in een sprintje met de andere favorieten en hij won 2x Emilia in een sprint bergop (waarvan de 2de van Dan Martin)..
Maar ook dat is allemaal alweer een tijdje geleden..
quote:Robert Gesink zat maandag op de tweede rustdag in de Ronde van Italië 2,5 uur op de fiets. 'Je moet een beetje bezig blijven, al zijn de meningen daarover verdeeld', zei de kopman van Blanco die het afgelopen weekeinde wegviel uit de top van het algemeen klassement.
De moraal is niet geknakt volgens de Achterhoeker die zaterdag een inzinking bekocht met een verlies van 4 minuten op klassementsleider Vincenzo Nibali. 'Dat bleek zondag wel. Ik wilde laten zien dat ik de knop al weer had omgezet', vertelde hij in het hotel in het Franse Valloire na een trainingsritje over de Télégraphe.
Gesink had op diezelfde col een dag eerder geprobeerd iets van de geleden schade weg te poetsen. 'Ik was al weer iets beter. Het was misschien wat te vroeg. Achteraf denk je dat ook wel maar het is een afweging die je op dat moment maakt. Je moet ook een beetje geluk hebben met de renners die je meekrijgt.' Onder anderen de Colombiaan Sergio Henao en de Pool Robert Kiserlovski lieten het werk over aan de Blancorenner. 'Met een fatsoenlijke groep lukt het misschien wel.'
Terwijl de zon inmiddels scheen ('dat gebeurt alleen op rustdagen') dacht hij terug aan de zware tocht van zaterdag, toen hij op weg naar Bardonecchia een zware klap kreeg. 'Ik kreeg het koud, erg koud. Ik was niet goed, kon niet fatsoenlijk die klim oprijden. Het was een slechte dag.'
De doelstelling, een top 5-klassering in het eindklassement, verdween uit het zicht. 'Aan de top 10 denk ik nog wel, dat mag ook een doel zijn. En misschien moet ik me nu richten op een ritzege.' Met enige zelfspot: 'Ik krijg wellicht iets meer ruimte. Ik heb inmiddels een aardige achterstand bij elkaar gesprokkeld.'
De kritiek die hem zoals vaker ten deel viel laat hem verder koud. 'Ik was op mijn 25ste al afgeschreven als klassementsrenner.' Of dat typisch Nederlands is, laat hij in het midden. 'Het geeft in ieder geval aan dat de mensen ongeduldig zijn.'
Gesink wenst niet mee te somberen. 'Daar heb ik inmiddels te veel voor meegemaakt. Moet ik dan bij de pakken neerzitten, naar huis gaan en me gaan voorbereiden op de Tour?'
Nee, vindt hij. 'Ik wil er nog een mooie ronde van maken. Ik voel me goed. Op een verkoudheid na, maar daar heeft driekwart van het peloton last van. Het ging goed, met de hele ploeg eigenlijk. Maar succes komt niet op bestelling. Het is niet zoals bij de Chinees: doet u mij maar een ritzege en een top 10-klassering.'
Koning, die Gianni Savio.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:14 schreef Bismarck het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)oni-nibali-and-evans
''Sorry, my English is always very bad.''![]()
Mja er zijn wel alternatieven, Mortirolo misschien.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:55 schreef knep het volgende:
Jammer dat het weer dus opnieuw roet in het eten dreigt te gaan gooien.
quote:White Jersey
“It was of course a pity to lose the white jersey last week but it’s not the end of the world. If I look at the guys whore are in the clinch for white at the moment, it’s a pretty impressive group.”
ach uiteindelijk viel het voor gisteren ook mee.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:52 schreef Marcoss het volgende:
http://www.snow-forecast.com/resorts/Passo-Stelvio/6day/bot
Voorspelling is max -9 en sneeuw vrijdag op de Stelvio en Gavia.. Ook Tre Cime aankomst van zaterdag voorspellen ze sneeuw en max -4.
Is te zien wie er sneller omhoog rijd tijdens de tijdrit. Als Evans sneller is...quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Nee, daarom snap ik ook niet dat er eergisteren, in de rit met de Galibier, geen enkele poging is ondernomen door Evans en Uran om ook maar íets te proberen. Alsof men zich er al lang bij neer had gelegd.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:37 schreef Mykonos het volgende:
Hopelijk kan hij het 'Waar is Gesink?'-topic wel waarderen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:44 schreef Steven184 het volgende:
Gesink schijnt trouwens niet alleen alles uit de media te lezen, maar ook alle wielerfora af te struinen. Dit volgens het artikel van Zonneveld vanochtend in NRC Next. Ik heb mijn twijfels over het positieve effect daarvan, kijk naar Advocaat tijdens EK 2004 in Portugal. (En dan zijn de anonieme users op fora nog een stukje erger dan kranten e.d.)
Misschien kan het ook wel een positieve werking hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij het 'Waar is Gesink?'-topic wel waarderen!
Maar verder denk ik dat je gelijk hebt ja, verspeelde energie om daar enige waarde aan te hechten... Al denk ik dat hij wel echt 'wielergek' is en daardoor een hoop wil volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Dat hoop ik ook niet, gelukkig rijdt hij meestal zelf dan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij niet TDF-topics doorleest.
Volgens mij heb je als wielrenner heel veel vrije tijd. Als je dan ook nog een wielerliefhebber bent, dan kan ik me prima voorstellen dat je daar veel tijd in steekt. Wat moet je anders in zo'n saaie hotelkamer.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:44 schreef Steven184 het volgende:
Gesink schijnt trouwens niet alleen alles uit de media te lezen, maar ook alle wielerfora af te struinen. Dit volgens het artikel van Zonneveld vanochtend in NRC Next. Ik heb mijn twijfels over het positieve effect daarvan, kijk naar Advocaat tijdens EK 2004 in Portugal. (En dan zijn de anonieme users op fora nog een stukje erger dan kranten e.d.)
Die klim is ook veel te zwaar voor de (semi)-sprinters. Denk dat de klassementsrenners weer 's stevig aan de boom gaan schudden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:53 schreef OProg het volgende:
18KM om weer terug te komen indien gelost na de laatste klim. Normaal gesproken zien we de Cavendishen van deze wereld niet meer terug en zal een groepje het uitmaken.
Normaal gesproken wel ja. Kan me toch niet voorstellen dat ze en-block naar boven gaan fietsen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die klim is ook veel te zwaar voor de (semi)-sprinters. Denk dat de klassementsrenners weer 's stevig aan de boom gaan schudden.
En dan te bedenken dat Mollema niet eens het niveau Gesink heeft...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Blik het volgende:
Eigenlijk is Gesink na het verlies van zijn vader en direct daarna zijn beenbreuk nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij is nog jong en kan natuurlijk nog groeien, maar voorlopig is die alleen achteruit gegaan in plaats van vooruit
Qua uitslagen had hij nog wel een goed seizoen in het jaar na het overlijden van zijn vader. 2de in de Tirreno, 3de in Baskenland en 2de in Quebec, betere uitslagen dan het jaar ervoor, maar dat kwam vooral door zijn verbeterde tijdrit. Bergop was zijn niveau (buiten Oman) een stuk minder en na zijn beenbreuk is dat alleen maar minder geworden ja. Met nog een opleving in Californië.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:47 schreef Blik het volgende:
Eigenlijk is Gesink na het verlies van zijn vader en direct daarna zijn beenbreuk nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij is nog jong en kan natuurlijk nog groeien, maar voorlopig is die alleen achteruit gegaan in plaats van vooruit
Say what?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:59 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal opletten de komende dagen mensen! Niemiec gaat de roze trui aanvallen!
quote:
twitter:mrconde twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 10:46:49Scarponi on Niemiec: "He asked me how to take the Pink Jersey. I told him not to wait until the last km of the climbs." Promising!
#giro reageer retweet
Majka ook nogquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:49 schreef DeeBee het volgende:
Die Niemiec en Kwiatkowski dit jaar, topduo uit Polen ineens.
twitter:BlancoCycling twitterde op dinsdag 21-05-2013 om 11:59:15Febbre...Too bad. On the rest day @wynants82 got sick. He will not start in today's 16th stage. Get well soon, Maarten! #giro reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |