abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126734887
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is ook zo, maar totaal niet weten wat er met je kinderen is gebeurd en waar ze zijn lijkt me nog veel erger.
Ja... weet je... ik denk dat haar leven sowieso nooit meer normaal wordt... het schijnt ook dat mensen die hun kind verliezen meestal in de tien jaar erna zelf ook sterven.

Ik kan zo snel de bron niet vinden, heb het ooit gelezen...
  zondag 19 mei 2013 @ 20:03:11 #102
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_126734964
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:57 schreef Polenbatser het volgende:
t een totaal onverwachte afloop is. Nee, wat hadden ze dan verwacht? Dat die kinders gezellig verstoppertje aan het spelen waren in de bossen? Bij een kampvuurtje marshmallows zitten te roosteren en zodra iemand ze gezien heeft als een gek opspringen om tegen een boom te rammen en de hele pot vrij te buten?

Het is heel triest hoor, maar ik snap niet zo goed dat mensen er nog zo verb
Veel mensen dachten, tegen beter weten in, net als ts. Ik ook.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_126735030
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:59 schreef cricket het volgende:

[..]

Met samenhorigheid heeft het vrij weinig te maken. Het is vooral een kwestie van mensen die hun emoties laten bespelen.
Zie het dan als een teken van medeleven naar de familie toe.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_126735071
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:03 schreef Geelman het volgende:

[..]

Veel mensen dachten, tegen beter weten in, net als ts. Ik ook.
Ergens weet je dat het onzin is en toch elke keer als je AD aanklikt hoop je te lezen "Broertjes gevonden, niks aan de hand... iedereen happy happy joy joy en morgen gratis ijs..."

Noem het naïef...
  zondag 19 mei 2013 @ 20:07:25 #105
335452 cricket
cricket from space
pi_126735114
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:04 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Zie het dan als een teken van medeleven naar de familie toe.
Dus je medeleven is afhankelijk van de hoeveelheid drama die erover wordt gemaakt?
Er is geen enkele reden waarom dit geval anders is dan talloze anderen die ooit plaats hebben gevonden of nog plaats zullen gaan vinden. Objectief gezien is het enkel een 'familiedrama', het is nergens voor nodig dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:08:09 #106
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_126735134
quote:
3s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:06 schreef KritischeMassa het volgende:
at het onzin is en toch elke keer als je AD aanklikt hoop je te lezen "Broertjes gevonden, niks aan de hand... iedereen happy happy joy joy en morgen gratis ijs..."
Komt ook omdat het totaal niet te bevatten is dat een vader z'n eigen kinderen doodt. Dat is tegennatuurlijk, dat willen mensen gewoon niet geloven. Gelukkig maar.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_126735189
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef cricket het volgende:

[..]

Dus je medeleven is afhankelijk van de hoeveelheid drama die erover wordt gemaakt?
Er is geen enkele reden waarom dit geval anders is dan talloze anderen die ooit plaats hebben gevonden of nog plaats zullen gaan vinden. Objectief gezien is het enkel een 'familiedrama', het is nergens voor nodig dat zoveel mensen zich er mee gaan bemoeien.
Jij bent degene die er drama over maakt over internet dan nog. Zij namen initiatief en jij blijft maar doorlullen.
pi_126735242
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Geelman het volgende:

[..]

Komt ook omdat het totaal niet te bevatten is dat een vader z'n eigen kinderen doodt. Dat is tegennatuurlijk, dat willen mensen gewoon niet geloven. Gelukkig maar.
Nou ja niet alleen doodt, echt vermoordt :{ , het was allemaal vooropgezet en gepland. Het was geen vlaag van verstandsverbijstering en zelfmoord pleegde toen het tot hem door begon te dringen wat hij gedaan had.
pi_126735249
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:08 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik ben zelf vader, en nee, ik kan er echt niet inkomen... Ik kan me voorstellen dat ik mijn vrouw zo zou gaan haten (al is die kans na bijna 20 jaar ook niet echt groot) dat ik haar zou ombrengen... Stel dat ze me het contact met mijn kind zou ontzeggen... maar, nee, mijn kind zelf iets aandoen omdat ik een probleem heb met zijn moeder (mijn vrouw) is onvoorstelbaar.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:13:07 #110
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_126735340
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik ben zelf vader, en nee, ik kan er echt niet inkomen... Ik kan me voorstellen dat ik mijn vrouw zo zou gaan haten (al is die kans na bijna 20 jaar ook niet echt groot) dat ik haar zou ombrengen... Stel dat ze me het contact met mijn kind zou ontzeggen... maar, nee, mijn kind zelf iets aandoen omdat ik een probleem heb met zijn moeder (mijn vrouw) is onvoorstelbaar.
Misschien puur een actie om z'n ex het ergste aan te doen wat je een moeder kan aandoen...
  zondag 19 mei 2013 @ 20:13:20 #111
335452 cricket
cricket from space
pi_126735350
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Rawberry het volgende:
Jij bent degene die er drama over maakt over internet dan nog.
Ik ga enkel een discussie aan in een reeds bestaand topic?

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:09 schreef Rawberry het volgende:
Zij namen initiatief en jij blijft maar doorlullen.
Initiatief dat tamelijk twijfelachtig is. In dit geval wel, en in andere gevallen niet.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:13:41 #112
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126735360
quote:

[..]

Moet er ook niet aan denken, ondanks dat ik geen kinderen heb. Al hoeft er boven in die grijze massa maar iets mis te gaan en het leed is al geschied.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_126735427
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Misschien puur een actie om z'n ex het ergste aan te doen wat je een moeder kan aandoen...
Ja, dat denk ik ook, maar ik kan er niet inkomen... Zoals ik al zei, breng dan dat wijf om, maak je die kinderen ook niet gelukkiger mee, dat ook.. ok :')

Maar er ik heb gewoon geen voorstellingsvermogen om zijn daad te bevatten.
pi_126735469
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef snakelady het volgende:
Ja, was te verwachten maar blijft sneu, hopelijk geeft het wel meer rust voor de moeder.
Ik denk het wel. Het doet je als moeder erg goed om te horen dat je kinderen dood zijn.

Iets mooiers kan een moeder zich niet wensen denk ik zo.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:16:35 #115
335452 cricket
cricket from space
pi_126735477
quote:
maar, nee, mijn kind zelf iets aandoen omdat ik een probleem heb met zijn moeder (mijn vrouw) is onvoorstelbaar.
Zijn exacte motivatie is niet bekend, dat blijft gissen en dat zal ook wel nooit bekend worden. Wat echter bijvoorbeeld goed kan is dat zijn standpunt was dat ze dood beter af zijn dan dat ze bij haar moeten leven (of zonder hem). In zijn oogpunt is dan het enige wat hij gedaan heeft het kiezen van de minst erge uit twee kwaden.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:17:36 #116
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_126735529
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:33 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Tis toch zo! Je hoort tegenwoordig niets anders meer.... Alleen omdat het kinderen zijn is het allemaal maar zielig en erg... Bij andere vermissingen hoor je niemand!!!
Stumper ben jij zeg..

Ontzettende stumper
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zondag 19 mei 2013 @ 20:17:53 #117
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_126735543
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het doet je als moeder erg goed om te horen dat je kinderen dood zijn.

Iets mooiers kan een moeder zich niet wensen denk ik zo.
De moeder wist zelf uiteraard ook al dat de kans dat ze levend gevonden zouden worden erg klein was, dat heeft ze zelf ook al aangegeven.
Nu kan ze tenminste haar kinderen te ruste brengen in plaats van niet weten waar ze liggen en geen kans krijgen om waardig afscheid te nemen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 19 mei 2013 @ 20:18:52 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_126735601
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:07 schreef cricket het volgende:

[..]

Het grappige is dat bij ieder familiedrama/vermissing/moord er wel mensen zoals jij opduiken, wat dus betekend dat er genoeg andere zaken zijn die net zo veel aandacht krijgen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_126735609
quote:
7s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:03 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Elke vermiste verdient evenveel aandacht!!!!! Of het nou een vermist jochie is of een vermiste bejaarde ;)
Och... je wilt dus gewoon een eerlijke wereld.

Man, je bent te goed voor deze wereld.
pi_126735668
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:13 schreef cricket het volgende:

[..]

Ik ga enkel een discussie aan in een reeds bestaand topic?

[..]

Initiatief dat tamelijk twijfelachtig is. In dit geval wel, en in andere gevallen niet.
Twijfelachtig omdat facebook er tussen zit?
pi_126735671
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

De moeder wist zelf uiteraard ook al dat de kans dat ze levend gevonden zouden worden erg klein was, dat heeft ze zelf ook al aangegeven.
Nu kan ze tenminste haar kinderen te ruste brengen in plaats van niet weten waar ze liggen en geen kans krijgen om waardig afscheid te nemen.
Ik weet niet of je kinderen hebt... maar zo ja, stel je 1 seconde voor dat je zijn (of hun) kamertje(s) moet leegruimen.... speelgoed weg... hemellief... :'(

Ik wil er niet eens over nadenken...

Echt heel erg klote zo...
pi_126735727
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jij onderschat nogal de irrationele hoop van de mens.

Die moeder had inderdaad gezegd dat de kans klein was dat ze nog levend gevonden worden. Maar ik durf er mijn leven op te geven dat ze altijd nog wel de hoop had. En die hoop gaat echt niet snel weg.

Zo zijn er ook verhalen van ouders waarvan de kinderen al jaren lang ontvoerd zijn/waren. En die hebben altijd nog de hoop gehad ooit hun kinderen terug te zien.
pi_126735796
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik weet niet of je kinderen hebt... maar zo ja, stel je 1 seconde voor dat je zijn (of hun) kamertje(s) moet leegruimen.... speelgoed weg... hemellief... :'(

Je hoeft geen kinderen te hebben om te snappen dat dat verschrikkelijk is hoor. Tenzij je een empathieloze fokker bent natuurlijk.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:22:36 #124
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_126735805
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:20 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik heb twee dochtertje, het lijkt me het verschrikkelijkste wat je als ouder mee kan maken.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:23:53 #125
380471 Nicson
hedde druksop?
pi_126735864
Zou er nog iemand op de begrafenis van die pa komen?

Wel sneu voor de familie van die man, die worden natuurlijk ook overal bespot en beschimpt.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:24:41 #126
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_126735905
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij onderschat nogal de irrationele hoop van de mens.

Die moeder had inderdaad gezegd dat de kans klein was dat ze nog levend gevonden worden. Maar ik durf er mijn leven op te geven dat ze altijd nog wel de hoop had. En die hoop gaat echt niet snel weg.

Zo zijn er ook verhalen van ouders waarvan de kinderen al jaren lang ontvoerd zijn/waren. En die hebben altijd nog de hoop gehad ooit hun kinderen terug te zien.
Uiteraard heb je nog altijd hoop, verdomme dat had ik nog wel en ik ken die kinderen niet eens.
Maar je leven lang in hoop en onwetendheid leven is toch ook niks?
Ik kijk regelmatig naar programma's over vermissingen op discovery en dat is toch iets wat ze vaak zeggen, dat ze blij zijn niet meer in die onwetendheid te moeten leven.
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een verschrikkelijk gebeuren is.
pi_126735973
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef Nicson het volgende:
Zou er nog iemand op de begrafenis van die pa komen?

Wel sneu voor de familie van die man, die worden natuurlijk ook overal bespot en beschimpt.
Zijn vader en moeder, hun opa en oma...

Wat heeft hij ze aangedaan inderdaad....
  zondag 19 mei 2013 @ 20:26:49 #128
335452 cricket
cricket from space
pi_126736029
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:21 schreef theunderdog het volgende:
Tja, het komt sporadisch voor dat een kind dat ontvoerd is 10 jaar later opeens weer opduikt. Dat direct betrokkenen daarop hopen (al is het maar zeer de vraag of ze met 10 jaar (of langer) in dergelijke gevangenschap beter af zijn dan vermoord te zijn) is niet zo raar, maar als niet direct betrokkenen erop hopen is wel een teken van gebrek aan realiteitszin.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:26:50 #129
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_126736030
Toen ze al een dag weg waren en die vader zich had verhangen wist ik het al, nooit ook maar het idee dat die jongetjes überhaupt nog in leven waren. Heel triest.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  zondag 19 mei 2013 @ 20:27:11 #130
380471 Nicson
hedde druksop?
pi_126736049
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Zijn vader en moeder, hun opa en oma...

Wat heeft hij ze aangedaan inderdaad....
Ik zou geen begrafenis gaan betalen als mij toekomstige zoon dit flikte. Dan zwaaide er toch wat hoor.
pi_126736081
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

Uiteraard heb je nog altijd hoop, verdomme dat had ik nog wel en ik ken die kinderen niet eens.
Maar je leven lang in hoop en onwetendheid leven is toch ook niks?
Ik kijk regelmatig naar programma's over vermissingen op discovery en dat is toch iets wat ze vaak zeggen, dat ze blij zijn niet meer in die onwetendheid te moeten leven.
Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds een verschrikkelijk gebeuren is.
1: Natuurlijk is dat niets. Maar je bekijkt het te rationeel. Het is niet dat je dat zelf niet de hand hebt zo van " oké, nu ga ik geen hoop meer hebben".

2: Het is inderdaad fijn om niet meer in onwetendheid te leven. Alleen vaak is dat ook gewoon je verdriet relativeren.

"ja gelukkig leven we nu niet meer in onwetendheid" en ondertussen van binnen helemaal kapot gaan.
pi_126736143
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef cricket het volgende:

[..]

Tja, het komt sporadisch voor dat een kind dat ontvoerd is 10 jaar later opeens weer opduikt. Dat direct betrokkenen daarop hopen (al is het maar zeer de vraag of ze met 10 jaar (of langer) in dergelijke gevangenschap beter af zijn dan vermoord te zijn) is niet zo raar, maar als niet direct betrokkenen erop hopen is wel een teken van gebrek aan realiteitszin.
Het heeft geen moer met "realiteitszin" te maken.

Hoop en weten zijn twee verschillende dingen. Zo wist ik dat Anouk nooit het euro song festival ging winnen, maar ik hoopte het stiekem wel.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:29:51 #133
335452 cricket
cricket from space
pi_126736178
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef theunderdog het volgende:
Het heeft geen moer met "realiteitszin" te maken.
Na 1 dag niet, na een week wel.
pi_126736198
quote:
15s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toen ze al een dag weg waren en die vader zich had verhangen wist ik het al, nooit ook maar het idee dat die jongetjes überhaupt nog in leven waren. Heel triest.
Ik ook... maar ergens... nou ja... je hoopt toch stiekem dat het niet zo is...

Naïef en zo, misschien, of misschien komt het omdat ik zelf een kind heb, ik merk sowieso dat dat me heel erg heeft veranderd (ik ben liever geworden, begripvoller en ook hoopvoller :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126736301
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef cricket het volgende:

[..]

Niet dat ik constant er mee bezig was maar ik hoopte toch dat ze nog leefden.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:32:54 #136
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126736353
quote:
3s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Naïef en zo, misschien, of misschien komt het omdat ik zelf een kind heb, ik merk sowieso dat dat me heel erg heeft veranderd (ik ben liever geworden, begripvoller en ook hoopvoller :') )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom je dan hier als een zak hooi gedragen? :{ ;(
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:33:37 #137
335452 cricket
cricket from space
pi_126736390
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:31 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Niet dat ik constant er mee bezig was maar ik hoopte toch dat ze nog leefden.
Statistisch gezien is dat, gezien de omstandigheden, echter vrijwel onmogelijk. Aangezien je waarschijnlijk geen direct betrokkene bent is dat wel degelijk een gebrek aan realiteitszin.
pi_126736398
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik moet het ergens kwijt, wees blij dat ik mijn kind ontzie O+
  Forum Admin zondag 19 mei 2013 @ 20:33:59 #139
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_126736418
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

Beter hier dan thuis toch
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_126736438
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Weer te laat... sucker
  zondag 19 mei 2013 @ 20:34:35 #141
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126736444
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik moet het ergens kwijt, wees blij dat ik mijn kind ontzie O+
Ik ben je dankbaar, dat je je kind ontziet. O+
  Forum Admin zondag 19 mei 2013 @ 20:35:07 #142
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_126736468
quote:
16s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Weer te laat... sucker
zak hooi
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_126736473
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef cricket het volgende:

[..]

Statistisch gezien is dat, gezien de omstandigheden, echter vrijwel onmogelijk. Aangezien je waarschijnlijk geen direct betrokkene bent is dat wel degelijk een gebrek aan realiteitszin.
Ja, euhm daar stond ik allemaal niet bij stil. Ik hoopte het gewoon.
pi_126736487
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:34 schreef cvboer het volgende:

[..]

Ik ben je dankbaar, dat je je kind ontziet. O+
Ik hoop dat je been eraf rot
  zondag 19 mei 2013 @ 20:35:27 #145
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126736491
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:33 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dan hebben jullie ook wat te doen, als KM over de schreef gaat.
  zondag 19 mei 2013 @ 20:36:01 #146
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_126736524
quote:
16s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Ik hoop dat je been eraf rot
Vol gevreten hok
pi_126736544
quote:
3s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:30 schreef KritischeMassa het volgende:

[..]

Is ook gewoon ouder worden.
pi_126736554
quote:
18s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

zak hooi
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef cvboer het volgende:

[..]

Vol gevreten hok
O+

Ik heb sjans O+
pi_126736563
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:29 schreef cricket het volgende:

[..]

Nogmaals.. hoop en weten zijn twee verschillende dingen.
pi_126736582
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:36 schreef Chai het volgende:

[..]

Is ook gewoon ouder worden.
Ik was al oud toen ik Teun kreeg ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')