Ergens had ik de hoop dat die vent ze ergens had achtergelaten, een vriend oid. Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen kinderen ombrengt. Ik snap dat je zo kwaad kan zijn op je ex-partner dat je haar doodt en jezelf meeneemt, ik snap echter niet dat je je eigen kinderen kan ombrengen en voor oud vuil achterlaat in een sloot.quote:Mijn klacht is dat ik er van baal dat het zo afloopt, ondanks dat het wel mijn verwachting was...
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Welke broertjes, toch niet Ronald en Frank de Boer he?
HELDquote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hoop dat ze gevonden zullen worden omdat we dan eindelijk van die hype af zijn...quote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:30 schreef Nikonlover het volgende:
Ga naar NWS aub, ben die debiele hype meer dan zat
- o_o-quote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gevonden zullen worden omdat we dan eindelijk van die hype af zijn...
Tis toch zo! Je hoort tegenwoordig niets anders meer.... Alleen omdat het kinderen zijn is het allemaal maar zielig en erg... Bij andere vermissingen hoor je niemand!!!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Wauw. Van de vele aidsusers die op FOK! rondlopen ben jij wel een hele erge.
Dat dacht ik al bij de eerste berichten. Alleen... ja weet ik veel...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
Moet wel een wonder zijn willen die nog leven.
Hype??????? Doe even normaal. Dit is toch een triest gebeuren? Stel dat het je buurjongetjes, neefjes of zelfs je eigen kinderen waren??? Al die media aandachr is toch juist goed. Of lees je liever dat Sylvie en rafael weer ruzie hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gevonden zullen worden omdat we dan eindelijk van die hype af zijn...
Vind jij het níet zielig en erg? Wat is het voor harteloze onzin de vermissing en mogelijke dood van twee jonge kinderen af te schrijven als 'een hype'?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tis toch zo! Je hoort tegenwoordig niets anders meer.... Alleen omdat het kinderen zijn is het allemaal maar zielig en erg... Bij andere vermissingen hoor je niemand!!!
Ik snap niet dat je dat mongooltje aandacht geeft, dat is precies wat hij wil...quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind jij het níet zielig en erg? Wat is het voor harteloze onzin de vermissing en mogelijke dood van twee jonge kinderen af te schrijven als 'een hype'?
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:29 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je dat soort dingen wil weten moet je maar een FOK!abbo nemen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je me hier een note voor gegeven? Weet niet meer hoe veel ik er had
Waar zeg ik dat ik het niet erg vind? Tuurlijk is het erg... Alleen vind ik al die aandacht een beetje overdreven... Waar staan alle media als pietje puk uit lutjedorp wordt vermist?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind jij het níet zielig en erg? Wat is het voor harteloze onzin de vermissing en mogelijke dood van twee jonge kinderen af te schrijven als 'een hype'?
En het laatste punt dat je maakt is ook complete bullshit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |