En iedereen gaat dan ook uitgerekend op die dag.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net even naar de Appie, staat er weer een rij tot buiten.
Elke keer hetzelfde omdat de rest niet open mag.
Net goed. Krijg je ervan als je oude vrouwtjes pest.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Specularium het volgende:
Ik wilde net even naar de Appie, staat er weer een rij tot buiten.
Elke keer hetzelfde omdat de rest niet open mag.
Nee, dat is niet zo.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En iedereen gaat dan ook uitgerekend op die dag.
Hoe typisch.
Of op 2e Paasdag naar de Ikeaquote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Net als van die Nederlanders die per se op zwarte zaterdag op vakantie willen gaan en dan klagen dat het druk is. Stelletje hersenloze lemmingen, ga deaud ofzo.
Dat is best lekker als het 40 graden is overigens.quote:
Meubelboulevards, tuincentra, dat soort dingen moeten ze gewoon dichtmieteren op die dagen, dan is ook meteen het bevolkingsoverschot in Nederland opgelost want dan verhangen ze zichzelf wel uit verveling.quote:
Dan kun je beter van die kleine vormpjes kopen die je in de vriezer doet, soort ijsblokjes maar dan plastic wat je vult met water, dan wordt het wel koud maar niet verdund.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is best lekker als het 40 graden is overigens.
Hell, dan mieter ik ze nog in rode wijn.
Oh maar de kunst is dan ook om het eerder op te zuipen dan dat het ijs gesmolten is.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kun je beter van die kleine vormpjes kopen die je in de vriezer doet, soort ijsblokjes maar dan plastic wat je vult met water, dan wordt het wel koud maar niet verdund.
http://www.whiskystones.com/quote:Op zondag 19 mei 2013 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh maar de kunst is dan ook om het eerder op te zuipen dan dat het ijs gesmolten is.
Zo heb ik wel eens een emmer vol ijs besteld en daar gewoon 10 flesjes bier ingedouwd, ik redde me wel, hoef je ook niet zo lang te wachten op serveersters steeds als je een op hebt tijdens topdrukte.
Handigquote:Op zondag 19 mei 2013 19:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.whiskystones.com/
Niet voor de whisky, want dat is zonde om te koelen, maar wel handig voor je wijn, zonder de smaak te verpesten.
Echter is 2 uur wachten geen optie.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt je drank ook gewoon in de vriezer doen...na 2 uurtjes vriezer smaken de Grolschjes prima.
Twee uur kan prima, Als je het vergeet, wordt het een puinhoopquote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef Specularium het volgende:
2 uur in de vriezer is altijd leuk met flesjes.
In het kader van zoetsappige liedjes ongeschikt voor narcisten.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:40 schreef De_Guidance het volgende:
Dit was wel een sympathiek liedje uit Malta.
En dan mik je er uiteindelijk een keer lam nog een stel in terwijl je dan nog gilt 'Hebben we straks nog koud bier'.quote:Op zondag 19 mei 2013 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Je kunt je drank ook gewoon in de vriezer doen...na 2 uurtjes vriezer smaken de Grolschjes prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |