Wat ben jij voor waardeloze gozer joh? Doe dan een goed plaatje.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mooie vrouw dan maar:
[ afbeelding ]
Ja maar z'n motieven zijn gewoon discutabel.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:21 schreef De_Guidance het volgende:
Het probleem is ook meer dat het alternatief erger is. Mensen stemmen vooral op hem uit economische motieven. En ze hebben ook gewoon veel meer te besteden dan 13 jaar terug. En ook gewoon werk.
Dus ja, dat is hoe het nou eenmaal is. En hij is inderdaad redelijk conservatief.
DILF is geen scheldwoord, MILF is iets waar haren van overeind gaan staan, dat je 't weet.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
En MILF is geen scheldwoord, VS.
Met je 'sualiteit.
Deze is schattig, niet geil.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat ben jij voor waardeloze gozer joh? Doe dan een goed plaatje.
[ afbeelding ]
Post dan ook geen vrouwmensch.quote:
Tis niet gezellig genoeg bij ons?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
Godver heb ik weer, net een halve fles bubbels op en dan uitnodiging krijgen om iets leuks te gaan doen, maar dan moet ik autorijden.
#YOLO *pakt sleutels*.
Ik ga de politie bellen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
Godver heb ik weer, net een halve fles bubbels op en dan uitnodiging krijgen om iets leuks te gaan doen, maar dan moet ik autorijden.
#YOLO *pakt sleutels*.
"Ik wil een melding doen van een nicht die met een slok op gaat rellen op de weg".quote:
Ja, klopt wel. Een hoop mensen kan je het niet kwalijk nemen. Die zijn nu eenmaal al blij met brood op de plank. Maar mensen die hier Erdogan aanbidden neem ik wel wat kwalijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:21 schreef De_Guidance het volgende:
Het probleem is ook meer dat het alternatief erger is. Mensen stemmen vooral op hem uit economische motieven. En ze hebben ook gewoon veel meer te besteden dan 13 jaar terug. En ook gewoon werk.
Dus ja, dat is hoe het nou eenmaal is. En hij is inderdaad redelijk conservatief.
En dan kun je vanaf hier wel met je vingertje wijzen, maar kun je die mensen ook economische voorspoed en werk garanderen? Dat is nou eenmaal nogal essentieel.
Oh zeker wel.quote:
Absolutely fabulousquote:Op zondag 19 mei 2013 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn grote levensstijl voorbeeld.![]()
Ze is een ware heldin.quote:
Ja ik heb er ook maar zo'n ding opgedrukt, vanavond maar leegzuipen.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb hier thuis trouwens gewoon van die vacuumpompjes liggen waarmee je gewoon een flesje wijn of bubbels dagenlang na opening kan bewaren zonder serieus smaakverlies.
Ken jij dat programma wel? Komt geloof ik maar 1 side karakter in de herenliefde in voor.quote:
Het is gewoon geniaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:48 schreef OProg het volgende:
Ik heb AbFab ook vaak met veel plezier gekeken.
Goed te happen als in:quote:Op zondag 19 mei 2013 17:50 schreef Kentoet het volgende:
Die diepvriespaella van Lidl is goed te happen. Daar moet ik eigenlijk altijd een zak van in de vriezer hebben.
[ afbeelding ]
Ik ook, maar ik dacht ik vraag het toch maarquote:
Helaas betekent het vaak ongezond.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:56 schreef Uccie het volgende:
Ik ben altijd op zoek naar "ik heb geen zin om te koken, maar moet wel wat eten"-opties
Eigengemaakte paella is veel lekkerder, maar ook veel meer werk.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed te happen als in:
- ik heb geen zin om te koken en dit is prima
of
- het is echt lekker
Nou ja ik probeer zoveel mogelijk gezonde opties met niet teveel conserveringsmiddelen en zouten te ontdekken.quote:
Ik ging altijd naar de Japanner, lekker beginnen met Miso soup, daarna rijst, daarna vis/vlees/sushi/salade en wat citroenwater erbij.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer zoveel mogelijk gezonde opties met niet teveel conserveringsmiddelen en zouten te ontdekken.
Ik ga eigenlijk nooit alleen naar een restaurant.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar de Japanner, lekker beginnen met Miso soup, daarna rijst, daarna vis/vlees/sushi/salade en wat citroenwater erbij.
Ik ging dagelijks, wel chill.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk nooit alleen naar een restaurant.
Maar sushi is altijd wel een goede en gezonde optie, ik heb nu in de buurt een goed sushi-afhaalpunt gevonden.
Ik houd zelf wel van koken hoor, dus dat is geen bezwaar.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ging dagelijks, wel chill.
Op een gegeven moment krijg je de helft gratis omdat je al zovaak komt.
Trouwen?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik houd zelf wel van koken hoor, dus dat is geen bezwaar.
Zeker nu het wat rustiger wordt met werk, kan ik me weer uitleven in de keuken.
Ik geef 't maar even een paar uurtjes zaktijd.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
VS, jij ging toch straalbezopen rellen op de snelweg?
De Will & Grace van Fok!quote:
Wat ga je doen dan? Poepen vanaf het viaduct?quote:Op zondag 19 mei 2013 18:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef 't maar even een paar uurtjes zaktijd.
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
De Will & Grace van Fok!
Maar wil best weleens voor je koken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |