abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 mei 2013 @ 14:26:46 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126721637
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 14:27:59 #2
5428 crew  miss_sly
pi_126721685
Sporten, dat ga ik na de vakantie doen! Ik wil echt weer slanker en strakker, dat moet ook gewoon lukken als ik er tijd in stop, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_126721726
Ik zou wel willen sporten maar dat lijkt me nog niet zo slim. Eerst maar eens van de pijn af en de hechtingen eruit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:30:49 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126721785
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Vicky het volgende:
Ik zou wel willen sporten maar dat lijkt me nog niet zo slim. Eerst maar eens van de pijn af en de hechtingen eruit.
Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer is :')

Waar heb je hechtingen?
pi_126721843
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer is :')

Waar heb je hechtingen?
schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:33:06 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126721858
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.
Oi :X Beter doe je dan idd je aan de voorschriften houden :P
pi_126721908
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oi :X Beter doe je dan idd je aan de voorschriften houden :P
yep...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 mei 2013 @ 14:42:07 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126722180
Sinds ik begonnen ben aan m'n afstuderen heb ik 0,0 gesport. Ik dacht naja we gaan voor een gelijkblijving, maar dat was niet het geval. Resultaat, alle voortgang van het jaar weer kwijt. Nu weer van 88kg terug naar 98kg net zoals toen ik vorige lente ging diëten. :') Toch maar proberen te bewegen dan...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 14:43:14 #9
5428 crew  miss_sly
pi_126722217
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!

Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing :D) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
  zondag 19 mei 2013 @ 14:45:43 #10
217702 Lonaa
Honger!
pi_126722320
Ik ben trouwens bang voor mijn lijstje van vandaag. Ga zo weg, festival.

Wel genoeg beweging iig. Stampen voor het leven!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_126722391
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!

Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing :D) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
Je kan beginnen met wandelen en misschien thuis iets doen, zoals Jillian. Daar kan je vandaag al mee beginnen *)

Ik heb overigens ook nog skates liggen. Doe er niets mee, en dat is toch best heel erg jammer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 14:50:29 #12
5428 crew  miss_sly
pi_126722529
Ik wandel, ik ben namelijk op vakantie! Verder dan wandelen komt het nu niet.

Als het weer goed is, fiets ik dadelijk drie maal per week ongeveer 18 km naar mijn werk.

Voor skaten heb je wel fatsoenlijk wegdek nodig, en volgens mij is dat in Noord wel te vinden. Ik ga er in ieder geval even naar kijken.
pi_126722550
Nou ik ben er helemaal klaar voor:

Gisteren de Withings Smart Body Analyser WS-50 besteld
http://store.apple.com/nl(...)-body-analyser-ws-50

Weegschaal stuurt de gegevens naar m'n telefoon en maakt er vervolgens een mooi grafiekje van. Daarnaast runkeeper gekoppeld, zodat ik ook nog mijn beweging monitor.

Nu is het aan mij om het kg grafiekje naar beneden te krijgen en het hardloop grafiekje omhoog (ik ben gevoelig voor grafiekjes :9)

Ik schat dat er iets minder dan 15 kg af moet.. we zullen zien :)
  zondag 19 mei 2013 @ 14:56:29 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126722717
De pleuris ermee. Ik ga een stuk fietsen. Dit is echt niet meer grappig :')

:W
pi_126725653
Tering, na een week elk uur óf slapend, of in liggende houding doorgebracht te hebben is het dagelijks leven ff een flinke drempel :'). Zolang ik vandaag de kattenbak doe, de was ophang en vanavond hardloop vind ik het dus mooi geweest :').
  zondag 19 mei 2013 @ 16:24:44 #16
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126725845
Ik heb mn sport voor vandaag ook wel gehad ja. Vanaf half 12 staan schilderen :O

het is wel flink opgeknapt maar wat een werk.
  zondag 19 mei 2013 @ 17:54:24 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126729587
O+ Stukkie gefietst O+
pi_126729865
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:

gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.
ben verder erg moe en duf en duizelig.

hoe is jullie vakantie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 19:40:16 #19
5428 crew  miss_sly
pi_126733932
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Vicky het volgende:

[..]

gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.
ben verder erg moe en duf en duizelig.

hoe is jullie vakantie?
Ik hoop maar dat het in ieder geval het gewenste effect heeft dan. Klinkt niet fijn allemaal. Sterkte!

Onze vakantie is fijn! Het weer valt wat tegen, maar we amuseren ons toch prima. Aankomende week zou het weer wat beter moeten zijn, dus daar hopen we maar op.
  zondag 19 mei 2013 @ 19:46:59 #20
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126734201
quote:
9s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef eleusis het volgende:
Sinds ik begonnen ben aan m'n afstuderen heb ik 0,0 gesport. Ik dacht naja we gaan voor een gelijkblijving, maar dat was niet het geval. Resultaat, alle voortgang van het jaar weer kwijt. Nu weer van 88kg terug naar 98kg net zoals toen ik vorige lente ging diëten. :') Toch maar proberen te bewegen dan...
meh!

Ga ook Jilliannen dan :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 19 mei 2013 @ 19:48:00 #21
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126734251
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 17:54 schreef Qwea het volgende:
O+ Stukkie gefietst O+
haha, twee posts tussen deze en de vorige en ik dacht: nu alweer terug? :? :')
And eternity in an hour.
  zondag 19 mei 2013 @ 19:50:09 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126734362
quote:
17s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb mn sport voor vandaag ook wel gehad ja. Vanaf half 12 staan schilderen :O

het is wel flink opgeknapt maar wat een werk.
Wauw! Wat een verbetering!

En een weegschaal die de gegevens naar je telefoon appt! :D _O_
  Licht Ontvlambaar zondag 19 mei 2013 @ 21:08:18 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126738211
Ik ben vanmiddag flauwgevallen... Wat een vreemde ervaring is dat zeg :')

Was op een familieverjaardag en een van mijn achternichtjes had een soort van snijwond opgelopen. Het ene moment sta ik haar te helpen en het andere moment word ik wakker op de keukenvloer met een bende mensen om me heen. Vriend stond op het punt om 112 te bellen...

Ik had gewoon voldoende gegeten overigens, dat was in elk geval niet de oorzaak :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_126738894
oeh dat is niet prettig Sjeen. merkte je niks van te voren?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 mei 2013 @ 21:44:44 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126740385
:o Sjeen, wat eng joh!

Hier net een trots momentje. Gisteren nog twee mini-zakjes papriks chips op, en toen F. Net weer chipjes na, heb ik gewoon nee gezegd en de trek is nu weg. :) *O*

Lijstje van vandaag is dit geworden:

O: Brinta
T: niks
L: bh met ei, bh m ossenworst, roggebrood m kaas
T: appel, 1 bolletje stracciatella ijs
D: san fran quinoa kip salade v Jamie
T: paar blokjes 86% chocola

Voor m'n gevoel is het weinig, maar door dat ijs twijfel ik over nu nog een roggebroodje nemen. Ik ga wel voor wat bessen.
Dat ijs was suf trouwens, miscommunicatie tussen mij en kind die toch een andere smaak wilde. En er was een vriendin bij dus weg gooien voelde overdreven en decadent. :@ Dus heb ik er maar van genoten. ;) :9
  Licht Ontvlambaar zondag 19 mei 2013 @ 21:45:23 #26
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126740430
Nou, ik werd wat licht in mijn hoofd en ben tegen de keuken gaan staan. Weet nog dat ik tegen mijn nichtje zei dat ik even zelf bij moest komen. En ben vervolgens langs de keuken naar beneden gegleden :P
pi_126740485
Sjeen :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_126740930
Jeetje, Sjeen, da's idd een rare ervaring! Nooit eerder gehad dus? En je kan normaal wel tegen bloed?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_126741154
Ik herken wel dat je opeens wankel wordt terwijl er eigenlijk niks aan de hand is qua veeeeeeel bloed oid. Vreemd gebeuren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Licht Ontvlambaar zondag 19 mei 2013 @ 22:02:34 #30
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126741479
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Sjeen, da's idd een rare ervaring! Nooit eerder gehad dus? En je kan normaal wel tegen bloed?
Ooit een keer flauwgevallen na een dag in de brandende zon lopen, toen was ik 18 ofzo. En een keer drie jaar geleden na bloedgeven bijna, maar dan lig je in zo'n stoel en kantelen ze meteen een slag. Normaal ben ik degene die altijd bij ongelukjes gehaald word omdat ik overal prima tegen kan. Hier kwam niet eens echt bloed bij kijken. Maar ze had echt een heel stuk vel gefileerd en dat vind ik wel *ieeeeehhhhh*, dus ik vermoed dat dat in combinatie met het met haar mee puffen om de prik van de sterilon te verzachten de reden is.
pi_126741629
Raar hoe dat in je hoofd een reactie kan geven hè! Nou ja, gelukkig ben je omlaag gegleden en niet zelf ook nog ergens met je hoofd verkeerd op terecht gekomen.
  Licht Ontvlambaar zondag 19 mei 2013 @ 22:29:28 #32
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_126743269
Ja, inderdaad... Het is allemaal prima afgelopen, maar ik heb de boel wel even laten schrikken. Arm vriendje O+
pi_126743838
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Sjeen het volgende:
Ja, inderdaad... Het is allemaal prima afgelopen, maar ik heb de boel wel even laten schrikken. Arm vriendje O+
Aww, bezorgde man O+.

Even voor de dikke hardloopdames een vraagje, wat voor broek doe je in godsnaam aan? :'). Ben aan het rondkijken voor een zomeroutfit, maar blijkbaar is hardlopen voornamelijk bedoeld voor poppetjes in tights en kleine maten.
  zondag 19 mei 2013 @ 22:42:51 #34
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126744001
Oeh Sjeen, echt een aparte ervaring is dat!

Had ik vorig jaar ook een keer. Ging door m'n rug, wilde weer opstaan, het werd zwart voor m'n ogen en het volgende moment hing m'n huisgenoot boven me: zeg iets, zeg iets!

En ik dacht alleen maar: uh, wtf, is er gebeurd?! :') heb er alleen een buil op m'n hoofd aan overgehouden omdat ik tegen de koelkast aan viel.
And eternity in an hour.
  zondag 19 mei 2013 @ 22:43:38 #35
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126744053
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Aww, bezorgde man O+.

Even voor de dikke hardloopdames een vraagje, wat voor broek doe je in godsnaam aan? :'). Ben aan het rondkijken voor een zomeroutfit, maar blijkbaar is hardlopen voornamelijk bedoeld voor poppetjes in tights en kleine maten.
een korte tight :Y boeiend wat andere mensen vinden :) ik loop, zij niet :)
And eternity in an hour.
pi_126744803
Ik ben 1x flauwgevallen. Was net bevallen van de eerste, stond onder de douche en voelde meslap worden. Riep de kraamverzorgster en toen werd het zwart voor mijn ogen. Ik werd wakker op de grond met mijn benen in de knoop en met mijn hoofd tegen de muur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 19 mei 2013 @ 22:57:43 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126744927
Cc, ik loop in driekwart tight v d lidl.
pi_126748731
Okido, ik ga eens rondkijken en me minder aantrekken van de rest van de wereld. Net weer even gelopen sinds een week ofzo. Ging niet echt lekker maar was ook niet te verwachten. Komt wel goed. Ik liep op een gegeven moment langs zo'n adidaspetjesjongen, al hijgend, en dan komen de standaard fattie-schaamgedachten opzetten. Bleek hij zelf ook een hijgpauze aan het nemen te zijn :').
  maandag 20 mei 2013 @ 00:12:21 #39
397440 Nikkie_86
Live vanuit het Oosten
pi_126749495
quote:
14s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Okido, ik ga eens rondkijken en me minder aantrekken van de rest van de wereld. Net weer even gelopen sinds een week ofzo. Ging niet echt lekker maar was ook niet te verwachten. Komt wel goed. Ik liep op een gegeven moment langs zo'n adidaspetjesjongen, al hijgend, en dan komen de standaard fattie-schaamgedachten opzetten. Bleek hij zelf ook een hijgpauze aan het nemen te zijn :').
hihi dat is wel grappig! Ik loop zelf nu nog in trainigsbroek.. maar ga straks gewoon over naar korte broek.. van die voetbal broekjes ofzo.. voel me er ook niet prettig bij maar. Het is beter als flauwvallen van de warmte.. update vd week..
Pluspunt 1km langer gelopen...
Minpunt: bijna 2 kg aangekomen :?
life goes on.. be proud of yourself!
pi_126750482
Cc. De perrysport heeft fijne (huismerk) sportkleding, niet alleen voor poppetjes, want mijn reet past er ook in :9 en idd niets aantrekken van wat de rest vindt!

Kreeg vandaag zelf nog een 'come on, keep those feet going!' Van een voorbijganger en toeterende auto's... :') maar die debielen zien we met de loopclub ook regelmatig :P
Ja doei.
pi_126750718
Er zit nog wel een verschil tussen jouw reet en de mijne heur B-). Maar ik zal eens kijken, thanks!
pi_126750889
Oe, mocht iemand anders ook wat nodig hebben: perrysport.nl heeft 20% extra korting op de onlineshop tot dinsdag.
pi_126756200
Oh Sjeen wat is dat naar zeg.. ik ben zelf de queen of flauwvallen, maar elke keer schrik ik er weer van ;(
My salvation lies in your love..
  maandag 20 mei 2013 @ 10:19:37 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126757184
- 7 ons tov vorige week! *O* en dat terwijl mijn menstruatie zelfs nog niet eens voorbij is! *O*
Dat is precies mijn weekdoel bedenk ik me net. :D
pi_126757319
Dan luistert je lijf heel braaf naar je, Brighteyes :7
  maandag 20 mei 2013 @ 10:29:27 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126757381
:D Goed he!
Iig nog iets dat luistert hier in huis want de rest... :X

Zo, ik ga vandaag maar eens fietsen naar mijn hardloop-bosje, even goed de benen warm maken voor ik ga lopen. Klein stukje ivm kuit, maar ik wil toch wel even iets doen.
pi_126757650
Super bezig, BE!
pi_126757931
hier + 7 ons , na een week keihard bikkelen.. en veel KH's eten om te kunnen blijven bikkelen..
nu van de reddingsbrigade Fysio te horen gekregen dat ik OM de dag moet gaan trainen om de spieren ook rust te geven..
maar.. na zoveel dagen van activiteit zit ik nu boordevol energie! :P

dus nu op zoek naar een "semi"-actieve activiteit :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 20 mei 2013 @ 11:20:27 #49
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126758554
Hmm, gebruik sinds gisteren runkeeper. Vraag me af of die klopt. 1.2k/m in 13 min gelopen, 89 kcal (net gedaan, ff boodschapje) Gisteren 8.4 k/m in 33 min gefietst 277kcal
pi_126758602
Het verbaast mij ook altijd dat fietsen zoveel meer kcal kost, terwijl ik met lopen mijn hele zware lijf meezeul en op de fiets zit mijn zware achterste comfortabel op een zadeltje.
pi_126758613
^O^ BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_126758671
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij ook altijd dat fietsen zoveel meer kcal kost, terwijl ik met lopen mijn hele zware lijf meezeul en op de fiets zit mijn zware achterste comfortabel op een zadeltje.
Juist. En daarom fiets ik liever. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:25:39 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126758691
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Jah. Nou ik vond beide vrij veel. Pak vanmiddag nog wel ff de fiets.

Netjes trouwens BE, -7 ons :D

Man, ik voel mijn te lage HB zo duidelijk :') ik ben echt kapot. Niks gedaan, net wakker en ff naar de AH gelopen. Moe, duizelig, futloos :O
pi_126758920
Veel van die energieberekeningen zijn per kilo lichaamsgewicht en hoe zwaarder je bent, hoe hoger het getal wordt. Maar ik heb ooit in een studieboek gelezen dat het niet echt accuraat meer is bij veel te lichte mensen en bij te zware mensen. Maar iedereen doet het gewoon nog steeds per kilo.

Net zoals het me nog steeds niet duidelijk is of 3500 kcal per pond nou Engelse of Nederlandse ponden zijn. Iedereen neemt ook dat getal klakkeloos over, terwijl er natuurlijk 2,2 pounds (lbs) in een kilo gaan en 2 ponden in een kilo. En als wetenschappelijke literatuur het heeft over 7000 kcal per kilo dan is dat het metrisch stelsel en is het idd 3500 kcal per Nederlandse pond. Maar je vindt genoeg websites van diëtisten in de VS die het hebben over 3500 kcal per lbs.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:54:18 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126759578
Hier net het volgende:
3km fietsen (al bellend dus niet zo hard) = 90kcal
2km hardlopen = 185 kcal
3km fietsen (zelfde route, iets harder gefietst) = 185 kcal
En dat is dan op basis van gewicht en hartslag. Ik mag het gewicht trws bij gaan stellen! *)

Isa, die verbranding in verband met gewicht is ook nog weer eens afhankelijk van is het 10 kilo vet of 10 kilo spieren wat je mee zeult. Dus het zijn allemaal natte vinger cijfers puur als leidraad denk ik.
Maar wel leuk om zo af en toe eens naar te kijken.
  maandag 20 mei 2013 @ 11:54:50 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126759600
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jah. Nou ik vond beide vrij veel. Pak vanmiddag nog wel ff de fiets.

Netjes trouwens BE, -7 ons :D

Man, ik voel mijn te lage HB zo duidelijk :') ik ben echt kapot. Niks gedaan, net wakker en ff naar de AH gelopen. Moe, duizelig, futloos :O
Heb je Roosvicee Ferro gehaald? ;)
pi_126760425
quote:

Ik ben ook voor de 3/4 tights.
Voetbalbroekje klinkt leuk, maar kruipt een beetje op bij het lopen en dan krijg je schurende dijen.
Korte hardloopbroek vind ik niet zo mooi en heeft volgens mij hetzelfde effect.
Vind zelf die van Nike fijn zitten. Heb er een paar jaar terug een paar gehaald in de uitverkoop voor 25 euro. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_126761353
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, die verbranding in verband met gewicht is ook nog weer eens afhankelijk van is het 10 kilo vet of 10 kilo spieren wat je mee zeult. Dus het zijn allemaal natte vinger cijfers puur als leidraad denk ik.
Maar wel leuk om zo af en toe eens naar te kijken.
Je basaalmetabolisme moet je eigenlijk berekenen op grond van je lean body mass en dan moet je je vetpercentage weten (en die weegschalen en handdingen zijn niet bepaald accuraat).
  maandag 20 mei 2013 @ 12:55:36 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_126761791
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Heb je Roosvicee Ferro gehaald? ;)
Word zo gehaald! Hoeveel zou ik daar per dag van moeten?
  maandag 20 mei 2013 @ 12:58:00 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126761859
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Word zo gehaald! Hoeveel zou ik daar per dag van moeten?
Geen.idee. Mss staat het op de fles?

Isa, F heeft zo'n vetplooi-knijp ding, maar ik ben nog niet zo ver om die waarheid onder ogen te zien. ;) :D
pi_126761983
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, F heeft zo'n vetplooi-knijp ding, maar ik ben nog niet zo ver om die waarheid onder ogen te zien.
Die zijn het beste :Y Ik zou ook wel eens zo'n meting willen krijgen.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:01:44 #62
373998 LadyOracle
Protagonist
pi_126761991
quote:

[..]

Aww, bezorgde man O+.

Ik heb gewoon een lange Adidas climalite trainingsbroek. Niet speciaal gemaakt voor lopen, maar werkt prima. Climalite is fijn spul.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  maandag 20 mei 2013 @ 13:13:59 #63
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126762405
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn het beste :Y Ik zou ook wel eens zo'n meting willen krijgen.
En dan?

Je doet toch al wat je kunt om het overtollige vet kwijt te raken? :) Zo'n vetplooimeting schopt je alleen maar een depressie in.
And eternity in an hour.
pi_126762600
Ik had een klasgenootje die ook veel te zwaar was (voor ik haar kende) en toen ze af was gevallen was ze zo blij dat ze eindelijk in een klassieke Adidas trainingsbroek paste. Sindsdien is dat ook wel een beetje 1 van mijn doelen!
pi_126762607
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:

En dan?

Je doet toch al wat je kunt om het overtollige vet kwijt te raken? :) Zo'n vetplooimeting schopt je alleen maar een depressie in.
Ik lees ook net dat het niet zo heel veel zin heeft bij mij :') Ik zou er aardig goed van af komen, aangezien je meet op triceps, biceps, subscapulair en supra-iliacaal en dat is allemaal bovenlijf. Mijn vet zit vooral in mijn kont, heupen en bovenbenen.

En ik zou het vooral willen weten om energieverbruik wat preciezer te kunnen berekenen.
  maandag 20 mei 2013 @ 13:20:21 #66
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126762646
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Zeester het volgende:
Ik had een klasgenootje die ook veel te zwaar was (voor ik haar kende) en toen ze af was gevallen was ze zo blij dat ze eindelijk in een klassieke Adidas trainingsbroek paste. Sindsdien is dat ook wel een beetje 1 van mijn doelen!
Die broeken droeg ik juist toen ik dikker was? :?

@ Isa: meende ik me al te herinneren van jou. Lucky you :P. Buikvet :r
And eternity in an hour.
pi_126762849
Heb je enig idee hoe lastig het is om broeken te kopen die over mijn heupen kunnen en die ik vervolgens niet belachelijk veel moet insnoeren met een riem omdat er een tweede Isa bij zou kunnen? :'(
pi_126762891
@Dido kennelijk was je dan nog steeds niet zo heel dik ;)
bekende merk sportbroeken komen meestal niet in grote maten
pi_126762930
Ik heb nog een heel erg mooie hardloopbroek liggen waar ik hopelijk volgend jaar weer in pas *O*
(en een stapel erg leuke sportkleren die ik nu ook allemaal niet meer/nog niet pas)
Ook een leuk streven *)
pi_126763540
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig het is om broeken te kopen die over mijn heupen kunnen en die ik vervolgens niet belachelijk veel moet insnoeren met een riem omdat er een tweede Isa bij zou kunnen? :'(
De oplossing hiervoor zijn body's. Dan past de broek nog steeds niet perfect, maar dan heb je in ieder geval niet altijd zo'n vies stuk wit vlees aan de achterkant ;)!
  maandag 20 mei 2013 @ 13:49:02 #71
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126763774
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
LTB *O* Levi's Curve *O*. Ik had echt een gruwelijke hekel aan broeken kopen maar nu heb ik een aantal merken/modellen gevonden die wel goed zitten. Riem is altijd nog wel nodig hoor, daar niet van. Maar beter dan wat ik eerst had :')
pi_126763992
quote:
17s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef douche-eendje het volgende:

LTB *O* Levi's Curve *O*. Ik had echt een gruwelijke hekel aan broeken kopen maar nu heb ik een aantal merken/modellen gevonden die wel goed zitten. Riem is altijd nog wel nodig hoor, daar niet van. Maar beter dan wat ik eerst had :')
Hmm, die schijnen te koop te zijn bij Forecast. Misschien volgende week eens één passen.

En Zeester, ik draag altijd hemdjes om die reden :Y
  maandag 20 mei 2013 @ 13:56:24 #73
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126764106
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, die schijnen te koop te zijn bij Forecast. Misschien volgende week eens één passen.

En Zeester, ik draag altijd hemdjes om die reden :Y
Ik heb echt een hele stapel van LTB liggen, vind ze echt heel fijn. Koop ze vaak bij een 2 voor 100 actie :') En niet één passen. Pas er meerdere, vergelijk. Neem er even de tijd voor :)

En waarom zijn er amper broeken in lengtemaat 28 of 29 te vinden. }:|
pi_126764192
Lijstje van gisteren:

O: 2 potjes magere yoghurt met zoetstof
T: fruitsalade
L: broodje met kaas en confituur en eentje met gerookte ham
T: glas tomatensap en wortelen
D: pasta met pesto en zalm
S: Wandeling

Voor vandaag in de planning:
O: 2 potjes yoghurt met zoetstof
T: Banaan
D: Gekookte aardappel, peulen, varkensvlees
T: Geen idee
L: 2 sandwiches met rauwkost, mayonaise en kaas
S: geen idee
  maandag 20 mei 2013 @ 14:02:19 #75
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_126764364
Ik merk op mn vrije dagen wel dat mn tussendoortjes er nog wel eens bij inschieten en het gezond eten ook niet echt wil lukken.

Gisteren:
O: 2 volkoren chocopasta
L: 2 volkoren cottage cheese
T: banaan
D: rijstsalade met vegatonijn
T: 2 koekjes.
S: uurtje of 4 staan schilderen.

En de score van vandaag tot nu toe is 2 volkoren met cottage cheese en een kop koffie :X
pi_126764837
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Die broeken droeg ik juist toen ik dikker was? :?

@ Isa: meende ik me al te herinneren van jou. Lucky you :P. Buikvet :r
Jij hebt ook een hele andere bouw. Jij past in maat 38, als ik minder dan jou zou wegen, dan zou ik nog steeds niet in maat 38 passen.
De leuke Adidas broeken gaan trouwens tot maat 42 volgens mij.
Je leert er mee leven. :)
Doe wat je niet durft.
pi_126766017
Ik draag ook altijd hemdjes. Als ik straks mijn eerste salaris heb gehad ga ik een hele stapel nieuwe kopen want het is gaten/uitgelubberd/uitgelubberde spaghettibandjes galore hier. Echt niet fijn.

Dat is echt mijn plan van mijn eerste salaris/belasting teruggave: alle basics vernieuwen. Dus nieuwe hemdjes, panties, korte broekjes, pyjama broeken. Ben nu sinds augustus sinds ik ben begonnen op een soort low buy qua kleding, maar ik merk echt dat die basics echt COMPLEET afgeragd zijn.
pi_126766819
Crosspost! >:O

Vraagje: hebben jullie nog tips voor waar ik leuke korte broeken kan kopen?
Niet te kort, want ik heb stevige dijen en dat zit niet lekker èn ziet er niet uit.
Verder ook geen chino model, want dat doet ook niet zo veel voor mijn iewat aanwezige achterwerk.

Mijn vriend vind dat ik leuke korte broeken wil kopen en ik heb 'm net al de volledige korte broeken collectie voor dames laten zien op Zalando en daar niets leuks (of passends) tussen gezien. }:|
Wat een drama zeg. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_126767327
quote:
3s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Crosspost! >:O

Vraagje: hebben jullie nog tips voor waar ik leuke korte broeken kan kopen?
Niet te kort, want ik heb stevige dijen en dat zit niet lekker èn ziet er niet uit.
Verder ook geen chino model, want dat doet ook niet zo veel voor mijn iewat aanwezige achterwerk.

Mijn vriend vind dat ik leuke korte broeken wil kopen en ik heb 'm net al de volledige korte broeken collectie voor dames laten zien op Zalando en daar niets leuks (of passends) tussen gezien. }:|
Wat een drama zeg. -O-
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik had laatst bij de H&M van de +lijn een spijkerstof korte broek aan die er lang niet slecht uitzag. Hij was lang genoeg om charmant te zijn met grote dijen, en kort genoeg om niet al te degelijk te zijn. Maar goed, dan moet je wel maat 44+ zijn.
pi_126767565
http://www.hm.com/nl/product/09007?article=09007-A

Ik denk dat deze het was. Al was hij bij mij wel een stukje langer (gelukkig).
pi_126767797
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:

Tnx! Ik hang zo rond de 44, dus die ga ik eens proberen.

Ga sowieso wat skorts bestellen bij Bever. Eens kijken of dat nog een beetje zit. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 20 mei 2013 @ 15:51:08 #82
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126768620
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jij hebt ook een hele andere bouw. Jij past in maat 38, als ik minder dan jou zou wegen, dan zou ik nog steeds niet in maat 38 passen.
De leuke Adidas broeken gaan trouwens tot maat 42 volgens mij.
Je leert er mee leven. :)
Ik heb één goed passende maat 38. En dat is nog een stretchbroek ook :P.
Maar idd, mijn bouw is anders.
And eternity in an hour.
pi_126771561
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:

Dat is wel een goede om te onthouden.
pi_126771885
Oh de pluslijn van H&M heeft nog best leuk spul zo te zien. Ik heb zojuist weer veel te veel uitgegeven in de Dakasport aan hardloopkleding. Straks eens passen. Ben benieuwd.
pi_126772185
Ik heb net voor de gein mijn hardloopbroek gepast. Hij kan aan 8-) Alleen vind ik mijn benen er nog veel te dik voor (het is een behoorlijk strakke broek, maar wel stretch).
pi_126772333
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net voor de gein mijn hardloopbroek gepast. Hij kan aan 8-) Alleen vind ik mijn benen er nog veel te dik voor (het is een behoorlijk strakke broek, maar wel stretch).
Maak je niet druk. Je ziet er sowieso niet uit als je gaat hardlopen. Maakt zo'n broek weinig bij uit :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_126772612
Ben je weer aan het hardlopen Isa?
pi_126772630
Alweer een tijdje :Y Héél rustig aan hoor!
pi_126772699
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:25 schreef Isabeau het volgende:
Alweer een tijdje :Y Héél rustig aan hoor!
Goed bezig :) mijn laatste keer viel toch wel erg tegen, daarna meteen niet meer gedaan.
Maar goed nu eerst nog even 5 weken afstuderen en daarna maar weer een goed sportplan maken.
pi_126772744
Hardlopen kan altijd nog. Eerst afstuderen is een goed plan ^O^
  maandag 20 mei 2013 @ 17:31:21 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126772900
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maak je niet druk. Je ziet er sowieso niet uit als je gaat hardlopen. Maakt zo'n broek weinig bij uit :')
:D Positivo! *;
  maandag 20 mei 2013 @ 17:32:02 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126772942
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed bezig :) mijn laatste keer viel toch wel erg tegen, daarna meteen niet meer gedaan.
Maar goed nu eerst nog even 5 weken afstuderen en daarna maar weer een goed sportplan maken.
Hoe's met Jillian?
Ik ben nog steeds zo blij met jouw aanstekelijke enthousiasme. :Y
pi_126772946
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:D Positivo! *;
Ja dat is toch! Hardlopen doe je niet om er goed uit te zien. Dat is als klagen dat je er tijdens je bevalling niet florissant bij ligt. Who caaaaaaaaaaaares!
  maandag 20 mei 2013 @ 17:32:31 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126772971
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat is toch! Hardlopen doe je niet om er goed uit te zien. Dat is als klagen dat je er tijdens je bevalling niet florissant bij ligt. Who caaaaaaaaaaaares!
Jawel, is ook wel zo! :Y
pi_126773098
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hoe's met Jillian?
Ik ben nog steeds zo blij met jouw aanstekelijke enthousiasme. :Y
Door studiestress en het buikdansen is dat nu even naar de achtergrond verdwenen.
Doe het nog een paar keer in de week maar wil over een paar weken toch echt eens 30 dagen achter elkaar doen.

Afgelopen weekend trouwens 8 uur buikdansworkshops gevolgd *O*
Dat was wel echt zwaar, ben lichamelijk nog steeds moe.
  maandag 20 mei 2013 @ 17:40:33 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_126773341
8 uur? :o Dan zit je ook wel aan je beweging! _O_
pi_126773473
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

Die is maf! Ik wil er uitzien als een gazelle, een hinde, een fotomodel als ik ren! Sierlijk, elegant en aantrekkelijk. In de nieuwste sportoutfit die perfect past O+

Zoiets:

Realiteit is dat ik die broek waarschijnlijk over een tijdje gewoon ga dragen omdat het domweg lekker zit bij het rennen :+
pi_126773619
Oe, de hardloopkleding paste! Alleen de tight is een beetje... enthousiast maar over een kilootje of twee kan hij prima denk ik. Heb er nog een andere capribroek bij die wel goed zit. Je doet het allemaal inderdaad niet om er florissant bij te lopen :').

Eetgewijs geen beste dag, want we hebben de verjaardag van m'n beste vriend net gevierd. Stuk appeltaart em wat chipjes dus. Maar, en nu komt het B-), toen ik de overgebleven taart wilde aanvallen heb ik een hap genomen en de rest weggegooid :'). Verder flink schoongemaakt in huis, straks nog ff koken, en vanavond ga ik een gemodificeerde Jillian doen. Wel de buik en armshizzle, maar niet de benen. Die worden bij het hardlopen voldoende belast.

BE, hoe deed jij dat nou met die push-ups tegen de muur?
pi_126773658
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is maf! Ik wil er uitzien als een gazelle, een hinde, een fotomodel als ik ren! Sierlijk, elegant en aantrekkelijk. In de nieuwste sportoutfit die perfect past O+

Zoiets:
[ afbeelding ]

Realiteit is dat ik die broek waarschijnlijk over een tijdje gewoon ga dragen omdat het domweg lekker zit bij het rennen :+
O dat zit niet in de broek! Daaarvoor moet je de juiste tampon hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')