SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer isquote:Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Vicky het volgende:
Ik zou wel willen sporten maar dat lijkt me nog niet zo slim. Eerst maar eens van de pijn af en de hechtingen eruit.
schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer is
Waar heb je hechtingen?
Oiquote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.
yep...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
OiBeter doe je dan idd je aan de voorschriften houden
Je kan beginnen met wandelen en misschien thuis iets doen, zoals Jillian. Daar kan je vandaag al mee beginnenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!
Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!
Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
Ik hoop maar dat het in ieder geval het gewenste effect heeft dan. Klinkt niet fijn allemaal. Sterkte!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.
ben verder erg moe en duf en duizelig.
hoe is jullie vakantie?
meh!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef eleusis het volgende:
Sinds ik begonnen ben aan m'n afstuderen heb ik 0,0 gesport. Ik dacht naja we gaan voor een gelijkblijving, maar dat was niet het geval. Resultaat, alle voortgang van het jaar weer kwijt. Nu weer van 88kg terug naar 98kg net zoals toen ik vorige lente ging diëten.Toch maar proberen te bewegen dan...
haha, twee posts tussen deze en de vorige en ik dacht: nu alweer terug?quote:
Wauw! Wat een verbetering!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb mn sport voor vandaag ook wel gehad ja. Vanaf half 12 staan schilderen
het is wel flink opgeknapt maar wat een werk.
Ooit een keer flauwgevallen na een dag in de brandende zon lopen, toen was ik 18 ofzo. En een keer drie jaar geleden na bloedgeven bijna, maar dan lig je in zo'n stoel en kantelen ze meteen een slag. Normaal ben ik degene die altijd bij ongelukjes gehaald word omdat ik overal prima tegen kan. Hier kwam niet eens echt bloed bij kijken. Maar ze had echt een heel stuk vel gefileerd en dat vind ik wel *ieeeeehhhhh*, dus ik vermoed dat dat in combinatie met het met haar mee puffen om de prik van de sterilon te verzachten de reden is.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Sjeen, da's idd een rare ervaring! Nooit eerder gehad dus? En je kan normaal wel tegen bloed?
Aww, bezorgde manquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Sjeen het volgende:
Ja, inderdaad... Het is allemaal prima afgelopen, maar ik heb de boel wel even laten schrikken. Arm vriendje
een korte tightquote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, bezorgde man.
Even voor de dikke hardloopdames een vraagje, wat voor broek doe je in godsnaam aan?. Ben aan het rondkijken voor een zomeroutfit, maar blijkbaar is hardlopen voornamelijk bedoeld voor poppetjes in tights en kleine maten.
hihi dat is wel grappig! Ik loop zelf nu nog in trainigsbroek.. maar ga straks gewoon over naar korte broek.. van die voetbal broekjes ofzo.. voel me er ook niet prettig bij maar. Het is beter als flauwvallen van de warmte.. update vd week..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Okido, ik ga eens rondkijken en me minder aantrekken van de rest van de wereld. Net weer even gelopen sinds een week ofzo. Ging niet echt lekker maar was ook niet te verwachten. Komt wel goed. Ik liep op een gegeven moment langs zo'n adidaspetjesjongen, al hijgend, en dan komen de standaard fattie-schaamgedachten opzetten. Bleek hij zelf ook een hijgpauze aan het nemen te zijn.
Juist. En daarom fiets ik liever.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij ook altijd dat fietsen zoveel meer kcal kost, terwijl ik met lopen mijn hele zware lijf meezeul en op de fiets zit mijn zware achterste comfortabel op een zadeltje.
Jah. Nou ik vond beide vrij veel. Pak vanmiddag nog wel ff de fiets.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Het verbaast mij ook altijd dat fietsen zoveel meer kcal kost, terwijl ik met lopen mijn hele zware lijf meezeul en op de fiets zit mijn zware achterste comfortabel op een zadeltje.
Heb je Roosvicee Ferro gehaald?quote:Op maandag 20 mei 2013 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. Nou ik vond beide vrij veel. Pak vanmiddag nog wel ff de fiets.
Netjes trouwens BE, -7 ons
Man, ik voel mijn te lage HB zo duidelijkik ben echt kapot. Niks gedaan, net wakker en ff naar de AH gelopen. Moe, duizelig, futloos
Ik ben ook voor de 3/4 tights.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Even voor de dikke hardloopdames een vraagje, wat voor broek doe je in godsnaam aan?. Ben aan het rondkijken voor een zomeroutfit, maar blijkbaar is hardlopen voornamelijk bedoeld voor poppetjes in tights en kleine maten.
Je basaalmetabolisme moet je eigenlijk berekenen op grond van je lean body mass en dan moet je je vetpercentage weten (en die weegschalen en handdingen zijn niet bepaald accuraat).quote:Op maandag 20 mei 2013 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, die verbranding in verband met gewicht is ook nog weer eens afhankelijk van is het 10 kilo vet of 10 kilo spieren wat je mee zeult. Dus het zijn allemaal natte vinger cijfers puur als leidraad denk ik.
Maar wel leuk om zo af en toe eens naar te kijken.
Word zo gehaald! Hoeveel zou ik daar per dag van moeten?quote:
Geen.idee. Mss staat het op de fles?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Word zo gehaald! Hoeveel zou ik daar per dag van moeten?
Die zijn het bestequote:Op maandag 20 mei 2013 12:58 schreef Brighteyes het volgende:
Isa, F heeft zo'n vetplooi-knijp ding, maar ik ben nog niet zo ver om die waarheid onder ogen te zien.
Ik heb gewoon een lange Adidas climalite trainingsbroek. Niet speciaal gemaakt voor lopen, maar werkt prima. Climalite is fijn spul.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, bezorgde man.
En dan?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn het besteIk zou ook wel eens zo'n meting willen krijgen.
Ik lees ook net dat het niet zo heel veel zin heeft bij mijquote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef _Dido_ het volgende:
En dan?
Je doet toch al wat je kunt om het overtollige vet kwijt te raken?Zo'n vetplooimeting schopt je alleen maar een depressie in.
Die broeken droeg ik juist toen ik dikker was?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:19 schreef Zeester het volgende:
Ik had een klasgenootje die ook veel te zwaar was (voor ik haar kende) en toen ze af was gevallen was ze zo blij dat ze eindelijk in een klassieke Adidas trainingsbroek paste. Sindsdien is dat ook wel een beetje 1 van mijn doelen!
De oplossing hiervoor zijn body's. Dan past de broek nog steeds niet perfect, maar dan heb je in ieder geval niet altijd zo'n vies stuk wit vlees aan de achterkantquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig het is om broeken te kopen die over mijn heupen kunnen en die ik vervolgens niet belachelijk veel moet insnoeren met een riem omdat er een tweede Isa bij zou kunnen?
LTBquote:Op maandag 20 mei 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Heb je enig idee hoe lastig het is om broeken te kopen die over mijn heupen kunnen en die ik vervolgens niet belachelijk veel moet insnoeren met een riem omdat er een tweede Isa bij zou kunnen?
Hmm, die schijnen te koop te zijn bij Forecast. Misschien volgende week eens één passen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:49 schreef douche-eendje het volgende:
LTBLevi's Curve
. Ik had echt een gruwelijke hekel aan broeken kopen maar nu heb ik een aantal merken/modellen gevonden die wel goed zitten. Riem is altijd nog wel nodig hoor, daar niet van. Maar beter dan wat ik eerst had
Ik heb echt een hele stapel van LTB liggen, vind ze echt heel fijn. Koop ze vaak bij een 2 voor 100 actiequote:Op maandag 20 mei 2013 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm, die schijnen te koop te zijn bij Forecast. Misschien volgende week eens één passen.
En Zeester, ik draag altijd hemdjes om die reden
Jij hebt ook een hele andere bouw. Jij past in maat 38, als ik minder dan jou zou wegen, dan zou ik nog steeds niet in maat 38 passen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:20 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Die broeken droeg ik juist toen ik dikker was?
@ Isa: meende ik me al te herinneren van jou. Lucky you. Buikvet
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik had laatst bij de H&M van de +lijn een spijkerstof korte broek aan die er lang niet slecht uitzag. Hij was lang genoeg om charmant te zijn met grote dijen, en kort genoeg om niet al te degelijk te zijn. Maar goed, dan moet je wel maat 44+ zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Crosspost!![]()
Vraagje: hebben jullie nog tips voor waar ik leuke korte broeken kan kopen?
Niet te kort, want ik heb stevige dijen en dat zit niet lekker èn ziet er niet uit.
Verder ook geen chino model, want dat doet ook niet zo veel voor mijn iewat aanwezige achterwerk.
Mijn vriend vind dat ik leuke korte broeken wil kopen en ik heb 'm net al de volledige korte broeken collectie voor dames laten zien op Zalando en daar niets leuks (of passends) tussen gezien.![]()
Wat een drama zeg.
Tnx! Ik hang zo rond de 44, dus die ga ik eens proberen.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/09007?article=09007-A
Ik denk dat deze het was. Al was hij bij mij wel een stukje langer (gelukkig).
Ik heb één goed passende maat 38. En dat is nog een stretchbroek ookquote:Op maandag 20 mei 2013 14:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij hebt ook een hele andere bouw. Jij past in maat 38, als ik minder dan jou zou wegen, dan zou ik nog steeds niet in maat 38 passen.
De leuke Adidas broeken gaan trouwens tot maat 42 volgens mij.
Je leert er mee leven.
Dat is wel een goede om te onthouden.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:22 schreef Zeester het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/09007?article=09007-A
Ik denk dat deze het was. Al was hij bij mij wel een stukje langer (gelukkig).
Maak je niet druk. Je ziet er sowieso niet uit als je gaat hardlopen. Maakt zo'n broek weinig bij uitquote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net voor de gein mijn hardloopbroek gepast. Hij kan aanAlleen vind ik mijn benen er nog veel te dik voor (het is een behoorlijk strakke broek, maar wel stretch).
Goed bezigquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maak je niet druk. Je ziet er sowieso niet uit als je gaat hardlopen. Maakt zo'n broek weinig bij uit
Hoe's met Jillian?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed bezigmijn laatste keer viel toch wel erg tegen, daarna meteen niet meer gedaan.
Maar goed nu eerst nog even 5 weken afstuderen en daarna maar weer een goed sportplan maken.
Ja dat is toch! Hardlopen doe je niet om er goed uit te zien. Dat is als klagen dat je er tijdens je bevalling niet florissant bij ligt. Who caaaaaaaaaaaares!quote:
Jawel, is ook wel zo!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dat is toch! Hardlopen doe je niet om er goed uit te zien. Dat is als klagen dat je er tijdens je bevalling niet florissant bij ligt. Who caaaaaaaaaaaares!
Door studiestress en het buikdansen is dat nu even naar de achtergrond verdwenen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe's met Jillian?
Ik ben nog steeds zo blij met jouw aanstekelijke enthousiasme.
Die is maf! Ik wil er uitzien als een gazelle, een hinde, een fotomodel als ik ren! Sierlijk, elegant en aantrekkelijk. In de nieuwste sportoutfit die perfect pastquote:Op maandag 20 mei 2013 17:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja dat is toch! Hardlopen doe je niet om er goed uit te zien. Dat is als klagen dat je er tijdens je bevalling niet florissant bij ligt. Who caaaaaaaaaaaares!
O dat zit niet in de broek! Daaarvoor moet je de juiste tampon hebben!quote:Op maandag 20 mei 2013 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is maf! Ik wil er uitzien als een gazelle, een hinde, een fotomodel als ik ren! Sierlijk, elegant en aantrekkelijk. In de nieuwste sportoutfit die perfect past![]()
Zoiets:
[ afbeelding ]
Realiteit is dat ik die broek waarschijnlijk over een tijdje gewoon ga dragen omdat het domweg lekker zit bij het rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |