SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer isquote:Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Vicky het volgende:
Ik zou wel willen sporten maar dat lijkt me nog niet zo slim. Eerst maar eens van de pijn af en de hechtingen eruit.
schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ik kom vrijdag ongetwijfeld weer klagen dat ik echt niet had moeten gaan sporten, maar ik ben echt zo NIET te genieten dat dit ook geen optie meer is
Waar heb je hechtingen?
Oiquote:Op zondag 19 mei 2013 14:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
schouder. Ben afgelopen donderdag geopereerd. Er is een stuk van mijn sleutelbeen afgehaald... zat geen kraakbeen meer aan.
yep...quote:Op zondag 19 mei 2013 14:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
OiBeter doe je dan idd je aan de voorschriften houden
Je kan beginnen met wandelen en misschien thuis iets doen, zoals Jillian. Daar kan je vandaag al mee beginnenquote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!
Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:43 schreef miss_sly het volgende:
O Vicky, is dat afgelopen donderdag gebeurd? Hoe voel je je? Inderdaad maar goed aan de voorschriften houden!
Ik weet nog niet wat ik wil doen. Misschien toch maar weer de sportschool, of skaten (ik kwam mijn skaten tegen bij de verhuizing) of hardlopen, Jillian....iets in ieder geval, ik ben er klaar mee en wil mijn voor de hormonen en zwangerschap lijf weer terug.
Ik hoop maar dat het in ieder geval het gewenste effect heeft dan. Klinkt niet fijn allemaal. Sterkte!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:00 schreef Vicky het volgende:
[..]
gaat redelijk. pijn komt en gaat met vlagen. Heb vooral een stijf gevoel. Had pijnstillers gekregen maar daar kreeg ik een allergische reactie op. Jeuk.... niet normaal.
ben verder erg moe en duf en duizelig.
hoe is jullie vakantie?
meh!quote:Op zondag 19 mei 2013 14:42 schreef eleusis het volgende:
Sinds ik begonnen ben aan m'n afstuderen heb ik 0,0 gesport. Ik dacht naja we gaan voor een gelijkblijving, maar dat was niet het geval. Resultaat, alle voortgang van het jaar weer kwijt. Nu weer van 88kg terug naar 98kg net zoals toen ik vorige lente ging diëten.Toch maar proberen te bewegen dan...
haha, twee posts tussen deze en de vorige en ik dacht: nu alweer terug?quote:
Wauw! Wat een verbetering!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb mn sport voor vandaag ook wel gehad ja. Vanaf half 12 staan schilderen
het is wel flink opgeknapt maar wat een werk.
Ooit een keer flauwgevallen na een dag in de brandende zon lopen, toen was ik 18 ofzo. En een keer drie jaar geleden na bloedgeven bijna, maar dan lig je in zo'n stoel en kantelen ze meteen een slag. Normaal ben ik degene die altijd bij ongelukjes gehaald word omdat ik overal prima tegen kan. Hier kwam niet eens echt bloed bij kijken. Maar ze had echt een heel stuk vel gefileerd en dat vind ik wel *ieeeeehhhhh*, dus ik vermoed dat dat in combinatie met het met haar mee puffen om de prik van de sterilon te verzachten de reden is.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Sjeen, da's idd een rare ervaring! Nooit eerder gehad dus? En je kan normaal wel tegen bloed?
Aww, bezorgde manquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Sjeen het volgende:
Ja, inderdaad... Het is allemaal prima afgelopen, maar ik heb de boel wel even laten schrikken. Arm vriendje
een korte tightquote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aww, bezorgde man.
Even voor de dikke hardloopdames een vraagje, wat voor broek doe je in godsnaam aan?. Ben aan het rondkijken voor een zomeroutfit, maar blijkbaar is hardlopen voornamelijk bedoeld voor poppetjes in tights en kleine maten.
hihi dat is wel grappig! Ik loop zelf nu nog in trainigsbroek.. maar ga straks gewoon over naar korte broek.. van die voetbal broekjes ofzo.. voel me er ook niet prettig bij maar. Het is beter als flauwvallen van de warmte.. update vd week..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Okido, ik ga eens rondkijken en me minder aantrekken van de rest van de wereld. Net weer even gelopen sinds een week ofzo. Ging niet echt lekker maar was ook niet te verwachten. Komt wel goed. Ik liep op een gegeven moment langs zo'n adidaspetjesjongen, al hijgend, en dan komen de standaard fattie-schaamgedachten opzetten. Bleek hij zelf ook een hijgpauze aan het nemen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |