vanwaar die soberheid tommeke?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:44 schreef Tommeke het volgende:
Lekker! Ik hou het bij fris vandaag
Gister een hoop Trappisten biertjes van een vriend gekregen. Had 'm een semi-hoog voorwiel gegeven en kreeg in ruil daarvoor die biertjes.
wie heb je van de baan afgereden ?quote:
Dankje jongensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:50 schreef Patroon het volgende:
Succes morgen Tommeke bij het districtkampioenschap!
Kusje Grip en Patroon
water.. in friesland??quote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij haar familie. Geen flauw idee waar precies. Ze wonen aan het water.
Succes! DK is hier morgen vlakbij, in Maassluis. Toch ga ik er niet heen, a.s. woensdag wel clubkampioenschap rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Morgen districtskampioenschap. Even een dag leven als prof kaas
Dank! Heb er zin inquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Succes! DK is hier morgen vlakbij, in Maassluis. Toch ga ik er niet heen, a.s. woensdag wel clubkampioenschap rijden.
vetquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef ursel het volgende:
Vandaag eindelijk ook weer eens de fiets gepakt. Wil mijn zoontje van 7 mee. Samen naar een verjaardag gefietst, stukje van 34 km
Nu moet ik maar samen met hem trainen om ook naar oma te kunnen fietsenm, da's 60km
nette afstand voor een kind van 7.. knap hoor!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef ursel het volgende:
Vandaag eindelijk ook weer eens de fiets gepakt. Wil mijn zoontje van 7 mee. Samen naar een verjaardag gefietst, stukje van 34 km
Nu moet ik maar samen met hem trainen om ook naar oma te kunnen fietsenm, da's 60km
Ik denk, die komt Den Haag niet eens uit (moesten naar Noordwijkerhout). Z'n moeder zou later na komen dus kon hem elk moment op pikken. Maar hij wou maar door gaan. 10 km door de duinen heen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
nette afstand voor een kind van 7.. knap hoor!
toch niets leukers dan van die kleine hummels op de fiets?! (nouja... dames op de fiets. Maar... die kleine hummels komen dan heel kort achterquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk, die komt Den Haag niet eens uit (moesten naar Noordwijkerhout). Z'n moeder zou later na komen dus kon hem elk moment op pikken. Maar hij wou maar door gaan. 10 km door de duinen heen.
Moet nu dus ook maar een kinderracefiets gaan zoeken denk ik.
Heb ik wel een excuus om eindelijk eens vaker te fietsen![]()
Die kleine fietsjes met knoerten van wielenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
toch niets leukers dan van die kleine hummels op de fiets?! (nouja... dames op de fiets. Maar... die kleine hummels komen dan heel kort achter)
D'r naam is al 10 topics geleden geroemd om die lekkere appeltaart, maar je hebt gelijk: privacy kan nooit kwaadquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
Succes en hopelijk val je in de smaak! En wellicht ff haar naam weghalen?
Ik probeer voor een prikje nog een disc te vinden. Ook niet te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Mooi karretje No-P, ik ben zelf ook nog op zoek naar zoiets. Mag ik vragen wat je betaald hebt? (desnoods via PM) Ik vind de vraagprijzen op MP vaak zo belachelijk hoog...
Ga je morgen ook in annen kijken? ik wel even denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, morgen op de fiets naar mijn ouders, heb al 2 dagen alleen maar taart etc gevreten, dus dat is wel nodig. Aangezien de snelste route iets van 70 km is, maar even een stukje omrijden en de omgeving van KolonelBroodje even onveilig maken...
Nee, ik ga zelf fietsen!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ga je morgen ook in annen kijken? ik wel even denk ik.
mooie foto... wel zonde, die horizonvervuiling met die windmolens..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Oksel het volgende:
Top gefietst dit weekend, met 2 fietsmaten, bij mijn schoonouders. Vrijdag weg, 's avonds kroeg in, zaterdag 150km gefietst, met 2200hm's, 's avonds cocktails gedronken in Koblenz, vandaag nog even een rondje van 77km met 1100hm's erna gedaan. Had topbenen, had v/d 3 de zwakste moeten zijn, maar was mede doordat de sterkste op een ATB was, de sterkste. Had er overigens wel dunnere bandjes op liggen. Lange klimmen fietste ik weg van de anderen, etc. Denk dat die 5kg eraf + veel trainen z'n vruchten af beginnen te werpen.
[ afbeelding ]
welke broek is dat, en hoe bevalt ie?!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Patroon het volgende:
Oksel, we hebben 1 ding gemeen: de koersbroek, nee niet de maat![]()
Goed gefietst man!
Hoelaat start je? Ik ben van plan om rond 9 uur daar te zijn zodat ik op tijd weer thuis ben om verder te leren voor me examens.quote:
Ik vertrek denk ik rond 8.30. Maar, ik moet eerst nog even langs mijn werk. Dus ik denk dat ik pas rond 10.00 in die omgeving ben...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hoelaat start je? Ik ben van plan om rond 9 uur daar te zijn zodat ik op tijd weer thuis ben om verder te leren voor me examens.
Als je iemmand ziet met de kleren van mijn avatar en zelfde fiets dan ben ik dat waarschijnlijk
castelli zag ik zelf ook nog wel grapjas... welk type broek/welk zeem ?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
castelli zag ik zelf ook nog wel grapjas... welk type broek/welk zeem ?
staat er alleen op de rechte dij een schorpioen of op bijde dijen ?quote:
quote:
79,6quote:Op woensdag 22 augustus 2012 11:19 schreef Gripper het volgende:
![]()
vieze speklel, ga jij even snel naar het recreatieve afvallers langzaamfiets-topic!
Hij gaat niet koersen volgens mij, alleen maar taart eraf toeren.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Hoelaat start je? Ik ben van plan om rond 9 uur daar te zijn zodat ik op tijd weer thuis ben om verder te leren voor me examens.
Als je iemmand ziet met de kleren van mijn avatar en zelfde fiets dan ben ik dat waarschijnlijk
Bijde...quote:Op maandag 20 mei 2013 09:46 schreef dop het volgende:
[..]
[..]
staat er alleen op de rechte dij een schorpioen of op bijde dijen ?
Velocissimo onder de 100 euro bijde benen schorpioen
Free Aero Race boven de 100 euro bijde benen schorpioen
[...]
Tja als je en dwerg bentquote:
Halve kilo zwaarder dan ikquote:
Snap ik. Iedere kilo die je kan missen is er een.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Halve kilo zwaarder dan ik
Had eigenlijk wat minder willen wegen omdat ik over twee weken 3x de Alpe d'Huez op denk te gaan, maar valt niet mee....
Pics please!quote:
Nice, mijn bouw krijg je never. Die heb ik alleen. Jij kan wel een goede sprintfysiek krijgen. Jij hebt endo genen. Cancellara zou je streef moeten zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:46 schreef Oksel het volgende:
87-88. En dalende. Streefgewicht was 85. Nu 83. Alhoewel ik liever wat zwaarder blijf met wat spiermassa op bovenlichaam. Anders zie ik er straks uit als graatje Kaas.
Wah wilde gij nah liever zien, die 86,4kg schoon aan de haak van mij of een strakke meid van 53 kg?quote:
Ik heb gisteren voor het eerst een rondje gefietst van 60km! Kan niet wachten op de volgende ronde, wil even komende weken minimaal 1x per week max. 60km fietsen om "erin" te komen om blessures te voorkomen. Daarna heel rustig opbouwen als het goed gaat.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:05 schreef peleetje het volgende:
Zo.. vandaag voor het eerst een rondje gemaakt van 100km. Best pittig. Ik fiets pas sinds Oktober vorig jaar en pas nadat de horrorwinter voorbij was in April ben ik serieus weer aan de slag gegaan.
Vooral bij de laatste 30km had ik 't zwaar. De eerste 70 gingen eigenlijk vrij goed. Sommige stukken beetje hard gereden. Rond de 34. Andere stukken moet ik dan wel weer even rustig aan doen en kom ik niet boven de 25. Hard rijden is nog niet aan mij besteedt. Maar komt vanzelf wel.
Heuvel op fietste ik wel weg van de maaten met wie ik fietste.
Al met al ben ik best tevreden!
Tom Schouten in Scheveningen verkocht wel altijd DMT. Geen idee of die daar nog in de collectie zijn. Even bellen dus want van die brakke website word je ook niet veel wijzer.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Bismarck het volgende:
Kent iemand een winkel in de randstad die fietsschoenen van DMT verkoopt?
ff site zelf bekijken dealers zoeken was te lastig zo vroeg in de middag?!quote:Op maandag 20 mei 2013 12:26 schreef Bismarck het volgende:
Kent iemand een winkel in de randstad die fietsschoenen van DMT verkoopt?
Thanks. Schouten en internet is nooit een goede combinatie geweest. Gelukkig woon ik in Den Haag, zal van de week eens een kijkje nemen.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:31 schreef buzz1291 het volgende:
Tom Schouten in Scheveningen verkocht wel altijd DMT. Geen idee of die daar nog in de collectie zijn. Even bellen dus want van die brakke website word je ook niet veel wijzer.
Vindingrijkheid is me nooit toevertrouwd geweest. Kwam op internet de DMT Radials tegen. Mooie schoenen, stijve zool. Gemis vind ik dat ze 3 velcro straps hebben ipv een kliksluiting + 2 straps, zoals veel schoenen. Maar de recensies op internet zijn erg positief.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:36 schreef the_critic het volgende:
ff site zelf bekijken dealers zoeken was te lastig zo vroeg in de middag?!![]()
http://www.diamantdmt.com(...)anazione=Netherlands
Zag het net, straf hoor! Weinig regen gehad?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:57 schreef Patroon het volgende:
Kwart voor 2 waren we binnen. 237km in 7:06 uur. 33,4gem. Eerste 140km in 1e groep constant rond de 40 in de waaier. Op rond 175 zat ik er ff goed door, maar kon me goed herpakken. Laatste 30km was ook koers, waar Grip de groep op 15km voor de finish moest laten gaan. Allebei super gereden.
Ochtends mist en dauw. Daarna wat regen, niet super veel maar voldoende om compleet nat te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Zag het net, straf hoor! Weinig regen gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |