vanwaar die soberheid tommeke?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:44 schreef Tommeke het volgende:
Lekker! Ik hou het bij fris vandaag
Gister een hoop Trappisten biertjes van een vriend gekregen. Had 'm een semi-hoog voorwiel gegeven en kreeg in ruil daarvoor die biertjes.
wie heb je van de baan afgereden ?quote:
Dankje jongensquote:Op zondag 19 mei 2013 16:50 schreef Patroon het volgende:
Succes morgen Tommeke bij het districtkampioenschap!
Kusje Grip en Patroon
water.. in friesland??quote:Op zondag 19 mei 2013 17:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Bij haar familie. Geen flauw idee waar precies. Ze wonen aan het water.
Succes! DK is hier morgen vlakbij, in Maassluis. Toch ga ik er niet heen, a.s. woensdag wel clubkampioenschap rijden.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Morgen districtskampioenschap. Even een dag leven als prof kaas
Dank! Heb er zin inquote:Op zondag 19 mei 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Succes! DK is hier morgen vlakbij, in Maassluis. Toch ga ik er niet heen, a.s. woensdag wel clubkampioenschap rijden.
vetquote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef ursel het volgende:
Vandaag eindelijk ook weer eens de fiets gepakt. Wil mijn zoontje van 7 mee. Samen naar een verjaardag gefietst, stukje van 34 km
Nu moet ik maar samen met hem trainen om ook naar oma te kunnen fietsenm, da's 60km
nette afstand voor een kind van 7.. knap hoor!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:35 schreef ursel het volgende:
Vandaag eindelijk ook weer eens de fiets gepakt. Wil mijn zoontje van 7 mee. Samen naar een verjaardag gefietst, stukje van 34 km
Nu moet ik maar samen met hem trainen om ook naar oma te kunnen fietsenm, da's 60km
Ik denk, die komt Den Haag niet eens uit (moesten naar Noordwijkerhout). Z'n moeder zou later na komen dus kon hem elk moment op pikken. Maar hij wou maar door gaan. 10 km door de duinen heen.quote:Op zondag 19 mei 2013 18:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
nette afstand voor een kind van 7.. knap hoor!
toch niets leukers dan van die kleine hummels op de fiets?! (nouja... dames op de fiets. Maar... die kleine hummels komen dan heel kort achterquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk, die komt Den Haag niet eens uit (moesten naar Noordwijkerhout). Z'n moeder zou later na komen dus kon hem elk moment op pikken. Maar hij wou maar door gaan. 10 km door de duinen heen.
Moet nu dus ook maar een kinderracefiets gaan zoeken denk ik.
Heb ik wel een excuus om eindelijk eens vaker te fietsen![]()
Die kleine fietsjes met knoerten van wielenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
toch niets leukers dan van die kleine hummels op de fiets?! (nouja... dames op de fiets. Maar... die kleine hummels komen dan heel kort achter)
D'r naam is al 10 topics geleden geroemd om die lekkere appeltaart, maar je hebt gelijk: privacy kan nooit kwaadquote:Op zondag 19 mei 2013 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
Succes en hopelijk val je in de smaak! En wellicht ff haar naam weghalen?
Ik probeer voor een prikje nog een disc te vinden. Ook niet te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:29 schreef SuperWeber het volgende:
Mooi karretje No-P, ik ben zelf ook nog op zoek naar zoiets. Mag ik vragen wat je betaald hebt? (desnoods via PM) Ik vind de vraagprijzen op MP vaak zo belachelijk hoog...
Ga je morgen ook in annen kijken? ik wel even denk ik.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
Btw, morgen op de fiets naar mijn ouders, heb al 2 dagen alleen maar taart etc gevreten, dus dat is wel nodig. Aangezien de snelste route iets van 70 km is, maar even een stukje omrijden en de omgeving van KolonelBroodje even onveilig maken...
Nee, ik ga zelf fietsen!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ga je morgen ook in annen kijken? ik wel even denk ik.
mooie foto... wel zonde, die horizonvervuiling met die windmolens..quote:Op zondag 19 mei 2013 22:43 schreef Oksel het volgende:
Top gefietst dit weekend, met 2 fietsmaten, bij mijn schoonouders. Vrijdag weg, 's avonds kroeg in, zaterdag 150km gefietst, met 2200hm's, 's avonds cocktails gedronken in Koblenz, vandaag nog even een rondje van 77km met 1100hm's erna gedaan. Had topbenen, had v/d 3 de zwakste moeten zijn, maar was mede doordat de sterkste op een ATB was, de sterkste. Had er overigens wel dunnere bandjes op liggen. Lange klimmen fietste ik weg van de anderen, etc. Denk dat die 5kg eraf + veel trainen z'n vruchten af beginnen te werpen.
[ afbeelding ]
welke broek is dat, en hoe bevalt ie?!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:51 schreef Patroon het volgende:
Oksel, we hebben 1 ding gemeen: de koersbroek, nee niet de maat![]()
Goed gefietst man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |