Maar goed dat Wilders daar met zijn wandeling verandering in brengt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Resultaat van de afgelopen jaren---> zie schilderswijk.
Niet om sharia-moslims te verdedigen (integendeel; ik verafschuw zulk gedrag), maar je snapt toch wel dat Wilders daar gewoon rondloopt voor eigen politiek gewin? Hij wil precies het soort reactie opwekken dat jij geeft. Je trapt er met open ogen in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reactie op de FP, sluit ik mij volledig bij aan. Mooi om te zien dat er nog iemand is die voor de Nederlandse bevolking en belangen durft op te komen.
Volgens mij doet 'ie er helemaal niets aan. Een wandeltochtje verandert toch niets?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Maar goed dat Wilders daar met zijn wandeling verandering in brengt!
Hij doet er tenminste wat aan.
Lees een paar posts van mij verder terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef tarantism het volgende:
[..]
Volgens mij doet 'ie er helemaal niets aan. Een wandeltochtje verandert toch niets?
Er is de laatste dagen al veel aandacht voor deze kwestie, dus ook dat is geen winst. De PVV zit daarnaast vrijwel werkloos in de oppositiebankjes vanaf de zijlijn te foeteren, dat is toch niet 'wat er aan doen'. Integendeel, dat is op doorzichtige wijze een graantje aandacht meepikken.
Laat je toch niet zo makkelijk bespelen door die populistische geintjes.
En dan naah een moslim laupuh. Heb u al een eitje gegeten? Een eitje dat 2 minuten is gekookt meneah?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik stel me nu een beetje een reporter a la de Vieze Man van Koot & Bie voor die dan mensen besluipt en dan opeens zeg "beetje veel van die ehhhh moslims he... beetje veel he... vies he..." en dan zo die hele wijk door.
En waarom wil je dat zo graag?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De Islam gaat Nederland gewoon overnemen. Daar gaat Gerrit niks aan veranderen
Dat is toch stiekem wel waar je bang voor bent? Dat de islam de wereld overneemt?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:19 schreef ocho het volgende:
PSV hahahahah je maakt mijn dag helemaal top.
Dan beantwoord ik hem wel voor je. Het kan voor CCYH niet snel genoeg gaan met de opkomst van de sharia in Nederland. Voor hem is het een feest als blanke autochtonen de hersens ingeslagen worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:27 schreef ocho het volgende:
Ik stelde een vraag maar krijg geen antwoord.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]![]()
![]()
Het feit dat je over over "jouw volk" spreekt zegt genoeg over je denkwijze, en zoals die van vele anderen. Eisen dat men "integreert" (assimilatie eigenlijk) en tegelijkertijd immigranten als 3e rangs burgers behandelen vanuit het volk schiet natuurlijk niet op. Maar oké, veel plezier.
De verpaupering van Nederland kan me niet snel genoeg voortgezet worden, het kan me echt geen ene tyfus schelen. Uiteindelijk zal de autochtoon de minderheidsgroep worden in NL en is kan het feest beginnen, kijken wanneer men massaal elkaar de hersenen gaan inslaan.
Niks Moslims aan , Vader van Julian en Ruben noemen we toch ook niet Atheitsiche / Christen vader vermoord ze kinderen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:38 schreef AlexJones het volgende:
Intussen in Stockholm...moslimjongeren rellen als dieren...steken honderd auto's in brand...
Wilders is kansloos hahahahquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef cempexo het volgende:
Zo opeens zijn er weer volop tegenstanders van Wilders aan het woord...opvallend.
Groepsgewijs inderdaad. Wel wat stereotypisch.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef cempexo het volgende:
Zo opeens zijn er weer volop tegenstanders van Wilders aan het woord...opvallend.
Ik vind het leuk dat je je zo ergert aan de islam.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:43 schreef ocho het volgende:
Ik vind het leuk dat jullie je zo ergeren aan Geert Wilders.
How about Shariage ipv 's Gravenhage?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:46 schreef ocho het volgende:
Wilderswijk i.p.v. Schilderswijk, allemaal lachen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |