wat dachten ze, dat ze een briefje met de huisregels aangereikt zouden krijgen?quote:Verschillende Haagse gemeenteraadsleden herkennen het beeld dat in een deel van de Haagse Schilderswijk orthodoxe moslims hun leefregels zouden opleggen aan andere buurtbewoners niet. De fractievoorzitters van het CDA en D66 bezochten de wijk vandaag na berichtgeving over de wijk in Trouw.
"Het is hier geen marokko"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:43 schreef Peunage het volgende:
Dus wat was de conclusie van Wilders precies? Er wonen veel buitenlanders in de Schilderswijk??
Daar moesten ze sowieso mee stoppen. Je gaat toch geen tieners van hun bed lichten om een tweetjequote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van een hele andere orde:
Hebben ze de bedreigers van Wilders die via Twitter (Turken) zo stoer waren intussen van hun bed gelicht?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:55 schreef n00b13 het volgende:
Daar moesten ze sowieso mee stoppen. Je gaat toch geen tieners van hun bed lichten om een tweetje
Want? Zijn doodsbedreigingen door tieners niet geloofwaardig? Die lui zoeken de grens op en die kan je beter snel aangeven voordat ze nog verder gaan. Die Murat die op het terracollege zn leraar doodschoot was ook een tiener. Een deel van de Jihadi's in Syrie zijn ook tieners.quote:
Jawel hoor! zelf gezien.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nu niet gek gaan lopen doen.
In Nederland lopen mensen niet met hoofddoekjes en niqaab enzo.
Dan was dat dus geen Nederland. In het echte Nederland lopen immers alleen melkwitte mensen op klompen in gehaakt klederdracht.quote:
Breivikkistan? Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:50 schreef cempexo het volgende:
Ga eerst maar eens een paar dagen naar Noorwegen toe...dan weet je het verschil tussen nederland en een beschaafd land.
Uiteraard niet als je geindoctrineerd bent opgegroeid met de islam.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:12 schreef Santello het volgende:
Zoveel posts van mensen die daar nooit zijn geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een onzin weer. Ik kom daar regelmatig om mijn familie te bezoeken en kan me niet vinden in de uitingen van de media.
Zolang ze de reaguurders van Geenstijl vrolijk laten doorgaan geef ik het weinig kans.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:52 schreef Iwanius het volgende:
Een vraag van een hele andere orde:
Hebben ze de bedreigers van Wilders die via Twitter (Turken) zo stoer waren intussen van hun bed gelicht?
Reactie op de FP, sluit ik mij volledig bij aan. Mooi om te zien dat er nog iemand is die voor de Nederlandse bevolking en belangen durft op te komen.quote:Held.
Lopen in een straat waar iedereen je haat.
Bedankt Geert! Iemand die voor nederland en ONZE cultuur opkomt.
Opbokken met je sharia troep, dat doen jullie maar lekker in je eigen land.
Ben je nu cynisch?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reactie op de FP, sluit ik mij volledig bij aan. Mooi om te zien dat er nog iemand is die voor de Nederlandse bevolking en belangen durft op te komen.
of gewoon dom?quote:
Beter dan er mee instemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:27 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
of gewoon dom?
hoe kun je zo'n provocerend wandelingetje nou "opkomen voor de Nederlandse belangen" noemen.
Maar goed dat Wilders daar met zijn wandeling verandering in brengt!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Resultaat van de afgelopen jaren---> zie schilderswijk.
Niet om sharia-moslims te verdedigen (integendeel; ik verafschuw zulk gedrag), maar je snapt toch wel dat Wilders daar gewoon rondloopt voor eigen politiek gewin? Hij wil precies het soort reactie opwekken dat jij geeft. Je trapt er met open ogen in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Reactie op de FP, sluit ik mij volledig bij aan. Mooi om te zien dat er nog iemand is die voor de Nederlandse bevolking en belangen durft op te komen.
Volgens mij doet 'ie er helemaal niets aan. Een wandeltochtje verandert toch niets?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:36 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Maar goed dat Wilders daar met zijn wandeling verandering in brengt!
Hij doet er tenminste wat aan.
Lees een paar posts van mij verder terug.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:40 schreef tarantism het volgende:
[..]
Volgens mij doet 'ie er helemaal niets aan. Een wandeltochtje verandert toch niets?
Er is de laatste dagen al veel aandacht voor deze kwestie, dus ook dat is geen winst. De PVV zit daarnaast vrijwel werkloos in de oppositiebankjes vanaf de zijlijn te foeteren, dat is toch niet 'wat er aan doen'. Integendeel, dat is op doorzichtige wijze een graantje aandacht meepikken.
Laat je toch niet zo makkelijk bespelen door die populistische geintjes.
En dan naah een moslim laupuh. Heb u al een eitje gegeten? Een eitje dat 2 minuten is gekookt meneah?quote:Op zondag 19 mei 2013 09:54 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik stel me nu een beetje een reporter a la de Vieze Man van Koot & Bie voor die dan mensen besluipt en dan opeens zeg "beetje veel van die ehhhh moslims he... beetje veel he... vies he..." en dan zo die hele wijk door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |