quote:Op zondag 19 mei 2013 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
6dollarshirts.com is veel leuker. Heb ik ook al eens besteld. 10 shirts voor 50 dollar plus verzendkosten. Netto heb je dan 10 shirts voor minder dan een tientje per stuk.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die's leuk ja. (Is ook bij die 6 dollar t-shirts te koop.
)
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Voor jou, die zwarte, groene en lichtblauweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh shit, die onder die zwarte horen er ook bij?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou, die zwarte, groene en lichtblauwe
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zou ik maar even de stream kapen ?
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kingtoppie op 19-05-2013 14:01:01 ]Rustig aan.
Tja en dat is dus wat ik idd zei: het is per persoon verschillend.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leuk
Welke staan daar onder dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leuk
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
2 en 4 niet, foute kleur voor jou en v-hals is zo gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Die lime groene is leuk ook voor jouquote:Op zondag 19 mei 2013 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke staan daar onder dan?
Ik vind dat onduidelijkIk werk liever met die linkjes naar het specifieke artikel
Nee sunny valley staat er op en deze zal je heel goed staanquote:
? Ik weet niet welke je bedoelt nuquote:Op zondag 19 mei 2013 13:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sunny valley staat er op en deze zal je heel goed staan
http://www.wehkamp.nl/her(...),2,19,4,17&PI=1&SM=0
Oh maar die had ik niet gepost toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)mid=WEHZOE&VIEW=Grid
Omdat ik zo een fris opgewekt hoofd heb?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:58 schreef Kally het volgende:
en, dus niet grauw grijs maar heel licht grijs, en gewoon vrolijke kleurtjes.
Dan moet je niet om hulp vragenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh maar die had ik niet gepost toch?
Haha,
Hou het daar maar op ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik zo een fris opgewekt hoofd heb?![]()
Jawel, maar wist niet welke je bedoelde om die redenquote:
De rest allemaal goed behalve 2 en 4quote:Op zondag 19 mei 2013 13:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar wist niet welke je bedoelde om die reden
Ik vind die sunny vally wel leuk ja. en cheap... Zal ik bestellen
Te grauwe kleurquote:
Mjah...quote:
Het haalt gewoon je gezicht meer op, en is goed voor je humeurquote:Op zondag 19 mei 2013 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mjah...
Maar daar hou jij sowieso niet van? Of past om een of andere reden niet bij mijn hoofd?
Kun je dat uitleggen? Misschien begrijp ik het dan ook
Nummer 4 heb je namelijk wel gelijk, vhals lijkt me niks![]()
Heb die net omgewisseld voor die sunny valley in mijn spoiler ding.
Okayquote:Op zondag 19 mei 2013 14:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Het haalt gewoon je gezicht meer op, en is goed voor je humeur
quote:
Graag gedaanquote:
Als Gup straks niet terugkomt als jij stopt, dan doe ik je wat!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zou ik maar even de stream kapen ?
Shit dan moet ik voor altijd blijven draaienquote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als Gup straks niet terugkomt als jij stopt, dan doe ik je wat!
Gup stopt steeds vaker.. Of men nu SAM of VDJ gebruikt..quote:Op zondag 19 mei 2013 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als Gup straks niet terugkomt als jij stopt, dan doe ik je wat!
Eerst was het een hikje, maar het lijkt nu dus een steeds groter probleem te worden. Hmmmm.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gup stopt steeds vaker.. Of men nu SAM of VDJ gebruikt..
Koud, nat en geweldigquote:
Avondquote:
quote:
ikkequote:
quote:
Gaaf man!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:36 schreef robdriessen het volgende:
Grote foto genomen vanaf een heuveltop in Alesund: http://i.imgur.com/AJiXEsa.jpg
Ach arm beestjequote:
Ukkiequote:
Ben al terug thuis. Was maar een weekjequote:Op zondag 19 mei 2013 15:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaaf man!En vermaak je je daar een beetje?
Minder zuipen voortaanquote:
gister 013. was goeie, gunz for hire!quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Minder zuipen voortaan
Hoeveel heb je uitgegeven ?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:56 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
gister 013. was goeie, gunz for hire!
right back at youquote:
quote:
groeten vanuit mijn kamertje.quote:
Bedoel je nep-zombies?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
groeten vanuit mijn kamertje.
buiten is no-go- aera omdat er allemaal kunst freaks rondlopen
nee, elk jaar is in ons dorp kunst route. dan mag iedereen die denkt dat hij/zij creatief is zn zooi laten zien en mijn buurvrouw is zo'n crea-bea.quote:
Barricade!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb de achterdeur maar dichtgemaakt want ze stonden al bij mij binnen toen ik aan het klussen was
Of creatief theezakjes vouwenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Barricade!Ik stel me nu voor dat ze bij je binnen komen banjeren voor een cursus macaroni-schilderijen maken.
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Barricade!Ik stel me nu voor dat ze bij je binnen komen banjeren voor een cursus macaroni-schilderijen maken.
quote:
het zou wel heel fout zijn geweest als jij de dochter was van crea-buurbea.quote:
Ik word al kriegelig als de vrouw van m'n neef weer een wanstaltig paint shop pro product op haar facebook heeft gezet, dit soort fröbelterrorisme dient uitgeroeid te worden!quote:Op zondag 19 mei 2013 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zou wel heel fout zijn geweest als jij de dochter was van crea-buurbea.
toevallig is haar dochter daar op bezoek en zit ook al de hele dag om het terras
100 euquote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Hoeveel heb je uitgegeven ?
Ik hobbyfröbel veel te weinig eigenlijk ...van de zomer wil ik minimaal 1 jurk hebben gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word al kriegelig als de vrouw van m'n neef weer een wanstaltig paint shop pro product op haar facebook heeft gezet, dit soort fröbelterrorisme dient uitgeroeid te worden!
Dood aan hobby's!
Ik begin een zonnesteek te krijgen voel ik
Zoquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hobbyfröbel veel te weinig eigenlijk ...van de zomer wil ik minimaal 1 jurk hebben gemaakt.
whu whut?quote:Op zondag 19 mei 2013 16:24 schreef Cee het volgende:
Oh shit ik lees nu pas dat Lola jarig is! LooooooLaaaaaa, gefeliciteerd!
Dat jaag ik er ook zo doorheen op een avondje weg hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |