Nou, de wereld zou in 2012 toch vergaan he?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, en is dat erg als de stream stil valt? Naast dat wij mensen geen muziekjes hebben?
Ga er maar uit, dan kijk ik of Gup weer wil.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
Als iemand anders muziek wil opzetten geef een seintje dan ga ik er uit.
Hoest met je puberzoon?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
Als iemand anders muziek wil opzetten geef een seintje dan ga ik er uit.
Nummer bijna klaarquote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ga er maar uit, dan kijk ik of Gup weer wil.
quote:
Smaak, ook in kleding, is heel persoonlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand![]()
Ik dacht dat jullie mijn vriendjes waren.
Weet ik, maar ik heb een selectie gemaakt die ik persoonlijk wel zou kunnen dragen, ik heb alleen een zetje nodig van een persoon die zegmaar weet van ''dit wel dat niet''quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaak, ook in kleding, is heel persoonlijk.
6dollarshirts.com is veel leuker. Heb ik ook al eens besteld. 10 shirts voor 50 dollar plus verzendkosten. Netto heb je dan 10 shirts voor minder dan een tientje per stuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand![]()
Ik dacht dat jullie mijn vriendjes waren.
Post de linkjes gewoon maar, dan reageren mensen wel!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een selectie gemaakt die ik persoonlijk wel zou kunnen dragen, ik heb alleen een zetje nodig van een persoon die zegmaar weet van ''dit wel dat niet''
Ik zal wat leuks makenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Post de linkjes gewoon maar, dan reageren mensen wel!
Daarbij is het wel zo dat sommige kleding bij de ene persoon wel staat en bij de ander niet, ook in combinatie met andere kleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
6dollarshirts.com is veel leuker. Heb ik ook al eens besteld. 10 shirts voor 50 dollar plus verzendkosten. Netto heb je dan 10 shirts voor minder dan een tientje per stuk.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die's leuk ja. (Is ook bij die 6 dollar t-shirts te koop.
)
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:45 schreef kingtoppie het volgende:
Voor jou, die zwarte, groene en lichtblauweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Oh shit, die onder die zwarte horen er ook bij?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor jou, die zwarte, groene en lichtblauwe
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Zou ik maar even de stream kapen ?
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door kingtoppie op 19-05-2013 14:01:01 ]Rustig aan.
Tja en dat is dus wat ik idd zei: het is per persoon verschillend.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leuk
Welke staan daar onder dan?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ken kt's hoofdje, en die ik zei staan hem wel leuk
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:51 schreef kingtoppie het volgende:
2 en 4 niet, foute kleur voor jou en v-hals is zo gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Die lime groene is leuk ook voor jouquote:Op zondag 19 mei 2013 13:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke staan daar onder dan?
Ik vind dat onduidelijkIk werk liever met die linkjes naar het specifieke artikel
Nee sunny valley staat er op en deze zal je heel goed staanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |