Ik moest even een kast verplaatsen, alles zat er nog inquote:
Girl power.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest even een kast verplaatsen, alles zat er nog in
Hoiquote:
Hij was echt supergaaf...maar nieuwe afleveringen pas 23 NOVEMBERquote:
Altijd klote die breaks.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij was echt supergaaf...maar nieuwe afleveringen pas 23 NOVEMBER
Die moet ik ook nog kijken, dus niet spoileren bitte.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
Joh supernatural die laatste, die was pas gaaf
Sam en Dean en en en en en en en toenquote:Op zondag 19 mei 2013 12:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog kijken, dus niet spoileren bitte.
Ja de buurjongen, wie zal ik bedoelenquote:
Ja geef maarquote:
Jupquote:
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:30 schreef Kally het volgende:
Nee dat laat ik wel aan anderen over, ik ben weg
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:53 schreef Viro het volgende:
Lekker dan, pc ging op standby na 20minuten geen activiteit.
Ah, en is dat erg als de stream stil valt? Naast dat wij mensen geen muziekjes hebben?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij had vannacht en vanochtend de top 2000 moeten draaien zodat stream niet stil zou vallen.
Nou, de wereld zou in 2012 toch vergaan he?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, en is dat erg als de stream stil valt? Naast dat wij mensen geen muziekjes hebben?
Ga er maar uit, dan kijk ik of Gup weer wil.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
Als iemand anders muziek wil opzetten geef een seintje dan ga ik er uit.
Hoest met je puberzoon?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:14 schreef Kally het volgende:
Als iemand anders muziek wil opzetten geef een seintje dan ga ik er uit.
Nummer bijna klaarquote:Op zondag 19 mei 2013 13:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ga er maar uit, dan kijk ik of Gup weer wil.
quote:
Smaak, ook in kleding, is heel persoonlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand![]()
Ik dacht dat jullie mijn vriendjes waren.
Weet ik, maar ik heb een selectie gemaakt die ik persoonlijk wel zou kunnen dragen, ik heb alleen een zetje nodig van een persoon die zegmaar weet van ''dit wel dat niet''quote:Op zondag 19 mei 2013 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Smaak, ook in kleding, is heel persoonlijk.
6dollarshirts.com is veel leuker. Heb ik ook al eens besteld. 10 shirts voor 50 dollar plus verzendkosten. Netto heb je dan 10 shirts voor minder dan een tientje per stuk.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
Niemand![]()
Ik dacht dat jullie mijn vriendjes waren.
Post de linkjes gewoon maar, dan reageren mensen wel!quote:Op zondag 19 mei 2013 13:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik heb een selectie gemaakt die ik persoonlijk wel zou kunnen dragen, ik heb alleen een zetje nodig van een persoon die zegmaar weet van ''dit wel dat niet''
Ik zal wat leuks makenquote:Op zondag 19 mei 2013 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Post de linkjes gewoon maar, dan reageren mensen wel!
Daarbij is het wel zo dat sommige kleding bij de ene persoon wel staat en bij de ander niet, ook in combinatie met andere kleren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |