Ja, ik werd opgehaald door een pa van een klasgenoot van me, maar die was een beetje later. Daar kon ik ook niets aan doen. Was maar 20 minuten te laat.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat thuis meneertje. Nu zwaait er wat!
Je vriendin?quote:
Oh dus je had een excuusquote:Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik werd opgehaald door een pa van een klasgenoot van me, maar die was een beetje later. Daar kon ik ook niets aan doen. Was maar 20 minuten te laat.
Was het ook de bedoeling dat 'ie zou blijven slapen bij je?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah maat van me![]()
hij is knetterstoned
ik ben niet thuisquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling dat 'ie zou blijven slapen bij je?
Ja kloptquote:
Ik doe nog vrij normaal, mestal doe ik dat niet nadat ik uit gegaan ben. Maar mooit toch, nu kan jij fokkenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah maat van me![]()
hij is knetterstoned
Niettus, ik zou niet durvenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij posten jullie die Zanger Rinus dingen alleen maar om mij te plagen. Dat is hier de dorpsgek zo'n beetje.
Ik heb net nog hardop mee zitten zingen met romana op de scooterquote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niettus, ik zou niet durven. Hij komt hier morgen wel echt optreden, bij die ''pinksterfeesten''.
Nooit van gehoordquote:
quote:
Hoi!quote:
Prima, prima.quote:
Vriendin van school, was leuk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was het leuk uitgaan, waar ben je ook alweer geweest?
Niks leuks gedaan vandaag?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Prima, maar saai
Niks te doen, ga zo maar denk ik eens slapen.
verjaardag?quote:
Of je houdt gewoon van taartquote:
2 keer al, minstens.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHeb je je al voorgesteld hier?
Een derde keer kan dan ook welquote:
3de keer?quote:
Nou er stond nog een stukje taart in de koelkast die over was van ik weet niet wat maar die mocht ik etenquote:
Naruto/Bleach/One Piece, you name it, I'm reading/watching it.quote:
Vooruit;quote:
Pics van je hond?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto/Bleach/One Piece, you name it, I'm reading/watching it.
[..]
Vooruit;
19 jaar, woon in Twente, volg momenteel geen studie maar ga in augustus hbo rechten doen. Ik ben gek op mijn hond en in mijn vrije tijd ga ik graag ftinessen, gamen, series kijken of met vrienden wat doen. Heb een zusje van 11 en nee jullie mogen geen pics van haar, stelletje lolicons.
ZO.
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.quote:
Ik ook, trustenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.
Ik volgde naruto, maar toen er een hele tijd niet veel gebeurde ben ik gestopt met kijken. Het laatste wat ik weet is da thij met de eight tailes bezig was of zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Vooruit;
19 jaar, woon in Twente, volg momenteel geen studie maar ga in augustus hbo rechten doen. Ik ben gek op mijn hond en in mijn vrije tijd ga ik graag ftinessen, gamen, series kijken of met vrienden wat doen. Heb een zusje van 11 en nee jullie mogen geen pics van haar, stelletje lolicons.
ZO.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.
Trusten scheetjesquote:
Lees dan ook de manga en skip de fillers in de anime.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik volgde naruto, maar toen er een hele tijd niet veel gebeurde ben ik gestopt met kijken. Het laatste wat ik weet is da thij met de eight tailes bezig was of zoiets
Oh, hebben jullie een slaapfeestje?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet thuis![]()
we zitten bij een andere vriend
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Vooruit;
ZO.
neequote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hebben jullie een slaapfeestje?.
Mensen die een (vaak seksuele) voorkeur hebben voor kleine zusjes.quote:
Oh, dat is wel vervelendquote:
Oh, wat leuk. Ga je heen?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niettus, ik zou niet durven. Hij komt hier morgen wel echt optreden, bij die ''pinksterfeesten''.
Ah, naam kwam me al wel bekend voorquote:Op zondag 19 mei 2013 03:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mensen die een (vaak seksuele) voorkeur hebben voor kleine zusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |