Graag.quote:
Tja, ieder heeft zo zijn mening denk ik. Ik zou best de boerderij van mijn opa en zijn broer willen overnemen op Sardinië, maar goed, dat zou zonde zijn want ik kan goed studerenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben juist trots om Nederlander te zijn. Ik vind bijvoorbeeld België chaotisch en heel erg conservatief en depressief ogen. De zuidelijke landen zijn behalve het weer en de omgeving ook niet echt beter. Fransen zijn chagrijnig, Spanje ken ik eigenlijk niet zo...
Ik zou wel in een Scandinavisch land willen wonen
Haha ja, dat kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 02:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag.
[..]
Tja, ieder heeft zo zijn mening denk ik. Ik zou best de boerderij van mijn opa en zijn broer willen overnemen op Sardinië, maar goed, dat zou zonde zijn want ik kan goed studeren.
Tja, ik kan altijd nog naar Sardinië om mijn ''laatste jaren'' daar door te brengen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha ja, dat klopt
Maar het zou ook zonde zijn om iets te laten wat je heel zou graag willen
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 02:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ik kan altijd nog naar Sardinië om mijn ''laatste jaren'' daar door te brengen.
Internet kennen ze daar bijna niet.quote:
Ik kan niet zonder internetquote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Internet kennen ze daar bijna niet.Heeeeeele dagen aan het strand liggen.
patatXDquote:
Wie ben jij?quote:
stom en Brabander in 1 zin is dubbelopquote:
Beetje later reactie misschien, Maar ja, klopt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval wel gewerkt blijkbaar. Of het slim was is een ander verhaal.
okquote:Op zondag 19 mei 2013 02:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe is lief amoeba kan er ook niks aan doen
Dan ben je dus te laat thuis meneertje. Nu zwaait er wat!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Beetje later reactie misschien, Maar ja, klopt!Ik ga iig nooit mee een mailtje sturen
Ben wel net terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |