Twentequote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Eerste pinksterdag, die boeren in Bornebroek hier hebben de pinksterfeesten met Zanger Rinus. Ik sluit me liever op in mijn kamer.
Almelo iig wel jaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja Borne is toch in Twente of niet?
Ezell is er?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:46 schreef Monopoly het volgende:
Iemand zin in een TinyChat met stonende Moirapoly? Ezechielk is er ook
http://tinychat.com/FOKnachtbagger
Ja, maar Twente.. Ik wil naar Utrecht.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja Borne is toch in Twente of niet?
Waarom Utrecht?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja, maar Twente.. Ik wil naar Utrecht.
Ik vind het best een toffe stad. Niet zo mooi als Maastricht of Groningen maar tochquote:
Amsterdam!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind het best een toffe stad. Niet zo mooi als Maastricht of Groningen maar toch
Beste stad is natuurlijk Amsterdam
Waarom anti-Nederland?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Amsterdam!
Sorry, ik ben echt een beetje anti-Nederland. Ik wil naar Sardinië.
Geen idee, klinkt het vreemd als ik zeg dat ik niet trots ben als Nederlander? Niet dat ik me Italiaans voel of zo, maar ik vind Nederland gewoon een kolere land.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Waarom anti-Nederland?
En Amsterdam is echt tof hoor. Veelzijdige stad.
Ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:10 schreef TienVingers het volgende:
Ohja Sardinië is dat eiland bij Italië he.
Ik ben juist trots om Nederlander te zijn. Ik vind bijvoorbeeld België chaotisch en heel erg conservatief en depressief ogen. De zuidelijke landen zijn behalve het weer en de omgeving ook niet echt beter. Fransen zijn chagrijnig, Spanje ken ik eigenlijk niet zo...quote:Op zondag 19 mei 2013 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee, klinkt het vreemd als ik zeg dat ik niet trots ben als Nederlander? Niet dat ik me Italiaans voel of zo, maar ik vind Nederland gewoon een kolere land.
Graag.quote:
Tja, ieder heeft zo zijn mening denk ik. Ik zou best de boerderij van mijn opa en zijn broer willen overnemen op Sardinië, maar goed, dat zou zonde zijn want ik kan goed studerenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben juist trots om Nederlander te zijn. Ik vind bijvoorbeeld België chaotisch en heel erg conservatief en depressief ogen. De zuidelijke landen zijn behalve het weer en de omgeving ook niet echt beter. Fransen zijn chagrijnig, Spanje ken ik eigenlijk niet zo...
Ik zou wel in een Scandinavisch land willen wonen
Haha ja, dat kloptquote:Op zondag 19 mei 2013 02:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag.
[..]
Tja, ieder heeft zo zijn mening denk ik. Ik zou best de boerderij van mijn opa en zijn broer willen overnemen op Sardinië, maar goed, dat zou zonde zijn want ik kan goed studeren.
Tja, ik kan altijd nog naar Sardinië om mijn ''laatste jaren'' daar door te brengen.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha ja, dat klopt
Maar het zou ook zonde zijn om iets te laten wat je heel zou graag willen
Dat kan ook nog natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 02:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, ik kan altijd nog naar Sardinië om mijn ''laatste jaren'' daar door te brengen.
Internet kennen ze daar bijna niet.quote:
Ik kan niet zonder internetquote:Op zondag 19 mei 2013 02:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Internet kennen ze daar bijna niet.Heeeeeele dagen aan het strand liggen.
patatXDquote:
Wie ben jij?quote:
stom en Brabander in 1 zin is dubbelopquote:
Beetje later reactie misschien, Maar ja, klopt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval wel gewerkt blijkbaar. Of het slim was is een ander verhaal.
okquote:Op zondag 19 mei 2013 02:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe is lief amoeba kan er ook niks aan doen
Dan ben je dus te laat thuis meneertje. Nu zwaait er wat!quote:Op zondag 19 mei 2013 02:47 schreef Drabit het volgende:
[..]
Beetje later reactie misschien, Maar ja, klopt!Ik ga iig nooit mee een mailtje sturen
Ben wel net terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |