Of je houdt gewoon van taartquote:
2 keer al, minstens.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHeb je je al voorgesteld hier?
Een derde keer kan dan ook welquote:
3de keer?quote:
Nou er stond nog een stukje taart in de koelkast die over was van ik weet niet wat maar die mocht ik etenquote:
Naruto/Bleach/One Piece, you name it, I'm reading/watching it.quote:
Vooruit;quote:
Pics van je hond?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Naruto/Bleach/One Piece, you name it, I'm reading/watching it.
[..]
Vooruit;
19 jaar, woon in Twente, volg momenteel geen studie maar ga in augustus hbo rechten doen. Ik ben gek op mijn hond en in mijn vrije tijd ga ik graag ftinessen, gamen, series kijken of met vrienden wat doen. Heb een zusje van 11 en nee jullie mogen geen pics van haar, stelletje lolicons.
ZO.
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.quote:
Ik ook, trustenquote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.
Ik volgde naruto, maar toen er een hele tijd niet veel gebeurde ben ik gestopt met kijken. Het laatste wat ik weet is da thij met de eight tailes bezig was of zoietsquote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Vooruit;
19 jaar, woon in Twente, volg momenteel geen studie maar ga in augustus hbo rechten doen. Ik ben gek op mijn hond en in mijn vrije tijd ga ik graag ftinessen, gamen, series kijken of met vrienden wat doen. Heb een zusje van 11 en nee jullie mogen geen pics van haar, stelletje lolicons.
ZO.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat een kalf, 40 kilo. Ik ga slapen. Trusten.
Trusten scheetjesquote:
Lees dan ook de manga en skip de fillers in de anime.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik volgde naruto, maar toen er een hele tijd niet veel gebeurde ben ik gestopt met kijken. Het laatste wat ik weet is da thij met de eight tailes bezig was of zoiets
Oh, hebben jullie een slaapfeestje?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben niet thuis![]()
we zitten bij een andere vriend
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[..]
Vooruit;
ZO.
neequote:Op zondag 19 mei 2013 03:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, hebben jullie een slaapfeestje?.
Mensen die een (vaak seksuele) voorkeur hebben voor kleine zusjes.quote:
Oh, dat is wel vervelendquote:
Oh, wat leuk. Ga je heen?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niettus, ik zou niet durven. Hij komt hier morgen wel echt optreden, bij die ''pinksterfeesten''.
Ah, naam kwam me al wel bekend voorquote:Op zondag 19 mei 2013 03:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mensen die een (vaak seksuele) voorkeur hebben voor kleine zusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |