Ja, ik werd opgehaald door een pa van een klasgenoot van me, maar die was een beetje later. Daar kon ik ook niets aan doen. Was maar 20 minuten te laat.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ben je dus te laat thuis meneertje. Nu zwaait er wat!
Je vriendin?quote:
Oh dus je had een excuusquote:Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik werd opgehaald door een pa van een klasgenoot van me, maar die was een beetje later. Daar kon ik ook niets aan doen. Was maar 20 minuten te laat.
Was het ook de bedoeling dat 'ie zou blijven slapen bij je?quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah maat van me![]()
hij is knetterstoned
ik ben niet thuisquote:Op zondag 19 mei 2013 02:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Was het ook de bedoeling dat 'ie zou blijven slapen bij je?
Ja kloptquote:
Ik doe nog vrij normaal, mestal doe ik dat niet nadat ik uit gegaan ben. Maar mooit toch, nu kan jij fokkenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah maat van me![]()
hij is knetterstoned
Niettus, ik zou niet durvenquote:Op zondag 19 mei 2013 02:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Volgens mij posten jullie die Zanger Rinus dingen alleen maar om mij te plagen. Dat is hier de dorpsgek zo'n beetje.
Ik heb net nog hardop mee zitten zingen met romana op de scooterquote:Op zondag 19 mei 2013 02:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niettus, ik zou niet durven. Hij komt hier morgen wel echt optreden, bij die ''pinksterfeesten''.
Nooit van gehoordquote:
quote:
Hoi!quote:
Prima, prima.quote:
Vriendin van school, was leuk jaquote:Op zondag 19 mei 2013 02:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Was het leuk uitgaan, waar ben je ook alweer geweest?
Niks leuks gedaan vandaag?quote:Op zondag 19 mei 2013 03:02 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Prima, maar saai
Niks te doen, ga zo maar denk ik eens slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |