Eva Simons en Afrojack (die heeft in de NSF jury gezeten, dus die gaat het wel doen).quote:Op zondag 19 mei 2013 09:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zeg eva simons en armin van buuren/tiesto.
Ik stem voor. Sharon kan echt ontzettend goed live zingen. Zo'n liedje als In and out of love samen met Armin van Buuren had gewoon gewonnen dit jaar. (135m views op yt)quote:Op zondag 19 mei 2013 01:59 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat dachten jullie van Sharon del Adel? Is toch al een van onze grootste muzikale export producten.Ze kan iig wel een show neerzetten.
I beg to differ.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Check haar filmpje van Hollands got Talent die finale echt sick goed
Schnabbel-BN'ers wel?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:12 schreef aarontje112 het volgende:
En dan de publieksstemmen maar voor 1/3 deel laten meetellen. Want Nederlanders hebben er toch geen verstand van wat scoort.
quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef I0_0I het volgende:
Anouk nog een keer met Birds. 'Het is een nummer dat je eerst een aantal keer moet horen'.
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef I0_0I het volgende:
Anouk nog een keer met Birds. 'Het is een nummer dat je eerst een aantal keer moet horen'.
Dan zouden ze alle nationale voorrondes geheim moeten houden. Dat kan dus niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.
Maar gewoon de avond zelf voor de 1e keer.
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
We moeten sowieso terug naar een Songfestival waarbij je de liedjes niet al weken van te voren kunt beluisteren.
Maar gewoon de avond zelf voor de 1e keer.
Jup.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan zouden ze alle nationale voorrondes geheim moeten houden. Dat kan dus niet.
En het neemt ook alle voorpret weg
Nick en Simonquote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.
Maar OT: een duo zou ik zelf wel leuk vinden, al zou ik niet zo snel eentje kunnen bedenken
Hoeft ook geen bestaand duo te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moeten de halve finales ook verdwijnen. Ik merkte dat ik zelf ook bevooroordeeld was bij sommige nummers omdat ik ze bij de halve finale al gezien had en bij voorbeschouwingen ook nog eens in gedeeltes.
Maar OT: een duo zou ik zelf wel leuk vinden, al zou ik niet zo snel eentje kunnen bedenken
Nou neequote:Op zondag 19 mei 2013 13:05 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nick en Simon![]()
![]()
![]()
![]()
=> 'Het kan niet meer misgaan'
Nee, zat ik ook niet echt aan te denken, maar dan nog weet ik niet zo snel een man en een vrouw die een leuk duo zouden kunnen vormen.quote:
Zie mijn post boven jequote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef amaranta het volgende:
Oh bij Duo denk ik eerder aan man/vrouw.
En de vrouw moet een lekker wijf zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2013 13:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, zat ik ook niet echt aan te denken, maar dan nog weet ik niet zo snel een man en een vrouw die een leuk duo zouden kunnen vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |