Ook dat ja.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat het niet uitzenden in Turkije ook te maken had met het feit dat er landen mee mochten doen alleen maar omdat ze betalen...
Die kop ook van die presentatrice toen ze zo genoemd werdquote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoel prima dat het kan, dat andere landen daar niet tegen kunnen is jammer, maar niet alleen Turkije en de landen waar jij op doelt waren natuurlijk conservatief gisteren, wat ik al zei, bij de BBC werd het woord Milf gecensureerd...
Vind je? Ik zou het niet echt opvatten als schelden.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja milf vond ik zelf ook wat ver gaan, dat is gewoon ordinair 'schelden'. Je zag die presentatrice ook kijken van wtf?
Ik heb het dus niet gezien, alleen gehoordquote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die kop ook van die presentatrice toen ze zo genoemd werd
Als Eric me zo zou noemen zou ik ook van 't podium afkomen en hem nemen waar 'ie staat, maar afgezien daarvan is 't geen taalgebruik wat op tv tijdens zo'n show nou echt goed tot z'n recht komt.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Ik zou het niet echt opvatten als schelden.
Zal vast wel ergens op youtube staan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het dus niet gezien, alleen gehoordhad het te druk met opletten in het topic
Oh ik ga even zoeken of het ergens online staat.
Volgens mij was ze ook veel te druk met luisteren naar wat er allemaal in haar oortje geschreeuwd werd, de organisatie had even een "oh kut" momentje. Liep ook wat in de soep toen met verbindingen met servie ofzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal vast wel ergens op youtube staan.
Mmm misschien ben ik wat makkelijker daarin. Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zoiets was bij de puntentelling, maar ik weet niet meer precies wat dat was.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Eric me zo zou noemen zou ik ook van 't podium afkomen en hem nemen waar 'ie staat, maar afgezien daarvan is 't geen taalgebruik wat op tv tijdens zo'n show nou echt goed tot z'n recht komt.
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm misschien ben ik wat makkelijker daarin. Ik kan me herinneren dat er vorig jaar ook zoiets was bij de puntentelling, maar ik weet niet meer precies wat dat was.
Hoe kan dat nouquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.
Ik heb ze volgens mij sinds ik bewust tv kijk allemaal gezienquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen flauw idee, dit is het eerste songfestival wat ik gezien heb.
Haha die kop ook echt, volgens mij heeft ze de hele contest nog niet zo chagrijnig gekeken.quote:
Past goed bij het Europese beeld dat we van Griekenland hebbenquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op
Te geniaal voor woorden.
Nietes, jouw stem ging naar die Ierse leernichten op die trommelsquote:Op zondag 19 mei 2013 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb trouwens gestemd op
Te geniaal voor woorden.
Nope, vond dat lied geen fuck aan.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nietes, jouw stem ging naar die Ierse leernichten op die trommels
Ja maar ik vond 't lied gewoon geniaal, leuke act, grappige kostuums, vond 't mooi.quote:Op zondag 19 mei 2013 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Past goed bij het Europese beeld dat we van Griekenland hebben
#we are one
Dronken debielen die datzelfde image cultiverenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik vond 't lied gewoon geniaal, leuke act, grappige kostuums, vond 't mooi.
Toen ik ze de eerste keer zag dinsdag lag ik dubbel, nou daar hou ik van.
Ja een pak met sneakers is blijkbaar helemaal in tegenwoordig.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef Karina het volgende:
Griekenland was ook 1 van mijn favorieten en Roemenie.
Ik zie nu trouwens pas wat een rare schoenen Eric aan had:
[ afbeelding ]
Ach als Duitsland een Oktoberfest lied instuurt zou ik het ook geniaal vinden. Ik hou gewoon van beetje anders, wat vrolijk, niet zo serieus, derhalve zal ik nooit op een ballad stemmen.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dronken debielen die datzelfde image cultiveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |