SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!
Ohja, en dan nog even dit:
Uit totale act-of-randomness is het idee om te gaan discobowlen ontstaan. Kortom: Binnenkort in een bowlingbaan near you:
Radio 49 Discobowlen! We've got fun and games, we got everything you want honey, we know the names.
Maar dat is verder irrelevant. Wel relevant is dat we zoveel banen gaan huren als we kunnen vullen en als je écht niet kan bowlen ben je van harte welkom om jezelf bij Kally & consorten aan de bar zo erg te laten bezatten dat je aan het eind van de avond soepeler rolt dan de bowlingballen.
Wil je mee? Top! Stem dan hieronder als eerste waar we heen gaan!
Wanneer?
Poll: Wanneer gaan we chillen
• weekend van 1 juni
• weekend van 8 juni
• weekend van 15 juni
• weekend van 22 juni
• maakt me niet uit
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Maar, eerst willen we graag weten waar we dat het beste kunnen doen. Liefst iets wat een beetje centraal ligt en de meningen verschillen daarbij een beetje tussen Amsterdam en Utrecht. Wat is voor jou het makkelijkst?
UTRECHT
Bownlingbaan is vlakbij het station naast de stairway.
Amsterdam of Utrecht? You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Draai jij straks maar aan je eigen knoppenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:58 schreef Ishimaru het volgende:
Ik draai liever aan de knoppen van Kally
Ownedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Draai jij straks maar aan je eigen knoppen
Ik ken hem, dat zijn knoppenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Owneden wie zegt dat het knoppen zijn ?
Misch zijn het wel knopjes
Goed tip, kan ik mooi warm/hard draaien voor jouquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Draai jij straks maar aan je eigen knoppen
had het over jou knoppen / knopjesquote:
Whehe, draakje lief ben je tochquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Goed tip, kan ik mooi warm/hard draaien voor jou
Dat gaat jou dan weer niks aanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
had het over jou knoppen / knopjes
Dat hoor je mij ook nie zeggenquote:
Gelukkig maarquote:
Denk je wel niet van mequote:
Ik denk niet veel, ik ben blond toch?quote:
Ik heb geen ideequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef Watertornado het volgende:
21st century . . . boy, dat is toch ook iets van Green Day?
Dat vermoed ik ook, maar greenday had niet dít nummer, maar wel zoiets geloof ik.quote:
Is haar haar dan radioactief?quote:
lolquote:
Ah okee dan!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
21st century breakdown is dat ToT. Staan wel twee ultiem gave nummers op: Viva la Gloria, en Viva la Gloria (Little girl).
Misschien moest je die zo maar eens draaien.
quote:
Ik heb 1 foto waar ik het wel bij snap maar verderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.
Maar ik ga het niet uitleggen.
Ik zeg net elders ze zit nog strak in haar lijfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:16 schreef ToT het volgende:
Bonny klinkt best als Blondie, als die in de lagere regionen van haar stem zingt.
Sowieso ja! Hoe oud is ze nu?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg net elders ze zit nog strak in haar lijf
Uit 51, 62 dusquote:
Heb je weer op een knopje gedruktquote:
Je weet het inmiddels al, iets meer naar rechtsquote:
Hebben we snel fotomateriaal, voordat ik alles mooi beoordeel door de talisker?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Damn, dan ziet ze er idd ECHT heel goed uit!
twitter:Koning_NL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:18:02Ja, Elizabeth. Dat gebeurt er nu als je de jongere generatie geen kans geeft. #esf #songfestival reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we snel fotomateriaal, voordat ik alles mooi beoordeel door de talisker?
Talisker? Bikkel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we snel fotomateriaal, voordat ik alles mooi beoordeel door de talisker?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:18:02Ja, Elizabeth. Dat gebeurt er nu als je de jongere generatie geen kans geeft. #esf #songfestival reageer retweet
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Talisker? Bikkel!Die smaak is me net ietsjes té. Ik lust het wel, maar ik vind het niet 1 van de lekkerste.
En ik heb geen foto van Bonny zo snel!
Whehehe ja da's waar ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik vind deze dame
Hermelien en Nicole Kidman kruising
Leuk liedje wel, het is zoals ze net op de BBC zeggen catchyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.
Die man is ook oke, beide trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
Show bij deze is erg mooi, maar het nummer vind ik gewoon okay.
Ik ben niet de enige hoorquote:
Dat doe ik inmiddels al niet meerquote:
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlandsquote:
Juist te goedquote:
Ah ja als je Engels echt gewend bent snap ik dat dit lastig is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlands
FF googlen hoe dat moet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlands
Dat is nu regio gebonden. Je moet anders achter een proxy uit VK of USA gaan zitten wil je het weer in het engels hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles ook, die jurk, ik ben verliefdquote:
Alle country redirects werken niet meer. google.de komt ook weer terug naar google.nl dito met google.fr.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja als je Engels echt gewend bent snap ik dat dit lastig is.
Vond ik vroeger sowieso ellende toen de eerste Nederlandstalige programma's uit kwamen.![]()
"wegschrijven" enzo....
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
Oh ja muziekjes klaarzetten voor straks. Tot zo
Ha! Bij mij werkt /ncr wél!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Duh, ben ik dus al de hele avond mee bezig. Is pas sinds gisteren google weer een of andere brakke update heeft uitgevoerd en het nu net als facebook nodig vindt om van die schreeuwerige popups in je scherm te knallen dat ze je wel op 'een tour' nemenquote:
2e keer dat ze hem draagt, geeft niet, ze was zo mooi dat mag bij haarquote:
Bij mij ook als ik níet met mijn google-account ben ingelogd, maar ben ik wél ingelogd dan werkt het dus niet meer.quote:
Whehehe tuurlijk!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:46 schreef Kally het volgende:
[..]
2e keer dat ze hem draagt, geeft niet, ze was zo mooi dat mag bij haar
Oh. Ik heb geen google-account.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij mij ook als ik níet met mijn google-account ben ingelogd, maar ben ik wél ingelogd dan werkt het dus niet meer.
Lekker patiencenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben even wat anders doen en weg van mijn computer en topic en zo. Gaat niet goed zo met mijn bloeddruk en hart
Oeiiiii doe het rustig aan meid!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ben even wat anders doen en weg van mijn computer en topic en zo. Gaat niet goed zo met mijn bloeddruk en hart
Dat haar is een jaren 70 afro van tussen de benen, verder is hijquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef ToT het volgende:
Deze knakker ziet er niet uit, maar hij zingt goed!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
Nog irritanter is Excel die graag Nederlands wil zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Het geen ik zoek met google is 99% van de tijd ook Nederlands (of onzin), dus mij boeit het niet, maar snap wel dat het irritant is.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat haar is een jaren 70 afro van tussen de benen, verder is hij
Nederlandstalige functiesquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog irritanter is Excel die graag Nederlands wil zijn.
En dan heb je een probleem/vraag, en dan moet je het dus éérst vertalen.quote:
Is toch?quote:
Dat is echt irritant jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef Watertornado het volgende:
Om nog maar te zwijgen over het importeren van data waarbij hij de komma en punt verwisseld, ondanks dat je het handmatig juist hebt ingesteld.
Foto's man, foto's!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
Oh, de huidige dame klinkt net zo lekker als dat ze er uit ziet!Heerlijke muziek ook!
Lijf is oke, stem is vals, en strobe lightsquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
Oh, de huidige dame klinkt net zo lekker als dat ze er uit ziet!Heerlijke muziek ook!
Minstens een 9 waard!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik heb geen tv en er is geen livestream. Hoe heet de griet?
Die is er wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja ik heb geen tv en er is geen livestream. Hoe heet de griet?
Heb je wat extra tijd nodig?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:53 schreef Viro het volgende:
Moet ik wel eerst SAM installeren voor ik kan streamen en muziekjes kan klaarzettenLekker slim bezig Viro
![]()
Ze is al wegquote:
Jaquote:
Die had ik dus niet gevonden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar er moet ook een livestream zijn van nl1
Ik luister hier en kijk alleen maar naar jurken en mooie mannenquote:
Is cool, laat maar horen wanneer je kunt!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef Viro het volgende:
ToT SAM is traag met inladen van muziekjes, je kan langer iets doorgaan
ik kijk stiekem ook. En lach me het lazerusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik luister hier en kijk alleen maar naar jurken en mooie mannen
Oke hij epileert zijn wenkbrauwen ookquote:
Jaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kijk stiekem ook. En lach me het lazerus
Dat heb ik net gemistquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Al vond ik Anouk goed, het nummer blijft mwah, maar goed gedaan
Ze was zuiver, deed open blik en veel lachen naar het publiek, dat werktequote:
Helaasquote:
quote:
Blijf even kijken, donkerharig vrouwtje in licht roze jurkquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijf even kijken, donkerharig vrouwtje in licht roze jurk
picquote:
Rusland bedoel je?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Blijf even kijken, donkerharig vrouwtje in licht roze jurk
Nee later nogquote:
ermquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Je weet het inmiddels al, iets meer naar rechts
Hoe moet ik weten wat jij denkt?quote:
Minderquote:
Ja weet ik veelquote:
quote:
quote:
Entertainment tijdens het stemmenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:12 schreef ToT het volgende:
Waren ze nog niet klaar? Dit ziet er mysterieus uit!
quote:
Truste mop, je hoort me morgenquote:
Geef maar een goquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]Top, na dit nummer dus?
Ikzelf laad nooit alle nummers in SAM. Ik sleur & pleur gewoon uit verkenner.
Maar is Euphoria, bekend nummer toch welquote:
Ja ik herkende haar niet eens, en had het geluid zacht staan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar is Euphoria, bekend nummer toch wel
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eerst was ik
En toen viel het kwartje![]()
Trustequote:
Toch gedurende de hele show?quote:
Stemmen was alleen afgelopen 15 minutenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch gedurende de hele show?Ja is wel kut voor de laatsten natuurlijk, die krijgen theoretisch minder kans.
Ik heb niet geluisterd, deed 2 topics ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
hoin!![]()
Heb de hele avond gedraaid, en wie komt binnen huppelen als ik net er mee gestop ben?
Ja die indruk had ik al!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb niet geluisterd, deed 2 topics ESF
Wacht jij maarquote:
Ik lachte om wat Viro on air zeiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Dat wist ik niet dat hij als vrouw verkleed had meegedaan!
Ja kijken of mic het wel doet op nieuwe mobo, vorige mobo was gaar en daar deed mic het nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:34 schreef ToT het volgende:
Oh je lachte om Viro!
Ik wist niet dat je de mic ging gebruiken man!Geluid gaat harder!
Ah right!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja kijken of mic het wel doet op nieuwe mobo, vorige mobo was gaar en daar deed mic het niet
Joh, het eerste wat hij zei was Kally slet die je bentquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Joh, het eerste wat hij zei was Kally slet die je bent
Omdat Viroquote:
Uc draaide van de week LL, en ik wilde deze even laten horen, is mijn verzoekjequote:
Hell noquote:
Ik vind haar mooiquote:
Ah, oké!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Uc draaide van de week LL, en ik wilde deze even laten horen, is mijn verzoekje
zal ff kieken wat ik wel mooi vindquote:
Die wordt hier ook wel gedraaid hoorquote:
Die is master!quote:
Jaquote:
Ik snap hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
Viro ik was even ingetuned, maar Piek staat bij me en die moet slapen en dat gaat ie anders niet doen.
Die is leuk, maar deze foto is wel heel erg photoshopquote:
itsmichabitchquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Lekker, maar het gezicht is té gephotoshopped.
Oh ik dacht waterverfquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is leuk, maar deze foto is wel heel erg photoshop
Dont care i would stil do herquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Die is leuk, maar deze foto is wel heel erg photoshop
i knowquote:
Kan ookquote:
Ik zou d'r geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik vind mijn foto beter trouwensquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou d'r geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hou op schei uitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:49 schreef ToT het volgende:
Ja Viro, normaal heb je idd zo veel te vertellen!
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou d'r geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je snaptquote:
Zeker nietquote:
Doen al die tetten als ze ouder wordenquote:
Ja dit zijn alle oostbloklandenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |