Talisker? Bikkel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we snel fotomateriaal, voordat ik alles mooi beoordeel door de talisker?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:18:02Ja, Elizabeth. Dat gebeurt er nu als je de jongere generatie geen kans geeft. #esf #songfestival reageer retweet
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Talisker? Bikkel!Die smaak is me net ietsjes té. Ik lust het wel, maar ik vind het niet 1 van de lekkerste.
En ik heb geen foto van Bonny zo snel!
Whehehe ja da's waar ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik vind deze dame
Hermelien en Nicole Kidman kruising
Leuk liedje wel, het is zoals ze net op de BBC zeggen catchyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.
Die man is ook oke, beide trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
Show bij deze is erg mooi, maar het nummer vind ik gewoon okay.
Ik ben niet de enige hoorquote:
Dat doe ik inmiddels al niet meerquote:
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlandsquote:
Juist te goedquote:
Ah ja als je Engels echt gewend bent snap ik dat dit lastig is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlands
FF googlen hoe dat moet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben al de hele avond bezig om die weer terug te krijgen op google.com en in het engels. Zelfs de google.com/ncr werkt niet meer. Krijg iedere keer google.nl in het nederlands
Dat is nu regio gebonden. Je moet anders achter een proxy uit VK of USA gaan zitten wil je het weer in het engels hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alles ook, die jurk, ik ben verliefdquote:
Alle country redirects werken niet meer. google.de komt ook weer terug naar google.nl dito met google.fr.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja als je Engels echt gewend bent snap ik dat dit lastig is.
Vond ik vroeger sowieso ellende toen de eerste Nederlandstalige programma's uit kwamen.![]()
"wegschrijven" enzo....
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
Oh ja muziekjes klaarzetten voor straks. Tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |