Talisker? Bikkel!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hebben we snel fotomateriaal, voordat ik alles mooi beoordeel door de talisker?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
twitter:Koning_NL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:18:02Ja, Elizabeth. Dat gebeurt er nu als je de jongere generatie geen kans geeft. #esf #songfestival reageer retweet
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Talisker? Bikkel!Die smaak is me net ietsjes té. Ik lust het wel, maar ik vind het niet 1 van de lekkerste.
En ik heb geen foto van Bonny zo snel!
Whehehe ja da's waar ook!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt mij hoogstpersoonlijk geïntroduceerd in de wereld van Talisker!
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik vind deze dame
Hermelien en Nicole Kidman kruising
Leuk liedje wel, het is zoals ze net op de BBC zeggen catchyquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Knappe griet om te zien, maar wat ik van het nummer meekrijg hier klinkt vrij gewoontjes.
Die man is ook oke, beide trouwensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
Show bij deze is erg mooi, maar het nummer vind ik gewoon okay.
Ik ben niet de enige hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |