Hmm tis nog rustig in het esf topic.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
Oh ja niet over mij roddelen he? Ik zag het wel
Deze komt nog wel vol vanavond....uh het topic dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Anders had ik wel een mooie OP gemaakt met deze erin.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk toch maar 1 vanwege de verbale diarree van Jan S.
Nee die is zelfs te roze voor mijn standaardenquote:
quote:
Nee gewoon in het subforum en dan scrollenquote:
Inderdaad, wat een nepquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Die 'muzikanten' die niet eens ingeplugd staan moeten ze ook deporteren.
Inteelt hoofd, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:35 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft wel echt zo'n semi-Frans Belgenhoofd.
Heb ik in het verleden gehad. Was een super aardige dokter.quote:
Moet ook niet uitmaken hoe hij eruit ziet hoorquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Heb ik in het verleden gehad. Was een super aardige dokter.
caro emmerald?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:50 schreef Specularium het volgende:
Wie was die volslanke zangeres met die hele strakke jurk?
Deze is zeer matig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:50 schreef Tem het volgende:
Die schele dokter kijkt met z'n linkeroog naar je rechter schaamlip.
Dank voor dit weetje man.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie dat de paprika ribbelchips van het Plusmerk beter is dan die van Lays?
Fles is hier bijna op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank voor dit weetje man.
En wist je dat het andere topic zo snel gaat dat ik niet eens tijd heb om mijn wijn te drinken?
Er zitten toch nog 10 mods in dat topic?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank voor dit weetje man.
En wist je dat het andere topic zo snel gaat dat ik niet eens tijd heb om mijn wijn te drinken?
Ik zit alleen maar te lezen en tv te kijken, eerste keer dat ik even wat in kan schenken en rustig kan roken.quote:
Ja maar ik lees wel alles. Ik vind het leuker om af en toe op iemand te reageren anders zit iedereen voor de kat zijn kut te posten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zitten toch nog 10 mods in dat topic?
Precies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:08 schreef Uccie het volgende:
Hier staat wel echt iemand te zingen, in plaats dat valse gekrakeel hiervoor
ESF / [2013] Roemenië: Cezar – It’s my lifequote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:11 schreef Uccie het volgende:
Over bagger kwaliteit gesproken...WTF is dit???
Ok ik neem terug dat hij niet kan zingen...maar bizar is het welquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:12 schreef hexje het volgende:
[..]
ESF / [2013] Roemenië: Cezar – It’s my life
Ticket to the tropics.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok ik neem terug dat hij niet kan zingen...maar bizar is het wel
Die CD heb ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
Dr Alban had ook een liedje met It's my life.
Viel mij ook op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
Hij zegt niets over het liedje of de uitvoering
Luiers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik ging even naar de wc en 85 posts erbij in het topic
Blijf je ook hierquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik ging even naar de wc en 85 posts erbij in het topic
Oja, werkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar ik moet meelezen.
Wat moet het worden dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zou je mijn TT nog aan kunnen passen die Cee heeft veranderd?
Dan kan ik ook weer meeposten
Oh alleen nummertje? Doe ik evenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat teamgedeelte moet weg, daar sta ik niet achter
Nou en?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dat teamgedeelte moet weg, daar sta ik niet achter
twitter:WilfredGene twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:29Allemaal stemmen op Griekenland. Als ze winnen, is er volgend jaar geen songfestival meer #esf reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:45 schreef Specularium het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 22:40:29Allemaal stemmen op Griekenland. Als ze winnen, is er volgend jaar geen songfestival meer #esf reageer retweet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou en?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:52 schreef hexje het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ns-staatsburger.html
Tja...
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hexje vindt dit helemaal niet grappig.
Dat kwam denk ik door haar periode met die perron 0 neger Dox.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:03 schreef Uccie het volgende:
Ze is in elk geval die rare gouden tanden kwijt
Corrie draait overuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben die VBL-ers wel weer even zat daar in het livetopic.
Viel deze keer mee. Minder gifjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben die VBL-ers wel weer even zat daar in het livetopic.
Waar is Cee als je dr nodig hebt.quote:
Ik word er wel moe van, vandaar dat ik nu heel even hier post. Beetje bijkomen. Alles lezen word je helemaal gek van.quote:
De lijstjesdiscussie hielp niet meequote:
Dat negeerde ik met opzet, dan is het niet leuk meer als iedereen het negeert. Maar ja, niet iedereen is zo wijs om dat te doen....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De lijstjesdiscussie hielp niet mee
Ik vond het een beetje belachelijk dat iedereen zich eraan ergerde, daarom bleef ik het doenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat negeerde ik met opzet, dan is het niet leuk meer als iedereen het negeert. Maar ja, niet iedereen is zo wijs om dat te doen....
Toen had je geen internet ook waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Vroeger zat ik altijd klaar met de tvgids met het lijstje erin en de punten opschrijvenmaar toen waren het lang niet zoveel landen als nu.
De serieuze lijstjes vond ik helemaal niet ergerlijk: dat is toch leuk? Mensen die een beetje meedoen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje belachelijk dat iedereen zich eraan ergerde, daarom bleef ik het doenSnap wel dat dat het extra ergerlijk maakt.
Nee klopt. Eigenlijk keek je toen ook veel relaxter. Nu zie je maar de helft omdat je voor de rest op je scherm zit te kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen had je geen internet ook waarschijnlijk.
Ja, precies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
De serieuze lijstjes vond ik helemaal niet ergerlijk: dat is toch leuk? Mensen die een beetje meedoen.
Ja, inderdaad, kan het ook niet uitstaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Tem het volgende:
Musicals zijn het kwaad op deze aarde die vernietigd dienen te worden.
Dat ja. De enige musicalfilm (als je het zo kunt noemen) die ik leuk vond waren Saturday Night Fever en Grease.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:29 schreef Tem het volgende:
Musicals zijn het kwaad op deze aarde die vernietigd dienen te worden.
En Abbaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
De hele geschiedenis van Zweden.
Als een of ander blond wijf d'r tetters laat zien ben je wel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |