Lijkt me niet. Dat valt echt wel op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Misschien zat Jeroen al wel maanden in een psychose?
Hoezo? Wat zie je dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dat valt echt wel op.
Dat iemand in de war is, ongewoon gedrag vertoont, praat of denkt te praten met mensen of voorwerpen die er niet zijn, hallucineert, dat soort zaken. Als het een ernstige psychose is, dan.quote:
je kunt er een ketting van rijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
waarvoor kunnen ze dan ook worden gebruikt?
Tegen bijvoorbeeld een angststoornis of icm andere medicijnen tegen depressie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
waarvoor kunnen ze dan ook worden gebruikt?
Er wordt nergens gezegd dat er kinderkleding is gevonden toch?. Het staat vast dat er kleding is gevonden. Niets meer en niets minder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef moeke1 het volgende:
De politie heeft spullen meegenomen voor onderzoek. Ook onderzochten agenten op aanwijzing van de vrijwilligers twee plekken in het bos.
De zoektocht werd in het bos en rond een vijver gehouden omdat de vader met de kinderen hier eens in de twee maanden kwam vissen, aldus organisator Sander van Dijk.
Zou moeder niet weten of de kleding van de kinderen is dan?
Hoeft niet altijd op te vallen, misschien gedroeg hij zich wel vreemd maar werd dat in verband gebracht met andere dingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dat valt echt wel op.
Ik ken iemand die ervan overtuigd was dat hij Jezus was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat iemand in de war is, ongewoon gedrag vertoont, praat of denkt te praten met mensen of voorwerpen die er niet zijn, hallucineert, dat soort zaken. Als het een ernstige psychose is, dan.
Ik ken iemand die ernstige schizofrenie heeft en een keer bij het huis van zijn buurman inbrak met een mes. Gelukkig was er niemand thuis.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ervan overtuigd was dat hij Jezus was.
Echt heel naar.
Ha die kende ik ook (vast niet dezelfde maar wel iemand die dacht dat ie Jezus was)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt heel naar.
Volgens mij heeft ook menig stad een knuffelzwerver die denkt dat hij Jezus is. In de stad waar ik opgroeide liep er af en toe ook eentje rond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ha die kende ik ook (vast niet dezelfde maar wel iemand die dacht dat ie Jezus was)
Wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef moeke1 het volgende:
De politie kan niet alle informatie vrijgeven, omdat het ook gaat om een strafzaak. "We houden rekening met het feit dat de vader misschien niet alleen heeft gehandeld", zegt Dortland.
![]()
Oke, dank je.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat iemand in de war is, ongewoon gedrag vertoont, praat of denkt te praten met mensen of voorwerpen die er niet zijn, hallucineert, dat soort zaken. Als het een ernstige psychose is, dan.
De meerderheid van deze planeet is er heilig van overtuigd met een onzichtbare entiteit te kunnen praten via telepathie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt heel naar.
Die van mij was geen zwerver maar een kennis van me. Heel normale man die van de een op de andere dag een kronkel kreeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ook menig stad een knuffelzwerver die denkt dat hij Jezus is. In de stad waar ik opgroeide liep er af en toe ook eentje rond.
omdat het ook gaat om een strafzaakquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
"We houden rekening met misschien...."
Wat is daar stellig aan?
ALS er een handlanger is, kan die (als hij/zij) nog leeft nog vervolgd worden. Daarom blijft het een strafzaak en geven ze niet alle info vrij. Dat is namelijk info die gebruikt kan worden om te checken of iemand "daderkennis" heeft.quote:
In principe is het laten verdwijnen van je kinderen een strafzaak al kan je op je klompen aanvoelen dat de dader overleden is.quote:
Ja, maar ze houden alle scenario's nog open. Ook dat er een handlanger kan zijn geweest. En tegen die persoon (als hij/zij nog leeft en gevonden wordt etc.) kan dus wel een strafzaak aangespannen worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Buster24 het volgende:
[..]
In principe is het laten verdwijnen van je kinderen een strafzaak al kan je op je klompen aanvoelen dat de dader overleden is.
Als er een handlanger is, dan is er nog een dader in leven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef Buster24 het volgende:
[..]
In principe is het laten verdwijnen van je kinderen een strafzaak al kan je op je klompen aanvoelen dat de dader overleden is.
Is wellicht ook beter ook. Hierdoor kunnen ze natuurlijk ook niet hoe ze willen en worden ze beperkt in het naar buiten brengen van informatie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ze houden alle scenario's nog open. Ook dat er een handlanger kan zijn geweest. En tegen die persoon (als hij/zij nog leeft en gevonden wordt etc.) kan dus wel een strafzaak aangespannen worden.
Een man die zijn vrouw mishandelt is misschien nog geen schoft voor zijn kinderen maar de beschrijving 'bezorgd en liefdevol' is wel erg voorbarig in zo'n geval. Een huisarts kijkt toch vooral naar de feiten zou je denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom vindt je dat ongelooflijk?
Het kan toch best dat die man en vrouw - zacht uitgedrukt - niet door één deur konden, en dat het na verloop van tijd zelfs zo erg is geworden dat de man een hufter werd voor die vrouw? Maar dat hoeft natuurlijk niet automatisch te betekenen dat het dan geen bezorgde en liefdevolle vader voor de kinderen geweest zou kunnen zijn.
ik vind het woord feit ook wel stellig klinken, maar dat wordt ook weer aardig afgezwakt door misschien.quote:
De huisarts bij mij schreef dat vader totaal geen inlevend vermogen toont. Doet men ook niets mee. In de malle molen van de Raad en BJZ is alles mogelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een man die zijn vrouw mishandelt is misschien nog geen schoft voor zijn kinderen maar de beschrijving 'bezorgd en liefdevol' is wel erg voorbarig in zo'n geval. Een huisarts kijkt toch vooral naar de feiten zou je denken.
Ik niet. Ze houden gewoon rekening met alle scenario's, waaronder de mogelijkheid van een handlanger. En daar moeten ze dus rekening mee houden bij het vrijgeven van informatie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vind het woord feit ook wel stellig klinken, maar dat wordt ook weer aardig afgezwakt door misschien.
Maar ik krijg nu wel het idee dat er iemand meer van weet dan dat ie laat geloven.
maar als ze rekening houden met een handlanger kunnen ze toch ook rekening houden met handlangers (dus meerdere) waarom zegt politie dat ook niet dan, dat is dan toch niet uit te sluitenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Ze houden gewoon rekening met alle scenario's, waaronder de mogelijkheid van een handlanger. En daar moeten ze dus rekening mee houden bij het vrijgeven van informatie.
Misschien heeft een van de kinderen die weten weg te gooien, snappende dat ze in gevaar waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Rachilda het volgende:
Nog geen uitsluitsel over de gevonden spullen?
ik denk dat het nik is want zoals anderen al aangaven
- zo vaak worden er spullen in het bos gepleurd
- kan ook van iemand zijn die dacht een lolletje uit te halen (nepgraven)
- vader gaat niet heel ingewikkeld doen en zo goed mogelijk proberen alles te verdoezelen en vervolgens wat kleren en trommel vergeten te verdoezelen
Je wordt wat te achterdochtig vrees ikquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar als ze rekening houden met een handlanger kunnen ze toch ook rekening houden met handlangers (dus meerdere) waarom zegt politie dat ook niet dan, dat is dan toch niet uit te sluiten
Ik ben er al jaren van overtuigt dat ik God ben.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Echt heel naar.
Die fouten maakt (een) God niet, ik spreek uit ervaringquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren van overtuigtovertuigd dat ik God ben.
haha nee hoor, ik geloof niet in handlanger theorie (en ook niet in handlangers, was gewoon om aan te geven dat de politie maar "standaard" aangeeft dat ze handlanger niet uitsluit en dat klopt natuurlijk, betekent niet dat er een grote kans is dat er een handlanger isquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je wordt wat te achterdochtig vrees ik
En mbt tot info vrijgeven maakt dat niets uit ook.
Ja... blijkbaar ken jij die feiten wel en de huisarts niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Een man die zijn vrouw mishandelt is misschien nog geen schoft voor zijn kinderen maar de beschrijving 'bezorgd en liefdevol' is wel erg voorbarig in zo'n geval. Een huisarts kijkt toch vooral naar de feiten zou je denken.
Nee, dat weet ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Rachilda het volgende:
[..]
haha nee hoor, ik geloof niet in handlanger theorie (en ook niet in handlangers, was gewoon om aan te geven dat de politie maar "standaard" aangeeft dat ze handlanger niet uitsluit en dat klopt natuurlijk, betekent niet dat er een grote kans is dat er een handlanger is
"Sorry, begin April kan ik niet moet ik naar een congres, kan het naar een latere datum?"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Loekie1 het volgende:
'Maar die afspraak wordt op verzoek van de vader verzet naar 7 mei.'
En weer gingen er geen bellen rinkelen.
Ik geloof niet in een handlanger of handlangers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef rever het volgende:
Maar even serieus over de eventuele handlanger. Een beetje brainstormen: er zijn meer vaders die hun kinderen niet mogen zien en daardoor toch enigsinds door ontsporen. Zou een andere vader hem misschien geholpen kunnen hebben met, bijvoorbeeld, de kinderen toch naar het buitenland te brengen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand hem zomaar gaat helpen?
Het is ook niet voor niets een psychose hequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Die fouten maakt (een) God niet, ik spreek uit ervaring
Ik heb het niet over een handlanger en reageerde ook niet op een bericht met het woord handlanger.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Ze houden gewoon rekening met alle scenario's, waaronder de mogelijkheid van een handlanger. En daar moeten ze dus rekening mee houden bij het vrijgeven van informatie.
ik geloof ook niet in handlanger of handlangers, dus graag een volgende serieuze brainstormsessiequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef rever het volgende:
Maar even serieus over de eventuele handlanger. Een beetje brainstormen: er zijn meer vaders die hun kinderen niet mogen zien en daardoor toch enigsinds door ontsporen. Zou een andere vader hem misschien geholpen kunnen hebben met, bijvoorbeeld, de kinderen toch naar het buitenland te brengen? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand hem zomaar gaat helpen?
toch leuk dat ik de dubieuze eer heb om, op mijn eerste dag hier, voor een nieuwe uitspraak gezorgd te hebbenquote:
Ik leg slechts uit waarom er over een strafzaak gesproken wordt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een handlanger en reageerde ook niet op een bericht met het woord handlanger.
Oh je had mij gequote dus ik dacht een verband te zien maar niet dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik leg slechts uit waarom er over een strafzaak gesproken wordt.
twitter:JulianRubenNL twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:49:50Morgen geen zoektocht in Leersum naar #vermistebroertjes i.v.m. onderzoek Politie/Combat trackers https://t.co/bueHRBUvxW reageer retweet
Op twitter hebben ze dit scenario.twitter:DanEurope twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:19:02@eefjexx83 @dirkenpriscil @casheuvelmans ok dit beeld heb ik in m'n hoofd http://t.co/ITiDmfrR3D #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:46:30De veelgestelde vragen&antwoorden over de #vermistebroertjes worden regelmatig aangevuld. https://t.co/7nOslV2Ux8 reageer retweet
Gisteren of eergisteren al. Maar ze blijven het er over hebben omdat daar (nog) niet gezocht wordt. Er zijn ook geen concrete aanwijzingen voor volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef moeke1 het volgende:
Op twitter hebben ze dit scenario.twitter:DanEurope twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:19:02@eefjexx83 @dirkenpriscil @casheuvelmans ok dit beeld heb ik in m'n hoofd http://t.co/ITiDmfrR3D #vermistebroertjes reageer retweet
ik kon er geen nieuw (nikszeggend) aangevuld antwoord tussen vindenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:46:30De veelgestelde vragen&antwoorden over de #vermistebroertjes worden regelmatig aangevuld. https://t.co/7nOslV2Ux8 reageer retweet
maar volgens mij zijn er op andere plaatsen net zo goed geen concrete aanwijzingenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren al. Maar ze blijven het er over hebben omdat daar (nog) niet gezocht wordt. Er zijn ook geen concrete aanwijzingen voor volgens mij.
O.a. over de onderbroek en het shirt denk ik. Origineel waren er 18 vragen en antwoorden iig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik kon er geen nieuw (nikszeggend) aangevuld antwoord tussen vinden
Oh jijgelooft niet in handlangers. Goh, nou dan kunnen we die theorie direct skippen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:50 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ik geloof ook niet in handlanger of handlangers, dus graag een volgende serieuze brainstormsessie
toch vind ik de suggestie op de link niet zo gek, zo ver ik het kan zien is het relatief goed bereikbaar met de auto en toch afgelegen genoeg dat niemand hem zietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren of eergisteren al. Maar ze blijven het er over hebben omdat daar (nog) niet gezocht wordt. Er zijn ook geen concrete aanwijzingen voor volgens mij.
Nee, en daar zoekt de politie dus ook niet (hebben gezocht waar ze wel aanleiding toe zagen).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:57 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar volgens mij zijn er op andere plaatsen net zo goed geen concrete aanwijzingen
Hoe weet je of die beschrijving voorbarig was? Hoe weet je dat die huisarts niet naar de feiten heeft gekeken in dit geval? Omdat ze niet meehuilt met de wolven in het bos dat die man een boosaardig monster moet zijn geweest?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef rever het volgende:
[..]
Oh jijgelooft niet in handlangers. Goh, nou dan kunnen we die theorie direct skippen.
Zelf een suggestie voor een brainstormsessie?
maar wellicht zijn er wel anderen die geloven in handlangers hoor, dus wat dat betreft mag je van mij gerust de brainstormsessie voortzetten, alleen zal ik er niet aan deelnemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef rever het volgende:
[..]
Oh jijgelooft niet in handlangers. Goh, nou dan kunnen we die theorie direct skippen.
Zelf een suggestie voor een brainstormsessie?
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:15 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ja heel fijn voor je, lekker boeiend. dit is NIET JOUW TOPIC .
Dankje.
Ja, vraag me nu af of dat vakantieverhaal echt was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef Loekie1 het volgende:
'Maar die afspraak wordt op verzoek van de vader verzet naar 7 mei.'
En weer gingen er geen bellen rinkelen.
aha ok, ja te ingewikkeld voor de vrijwillige duikers, ik begrijp het, wellicht kunnen ze er wel even kijken (dus niet duiken maar rondlopen) om te zien of ze iets "verdachts" zienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en daar zoekt de politie dus ook niet (hebben gezocht waar ze wel aanleiding toe zagen).
En vrijwilligers (vrijwillige duikers) kunnen die zandput niet onderzoeken.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zijn pillen die denken dat ze drankje zijn?
Hmm ik was er eigenlijk van uitgegaan dat de politie het tijdstip van overlijden wel ongeveer wist, door lichaamstemperatuur en lijkstijfheid enzo? Of kijk ik nu teveel CSIquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]even denken...een andere brainstormsessie....ff denken, toch maar dan ff over het tijdstip van overlijden vanen gezien er nog een signaal is geweest rond 04.16 denk ik dus dat hij zich heeft opgehangen rond een uur of 5
Mocht er sprake zijn van een handlanger dan zou je het best in die hoek kunnen zoeken. Ze delen en begrijpen elkaars frustraties en beiden hebben een belang erin.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef rever het volgende:
De politie weet t wel, wij weten het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef rever het volgende:
[..]
Hmm ik was er eigenlijk van uitgegaan dat de politie het tijdstip van overlijden wel ongeveer wist, door lichaamstemperatuur en lijkstijfheid enzo? Of kijk ik nu teveel CSI
Maar een auto van 9 jaar zet je niet meer in de wax.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als ik mijn auto is de wax zet dan blinkt ie nog als een tiet als ik in Zuid-Frankrijk aankom.
Politie was geintresseerd in beelden tussen 6 en half 7. Mijn vermoeden is dat hij er hooguit een uur heeft gehangen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]even denken...een andere brainstormsessie....ff denken, toch maar dan ff over het tijdstip van overlijden vanen gezien er nog een signaal is geweest rond 04.16 denk ik dus dat hij zich heeft opgehangen rond een uur of 5
ik weet dat niet, zou kunnen dat dat wel kanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef rever het volgende:
[..]
Hmm ik was er eigenlijk van uitgegaan dat de politie het tijdstip van overlijden wel ongeveer wist, door lichaamstemperatuur en lijkstijfheid enzo? Of kijk ik nu teveel CSI
Een pendeldeskundigetwitter:tedje1974 twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 19:58:39@JulianRubenNL Indien mogelijk, kijk in leeg staande huizen in het plaatsje Kleve in Duitsland ? Kreeg dit door via een pendel deskundige. reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef klipper het volgende:
[..]
Maar een auto van 9 jaar zet je niet meer in de wax.
Maar t zijn geen hele kleine kinderen meer. Dan moeten ze bijna ergens opgesloten zitten anders doen ze vast wel hun mond open tegen iemandquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:06 schreef eight het volgende:
[..]
Mocht er sprake zijn van een handlanger dan zou je het best in die hoek kunnen zoeken. Ze delen en begrijpen elkaars frustraties en beiden hebben een belang erin.
Nee, die kunnen ze inderdaad relatief nauwkeurig bepalen volgens mij. Niet exact, maar het is volgens mij wel redelijk in te schatten met een marge van een uur bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef rever het volgende:
[..]
Daar is niets meer over gezegd, of wel?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, die kunnen ze inderdaad relatief nauwkeurig bepalen volgens mij. Niet exact, maar het is volgens mij wel redelijk in te schatten met een marge van een uur bijvoorbeeld.
Maar aangezien de recherche mogelijk beeldmateriaal van iemand serieus neemt die meende de auto op camerabeelden te hebben gezien tussen 6 en 7u 's morgens, neem ik aan dat dit past in het tijdsschema dat bij de politie vermoed wordt, en dus dat het tijdstip van overlijden na 7u 's morgens ligt.
Dat weten ze ook heus wel. Ze maken het echter niet bekend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:05 schreef rever het volgende:
[..]
Tja, komt door die handlanger.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten ze ook heus wel. Ze maken het echter niet bekend.
maar die beelden waren in Leersum, dus zou ook nog tijdscorrectie over heen moeten, (1 uur en 16 minuten eerder) dan zou dat tussen 4.46 en 5.14 zijn geweest, jammer dat de politie die informatie niet meer heeft gegeven, kan ook zijn dat het toch niet de vader was die daar reed, maar dezelfde bestuurder als eerder op de beeldenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Politie was geintresseerd in beelden tussen 6 en half 7. Mijn vermoeden is dat hij er hooguit een uur heeft gehangen.
Dus lieve mensen met de komende vaderdag geen blauwe sokken of paarse stropdassen geven, die willen vaders niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPULLEN GEVONDEN BIJ ZOEKTOCHTEN VERMISTE BROERS
Overigens zei een woordvoerder van de politie vandaag tegen persbureau Novum dat tijdens de zoektochten naar de vermiste broertjes Ruben en Julian geregeld spullen worden gevonden die nader worden onderzocht. De woordvoerder zei dat vandaag in een reactie op het bericht dat bij een zoekactie naar de kinderen bij Geleen kleding en andere spullen zijn gevonden.
De zegsman stelt dat "door het hele land" spullen worden gevonden en foto's worden geüpload. Zo gaat het om spullen die worden gevonden bij zoekacties bij Rhenen, Doorn, Neerbeek en zaterdag dus ook bij Geleen.
"Maar daar nu al een kwalificatie aan geven is veel te vroeg."
De politie maakte gistergavond bekend op zoek te zijn naar een rode boxershort van de vader van de vermiste broertjes. Ook naar een T-shirt met camouflageprint wordt uitgekeken.
De zegsman stelt dat door het hele land heen bijvoorbeeld blauwe sokken en paarse stropdassen worden gevonden.
"Dat soort zaken heeft geen enorme prioriteit, want daar zijn we niet naar op zoek. Maar ze worden allemaal ingenomen en gecheckt."
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-vermiste-broertjes/
Ik heb er helaas ook niets meer over vernomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Daar is niets meer over gezegd, of wel?
Dat wisten ze toen nog niet dat die tijden niet klopten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar die beelden waren in Leersum, dus zou ook nog tijdscorrectie over heen moeten, (1 uur en 16 minuten eerder) dan zou dat tussen 4.46 en 5.14 zijn geweest, jammer dat de politie die informatie niet meer heeft gegeven, kan ook zijn dat het toch niet de vader was die daar reed, maar dezelfde bestuurder als eerder op de beelden
nee, niks meer over die beelden gehoordquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:10 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Daar is niets meer over gezegd, of wel?
Waarom zou daar ook een tijdscorrectie overheen moeten? Is Leersum een andere tijdszone ofzo?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar die beelden waren in Leersum, dus zou ook nog tijdscorrectie over heen moeten, (1 uur en 16 minuten eerder) dan zou dat tussen 4.46 en 5.14 zijn geweest, jammer dat de politie die informatie niet meer heeft gegeven, kan ook zijn dat het toch niet de vader was die daar reed, maar dezelfde bestuurder als eerder op de beelden
Hoezo kunnen duikers het Maarnse zandgat niet onderzoeken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en daar zoekt de politie dus ook niet (hebben gezocht waar ze wel aanleiding toe zagen).
En vrijwilligers (vrijwillige duikers) kunnen die zandput niet onderzoeken.
ja, en wellicht zou dat meer getuigen kunnen opleveren door mensen die misschien vroeg de deur uitgaan en hem dan door de straat hebben zien rijdenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb er helaas ook niets meer over vernomen.
Zal wel niks uitgekomen zijn dan ben ik bang. Anders hadden ze ofwel het zoekgebied kunnen verkleinen ofwel met nog meer vragen gezeten.
nee, dat klopt, daarom gaat het waarschijnlijk om tijden waarvan nog 1 uur en 16 minuten van moet worden afgetrokkenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat wisten ze toen nog niet dat die tijden niet klopten.
het waren beelden bij de eigenaren van hetzelfde restaurant dacht ik, vandaarquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou daar ook een tijdscorrectie overheen moeten? Is Leersum een andere tijdszone ofzo?
Dat het tijdstip verkeerd ingesteld stond op die ene camera hoeft niet te betekenen dat alle camera's in Leersum op de verkeerde tijd staan ingesteld hé.
Nee dat denk ik niet. Als mensen zich dat nog kunnen herinneren en schijnbaar is opgevallen (anders zou je het niet meer kunnen herinneren denk ik) dan zouden ze zich dat ook herinneren zonder afhankelijk te zijn van eventuele nieuwe feiten die bekendgemaakt worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:15 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, en wellicht zou dat meer getuigen kunnen opleveren door mensen die misschien vroeg de deur uitgaan en hem dan door de straat hebben zien rijden
Ging over beelden op dezelfde cameraquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom zou daar ook een tijdscorrectie overheen moeten? Is Leersum een andere tijdszone ofzo?
Dat het tijdstip verkeerd ingesteld stond op die ene camera hoeft niet te betekenen dat alle camera's in Leersum op de verkeerde tijd staan ingesteld hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |