Waarom vindt je dat ongelooflijk?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:18 schreef Loekie1 het volgende:
* De huisarts (vrouw) noemt vader in rapport een; bezorgde en liefdevolle vader.
Zij heeft nooit sporen van geweld gezien.
Sporen van geweld, blauwe plekken heeft ze wel eens bij de moeder gezien.
* Moeder meld dat kinderen verhalen vertellen over fysieke en emotionele mishandeling door vader.
Dit vind ik echt ongelooflijk.
Dat de spullen verstopt zijn? Ik lees dat niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef hartloper het volgende:
Oh Whisper aub zeg, lees eens goed joh ipv continue die domme vragen te stellen.
Er staat super duidelijk dat een van de bezoekers dat heeft gemeld
Dat is gemeld door een van de vinders.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef hartloper het volgende:
Oh Whisper aub zeg, lees eens goed joh ipv continue die domme vragen te stellen.
Er staat super duidelijk dat een van de bezoekers dat heeft gemeld
Dat de spullen verstopt zijn? Ik lees dat niet.
Ik lees dat tijdens de zoektocht is aangetroffen:
- Kleding
- Anti-psychotische pillen'
- Een stuk omgewoelde grond van 1 bij 3 meter
Broodtrommeltje wordt om onduidelijke redenen niet vermeld overigens.
Nee, dat staat er niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat is gemeld door een van de vinders.
Gemeld wat er gevonden is en gemeld dat de spullen omgewoeld lagen.
Denk aub iets verder na dan gelijk te roepen waaruit concludeer je dat, waar staat dat.
Erg vervelend en komt behoorlijk dom over. Sorry!
(daarbij ben jij niet de held van FOK over deze zaak hoor, heb die illusie niet. Dankje)
Verder inzoomen heb ik al gedaan, naast de N 1 vlak langs de rand, boven de 0 ook vlak langs de rand, verder verdacht schoon.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Verder inzoomen, naast de N in de 0 en naast de V
ja, je hebt gelijk, ik had te snel gelezenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat de spullen verstopt zijn? Ik lees dat niet.
Ik lees dat tijdens de zoektocht is aangetroffen:
- Kleding
- Anti-psychotische pillen'
- Een stuk omgewoelde grond van 1 bij 3 meter
Broodtrommeltje wordt om onduidelijke redenen niet vermeld overigens.
Ja, want nogmaals kleinere insectenvlekken kan je ook echt zien op een foto van de kwaliteit als dit. Maar nogmaals... als jij er graag een wasstraat bij wil fantaseren, ga je gang.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Verder inzoomen heb ik al gedaan, naast de N 1 vlak langs de rand, boven de 0 ook vlak langs de rand, verder verdacht schoon.
Daar is niets over vermeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:32 schreef Rachilda het volgende:
[..]
ja, je hebt gelijk, ik had te snel gelezen
maar de omwoelde grond, is de politie daar nu niet aan het zoeken dan?
Nogmaals, ik verzin er niets bij.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want nogmaals kleinere insectenvlekken kan je ook echt zien op een foto van de kwaliteit als dit. Maar nogmaals... als jij er graag een wasstraat bij wil fantaseren, ga je gang.
Een melder heeft dat zo gezegd tegen het twitteraccount mevrouwquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:
Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat is gemeld door een van de vinders.
Gemeld wat er gevonden is en gemeld dat de spullen omgewoeld lagen.
Denk aub iets verder na dan gelijk te roepen waaruit concludeer je dat, waar staat dat.
Erg vervelend en komt behoorlijk dom over. Sorry!
(daarbij ben jij niet de held van FOK over deze zaak hoor, heb die illusie niet. Dankje)
Nee, dat staat er niet.
Er staat "en", niet "in".
nee he, maar je zou verwachten van wel, eerdere keren dat er iets was gevonden, kwam er meteen iemand van de politie met van die prikstokken aanzetten en werd de grond ook afgezet.quote:
Dit is niet helemaal waar. Mijn kinderen zijn geboren in 1984 en hebben mijn achternaam, de vader heeft de kinderen wel erkend!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook de meeste kinderen die na 1-1-1998 geboren en erkend zijn zullen de naam van de vader hebben.
Tot 1-1-1998 kon je niet voor de naam van de moeder kiezen, en hadden alleen kinderen die niet erkend waren de naam van de moeder.
Als ik mijn auto is de wax zet dan blinkt ie nog als een tiet als ik in Zuid-Frankrijk aankom.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik verzin er niets bij.
Die auto is verdacht schoon aan de voorkant voor zover ik het op die foto kan zien.
Misschien is dat wel ter plekke onderzocht (door de politie). Geen idee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef Rachilda het volgende:
[..]
nee he, maar je zou verwachten van wel, eerdere keren dat er iets was gevonden, kwam er meteen iemand van de politie met van die prikstokken aanzetten en werd de grond ook afgezet.
En binnen een kwartier was dan duidelijk hoe of wat, maar nu blijft het stil, of hebben ze alle vrijwilligers en pers weggestuurd en weet/ziet niemand meer iets, dat zou ook nog kunnen natuurlijk
Je WIL dat hij schoon is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik verzin er niets bij.
Die auto is verdacht schoon aan de voorkant voor zover ik het op die foto kan zien.
Dat kan en dat onderzoek je dan lijkt me.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als ik mijn auto is de wax zet dan blinkt ie nog als een tiet als ik in Zuid-Frankrijk aankom.
In die tweet staat dat er psychotische pillen zijn gevonden en omgewoelde grond, niet 'in omgewoelde grond'.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:39 schreef hartloper het volgende:
[..]
Een melder heeft dat zo gezegd tegen het twitteraccount mevrouw
En wie zegt dat er geen sporenonderzoek op de auto is gedaan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat kan en dat onderzoek je dan lijkt me.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zijn pillen die denken dat ze drankje zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |