Nibali gaan ze er niet afrijden hoor. Wordt lachend 1e.quote:
Ik denk dat iedereen aan de auto is gaan hangen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef muzas het volgende:
Ik vermoed dat ze gewoon en masse lekker frikandellen hebben zitten eten bij de haard.
En in dat Bardovecchia even gas zijn gaan geven om opgenomen beelden te kunnen laten zien. Ze stappen zo een km voor de top weer op de fiets en sprinten dan omhoog zodat ze er moe uitzienquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef muzas het volgende:
Ik vermoed dat ze gewoon en masse lekker frikandellen hebben zitten eten bij de haard.
Bosbranden in Australie.quote:
hopelijk niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nibali gaan ze er niet afrijden hoor. Wordt lachend 1e.
Even ingevlogen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Cara het volgende:
Zou wel lachen zijn als Wiggins hier als eerste over de streep komt.
in een sprintje met Hesjedalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Cara het volgende:
Zou wel lachen zijn als Wiggins hier als eerste over de streep komt.
Nee, stiekem gewoon opgestapt vanmiddag, in de mist.quote:
Gesink had het roze gehad als hij Gesink niet was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Weening had al lang en breed gedoucht en geschoren zijn als ie niet gevallen was.
Of hij had verloren van Stetinaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:25 schreef Pedroso het volgende:
Weening had al lang en breed gedoucht en geschoren zijn als ie niet gevallen was.
#leugensquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef Drebbelman het volgende:
Gesink vast weer op een veel te zwaar verzet, zoals altijd.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef Drebbelman het volgende:
Dit is gewoon te steil voor Gesinkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef Drebbelman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |