Volgens mij is dat niet gesuggereerd. Er was juist niets op wat voor problemen dan ook duidde.quote:Op zondag 26 mei 2013 08:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Het zal vast al gesuggereerd zijn dat het mogelijk een familiedrama is.. misschien zagen ze het beiden niet meer zitten, of een van beiden.
Hmm oke.. maar ik hou deze optie openquote:Op zondag 26 mei 2013 10:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet gesuggereerd. Er was juist niets op wat voor problemen dan ook duidde.
Relationele problemen tussen hen beiden doelde ik dan op, trouwens. Dat daar dus niets op wees.quote:
Ach het is soms verbazingwekkend hoe weinig je van mensen blijkt te weten.. van die ene vader werd ook gezegd dat het zo'n sociale man was waar niks mee aan de hand leek.. misschien waren er toch problemen en zagen ze het niet meer zitten, we wachten het af.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Relationele problemen tussen hen beiden doelde ik dan op, trouwens. Dat daar dus niets op wees.
Dom kindquote:Op zondag 26 mei 2013 10:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ze ontvoerd zijn, zou ik eens gaan kijken in het giraffen verblijf van de plaatselijke dierentuin..
Spaanse hoeren/drugs/vastgoedmafia kan je je beter niet mee inlaten, lijkt me.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:04 schreef Njosnavelin het volgende:
Misschien zitten ze nog altijd ergens vast en is er om losgeld gevraagd. Dat zouden ze toch niet publiekelijk bekendmaken?
wat zou je moeilijk doen bij de kust waar iedereen je kan zien terwijl er een achterland is waarbij je na een paar kilometer al iemand compleet kan laten verdwijnen voor lange tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spaanse hoeren/drugs/vastgoedmafia kan je je beter niet mee inlaten, lijkt me.
Kijk es naar de cementblokken voor de kust, zouden ze best kunnen liggen.
Ja dit dus. Want ze denken zeker te weten (quote:Op zondag 26 mei 2013 10:03 schreef Harajuku. het volgende:
Geen idee wat er aan de hand is met die twee, maar ik vind het een beetje apart dat de politie na een dag al met zekerheid durft te stellen dat bepaalde speculaties absoluut niet waar kunnen zijn. Hoe goed hebben ze dat dan onderzocht?
Was dat humor dan ???quote:Op zondag 26 mei 2013 11:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
humor wordt niet altijd gewaardeerd op Fok
Dat was ook mijn gedachte; ontvoering voor losgeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:57 schreef kawotski het volgende:
[..]
wat zou je moeilijk doen bij de kust waar iedereen je kan zien terwijl er een achterland is waarbij je na een paar kilometer al iemand compleet kan laten verdwijnen voor lange tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |