Wat doen ze? Criminele immigranten terugsturen? Nee, ze sluiten ze gewoon op. Leuk voorbeeld is bijvoorbeeld die broer van die Nederlandse jongen die in Kreta vastzit. Was pas een paar jaar in de VS..schiet een agent dood, en zit nu 30-60 jaar op kosten van de VS daar vast.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Nou ja, ze doen het tenminste en daar gaat het om.![]()
Ik reageer juist op wat je zegt. Ik zeg namelijk dat je voorstel a) niet origineel is en b) neerkomt op handhaven, wat jij nu juist zelf nota bene loopt af te kraken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je reageert totaal niet op wat ik zeg, maar komt met allerlei rare etiketjes. Exemplarisch.
Basta.
Of je roept maar wat of je bent erg goed in generaliseren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef ocho het volgende:
Dagelijks spugen, trappen naar je hond, nog erger honden vergiftigen, en wat ze roepen is niet voor herhaling vatbaar. Ook oude vrouwen met rollator zijn niet veilig.
De staat California bv zet criminele immigranten buiten de deur: zo hoort het. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat doen ze? Criminele immigranten terugsturen? Nee, ze sluiten ze gewoon op. Leuk voorbeeld is bijvoorbeeld die broer van die Nederlandse jongen die in Kreta vastzit. Was pas een paar jaar in de VS..schiet een agent dood, en zit nu 30-60 jaar op kosten van de VS daar vast.
Salafisten willen helemaal met niemand discussiëren. Immers zelfs de normale moslim is in hun ogen een kufar. Dat hele westerse aspect wat jij er dan ook bijhaalt is irrelevant.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:00 schreef Monomeism het volgende:
Het is best grappig. Als je op YouTube een beetje rondkijkt op "sharia en nederland" dan kom je als je een beetje zoekt uiterst oorlogszuchtige oproepen en preken voorzien van geweldpromotende/filmpjes intro's met wapens en strijdliederen tegen. Vaak staat eronder: "reacties uitgeschakeld". En dat is natuurlijk logisch want discussiëren met westerse kufar is niet de bedoeling tenzij de kufar hun verduisterd verstand gebruiken en zich de ogen openen en zich zullen onderwerpen omdat dat nu eenmaal toch onvermijdelijk is. Ik denk dus ook dat het allemaal wel heel erg meevalt. Laat die mensen toch. We moeten gewoon weer een kopje thee gaan drinken.
Er is nooit iemand "ongewenst vreemdeling" verklaart en het Nederlanderschap wordt slechts bij geval van deserteren afgenomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageer juist op wat je zegt. Ik zeg namelijk dat je voorstel a) niet origineel is en b) neerkomt op handhaven, wat jij nu juist zelf nota bene loopt af te kraken.
Onzin. Misschien illegalen zonder verblijfsvergunning (die worden hier ook op het vliegtuig naar X gezet) of met een tijdelijke verblijfsvergunning , maar mensen die naar de VS geïmmigreerd zijn en inmiddels de juiste papieren (en bijvoorbeeld al de Amerikaanse nationaliteit hebben of met een Amerikaanse zijn getrouwd) hebben kan je er niet uitzetten. Althans, je kan ze er wel uitzetten, maar ze mogen gewoon weer terugkomenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
De staat California bv zet criminele immigranten buiten de deur: zo hoort het. Niks mis mee.
Volgens mij ben je nu van alles door elkaar aan het halen Draaideurcriminelen moeten gewoon de cel in gekegeld worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is nooit iemand "ongewenst vreemdeling" verklaart en het Nederlanderschap wordt slechts bij geval van deserteren afgenomen.
De straatterroristjes met een ellenlange waslijst aan geweldsdelicten (waarvan de meeste zinloos) als kopschoppen, altijd in groepjes lopen nog steeds vrij rond te dartelen met hun Nederlandse paspoortje, niet?
Doe nu niet alsof ik gek ben.
Nee hoor, zoek maar eens op.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin. Misschien illegalen zonder verblijfsvergunning (die worden hier ook op het vliegtuig naar X gezet) of met een tijdelijke verblijfsvergunning , maar mensen die naar de VS geïmmigreerd zijn en inmiddels de juiste papieren (en bijvoorbeeld al de Amerikaanse nationaliteit hebben of met een Amerikaanse zijn getrouwd) hebben kan je er niet uitzetten.
Ik doe wel alsof jij gek bent. Namelijk ik had het over handhaven - maar jij reageert daarop als iemand die door een wesp gestoken is. Vervolgens kom jij met oplossingen die op hetzelfde neerkomen, namelijk handhaven. Zolang deze figuren niets doen wat in strijd is met de wet, kan jij wel met allerlei draconische uitzetmaatregelen komen, maar helpt dat geen ene reet - want ze doen in beginsel al niets strafbaar. Ironisch is dan ook dat de straatterroristjes waar jij het over hebt, toevallig wel door deze Salafisten van de straat worden geplukt. In het artikel staat nota bene dat de criminaliteit is gedaald sinds het een 'moslimenclave' is geworden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is nooit iemand "ongewenst vreemdeling" verklaart en het Nederlanderschap wordt slechts bij geval van deserteren afgenomen.
De straatterroristjes met een ellenlange waslijst aan geweldsdelicten (waarvan de meeste zinloos) als kopschoppen, altijd in groepjes lopen nog steeds vrij rond te dartelen met hun Nederlandse paspoortje, niet?
Doe nu niet alsof ik gek ben.
Waar is dit een voorbeeld van?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:02 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat doen ze? Criminele immigranten terugsturen? Nee, ze sluiten ze gewoon op. Leuk voorbeeld is bijvoorbeeld die broer van die Nederlandse jongen die in Kreta vastzit. Was pas een paar jaar in de VS..schiet een agent dood, en zit nu 30-60 jaar op kosten van de VS daar vast.
http://www.shouselaw.com/deportable-crimes.htmlquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin. Misschien illegalen zonder verblijfsvergunning (die worden hier ook op het vliegtuig naar X gezet) of met een tijdelijke verblijfsvergunning , maar mensen die naar de VS geïmmigreerd zijn en inmiddels de juiste papieren (en bijvoorbeeld al de Amerikaanse nationaliteit hebben of met een Amerikaanse zijn getrouwd) hebben kan je er niet uitzetten. Althans, je kan ze er wel uitzetten, maar ze mogen gewoon weer terugkomen
Dat zijn niet de mensen die reeds de Amerikaanse nationaliteit bezitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:10 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
http://www.shouselaw.com/deportable-crimes.html
Dit moeten we in Nederland ook gaan doen: de ideale oplossing.
Lezen is niet je sterkste kant?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn niet de mensen die reeds de Amerikaanse nationaliteit bezitten.
Waar zie jij staan dat immigranten met de Amerikaanse nationaliteit - vergelijkbaar dus met Nederland, gedeporteerd kunnen worden?quote:
Ik kan toch niets opzoeken wat niet zo is? Kom jij maar met een artikel waarin staat dat Californie immigranten eruit kan flikkeren?quote:
"If you are a legal immigrant, getting convicted of certain criminal offenses in California may cause you to be removed (deported) from the United States"quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat immigranten met de Amerikaanse nationaliteit - vergelijkbaar dus met Nederland, gedeporteerd kunnen worden?
Dat is in Nederland ook allang het geval.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:14 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
"If you are a legal immigrant, getting convicted of certain criminal offenses in California may cause you to be removed (deported) from the United States"
Over het algemeen zijn de criminele rotjochies hier gewoon geboren. Zullen ze in Marokko leuk vinden als we ons probleem daar gewoon de grens over kieperen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:12 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste kant?
"legal immigrant": wat begrijp je niet?
Een LEGAL immigrant is gewoon iemand met (legale) verblijfsdocumenten en niet de Amerikaanse nationaliteit. In Nederland hebben de (oude) immigranten gewoon de Nederlandse nationaliteit. Je vergelijking gaat mank. De Marokkanen en Turken alhier zijn geen 'immigranten' in de zin van het woord zoals in die tekst is bedoeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:14 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
"If you are a legal immigrant, getting convicted of certain criminal offenses in California may cause you to be removed (deported) from the United States"
Dat weet ik, maar ik acht het snelkookpanbommenmakertjes en filmregisseur/columnistenonthoofdertjes ook niet waard in Europa te verblijven.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu van alles door elkaar aan het halen Draaideurcriminelen moeten gewoon de cel in gekegeld worden.
Maar het gaat in de OP niet om die types.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |