Maar hij is dan ook vrij lelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Pieter van den Hoogenband mist in de TT.
quote:Marcelo Antônio Guedes Filho, kortweg Marcelo, verwacht dat hij ook komend seizoen nog onder contract zal staan bij PSV. De verdediger heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2016 en verwacht in de zomerstop niet te vertrekken naar een andere club.
"Ik heb nog niets vernomen, ik heb nog een contract voor drie jaar bij PSV", zo vertelde Marcelo in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Volgens de mandekker hebben er zich nog geen clubs gemeld voor zijn diensten, maar dat vindt hij ook niet erg.
"Ik wil volgend jaar graag voor PSV spelen en denk ook dat dat gaat gebeuren", zo besloot Marcelo zijn relaas. Dit seizoen kwam de Braziliaan in elke competitiewedstrijd van PSV in actie voor de Eindhovenaren.
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:30 schreef Oldie57 het volgende:
Willems heeft zich slecht ontwikkeld. Het is een probleemgeval met een ongelofelijk slechte mentaliteit. Medespelers kotsen hem uit.
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israel
dat was een vreemde beslissing inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Tja, jammer dat hij 4 jaar te oud is..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Ja, maar Bouma meenemen was nog idioterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was een vreemde beslissing inderdaad
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Theo Lucius terughalen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.
Willems kijkt op naar Lens en Waterman.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Kei-hard lachen.quote:
Als ik 1 van die figuren (de pel , oldie enzevoort) zie posten..... denk ik alleen maar aan 3dequote:
Hit me zou mooier zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Ik kijk dit soort wedstrijden eigenlijk meer voor de positieve dingen.quote:
quote:
Begin jaren 90 kende ik al iemand die R.I.P. aan de binnenkant van zijn lip had laten zetten. En dat was inderdaad net zo'n zielig figuur als deze prutsers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Van Overbeek vind ik er niet zo veel van kunnen. Viel in de jeugd de keren dat ik hem gezien heb vooral op door kracht en snelheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort wedstrijden eigenlijk meer voor de positieve dingen.
Wat mij vooral opviel was de passing van Elvio van Overbeek en de afstandsschoten van Bakkali. Volgens mij is die van Overbeek ook wel een goed talentje.
Ik heb hem maar 1 keer in het echt gezien volgens mij en toen speelde hij als back. Dat deed hij heel aardig. En zijn voorzetten kwamen toen en gisteren ook allemaal aardig aan. Misschien is dat wel meer voor hem dan op de vleugel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Overbeek vind ik er niet zo veel van kunnen. Viel in de jeugd de keren dat ik hem gezien heb vooral op door kracht en snelheid.
Tja, als rennend backje kan het misschien wel wat worden. Weet niet hoe hij verdedigend is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 1 keer in het echt gezien volgens mij en toen speelde hij als back. Dat deed hij heel aardig. En zijn voorzetten kwamen toen en gisteren ook allemaal aardig aan. Misschien is dat wel meer voor hem dan op de vleugel.
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, als rennend backje kan het misschien wel wat worden. Weet niet hoe hij verdedigend is.
Rutten haalde hem volgens mij bij de selectie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.
Zal toch wel wat kunnen.
Er zitten wel meer spelers bij Oranje onder 19 die eigenlijk niet zo goed zijn dus dat hoeft niets te zeggen. Is vooral een selectie dat het van zijn fysiek moet hebben. Dat gaat in de onder 17 elftallen enzo succes opleveren maar ik denk dat er maar bar weinig echt door zullen breken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.
Zal toch wel wat kunnen.
Op eigen kracht en zonder swaggquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ik 1 van die figuren (de pel , oldie enzevoort) zie posten..... denk ik alleen maar aan 3de![]()
![]()
Schaken heeft ook #swagg.quote:
Maar Schaak is wel pro.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Schaken heeft ook #swagg.
Verder zijn het vooral zielige mannetjes bij Feyenoord. Dat is weer het andere uiterste.
Wat is er dan zielig aan de spelers van Feyenoord? Behalve Immers zit er toch niet echt een mongool tussen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verder zijn het vooral zielige mannetjes bij Feyenoord. Dat is weer het andere uiterste.
lolwutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Keukendrol het volgende:
Mooi, goede zet van Brands.
http://www.speld.nl/2013/(...)echter-kuipers-vast/
Daar wachten ze tenminste geen spelers na de wedstrijd (Lens) op, mokken ze niet onterecht nadat ze gewisseld worden (Toivonen en Mertens) en denken ze niet dat ze een supervedette zijn nadat ze met veel geluk mee naar het EK mee mochten (Willems).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
Nou. Clasie is ook wel een downie hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is er dan zielig aan de spelers van Feyenoord? Behalve Immers zit er toch niet echt een mongool tussen.
Eens. Verder in het Feyenoord-topic. Sorry dat ik er op in ging.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we dit topic nou niet weer verzieken door die nietsnutten aandacht te geven.
Mooi. Scheelt weer 2 strafschoppen in de bekerfinale volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Keukendrol het volgende:
Mooi, goede zet van Brands.
http://www.speld.nl/2013/(...)echter-kuipers-vast/
Hoezo is dat goed dan? Je bent in het PSV topic hé.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Schalke nog 4de is geworden en dus vcl ingaan. Hierdoor zal Psv geen beschermde status in 4de cl kwalificatie ronde hebben en dus zeer waarschijnlijk de cl niet halen.
Ajax zal hierdoor wederom de enige club in NL zijn die cl speelt en dus +3,5 mio ontvangen.
Wat heeft dat met een hoge ranking van Nederland te maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nederland een hoge ranking guntSommige kunnen niet denken.
Het schijn dat als een land slecht presteert in europa dat ze later minder plekken krijgen in de CL/ELquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een hoge ranking van Nederland te maken?
Weet ik, daarom zou het beter zijn dat PSV de Europa League ingaat. Daar kunnen ze veel meer punten pakken dan in een CL-poule.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijn dat als een land slecht presteert in europa dat ze later minder plekken krijgen in de CL/EL
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Schalke nog 4de is geworden en dus vcl ingaan. Hierdoor zal Psv geen beschermde status in 4de cl kwalificatie ronde hebben en dus zeer waarschijnlijk de cl niet halen.
Ajax zal hierdoor wederom de enige club in NL zijn die cl speelt en dus +3,5 mio ontvangen.
Volgens mij krijg je in de CL meer punten toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zou het beter zijn dat PSV de Europa League ingaat. Daar kunnen ze veel meer punten pakken dan in een CL-poule.
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.
twitter:1913Transfer twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:14:00Morgen is talent @MemphisDepay22 te gast bij de #Dinoshow. Kijken dus! 21.25 Ned3. #PSV @JandinoAsporaat http://t.co/E03cqOtELN reageer retweet
Dan zouden België en Denemarken over ons heen moeten gaan. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maargoed dalijk spelen Eredivisie clubs alleen nog EL, ook leuk
Meer start-punten ja, maar in de EL heb je veel meer kans om punten dmv wedstrijden te verzamelen. Zo heeft AZ vorig jaar het meeste punten gehaald voor Nederland, ondanks dat ze geen Cl speelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de CL meer punten toch?
Geld voor Ajax + het is helemaal geen garantie dat PSV meer punten haalt. Ik zie ze meer punten halen in de EL met deze selectie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.
1 CL ticket is volgens mij wel dichtbij. Als Ajax dan geen kampioen wordt baalt hij wel even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden België en Denemarken over ons heen moeten gaan. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
[..]
Meer start-punten ja, maar in de EL heb je veel meer kans om punten dmv wedstrijden te verzamelen. Zo heeft AZ vorig jaar het meeste punten gehaald voor Nederland, ondanks dat ze geen Cl speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, totaal niet. Dan moeten Denenmarken, Griekenland, België en Turkije ons allemaal inhalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 CL ticket is volgens mij wel dichtbij.
ajax en psv zijn van een vergelijkbaar niveau. dus het is ook geen garantie dat ajax ver komt, integendeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
Geld voor Ajax + het is helemaal geen garantie dat PSV meer punten haalt. Ik zie ze meer punten halen in de EL met deze selectie.![]()
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef dawg het volgende:
ajax en psv zijn van een vergelijkbaar niveau. dus het is ook geen garantie dat ajax ver komt, integendeel.
Meh, dat is meer een argument voor PSV dan voor onze competitie imo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef dawg het volgende:
daarnaast ging het mij meer om het aanzien van het nederlands voetbal weer terugbrengen naar het oude niveau. en de ervaring van onze voetballers, wat onze competitie alleen maar ten goede kan komen.
dat je het er niet mee eens bent was wel duidelijk. gebrek aan objectiviteit gok ik, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?![]()
Al ben ik het overigens niet met je eens, Ajax is stukken beter.
[..]
Meh, dat is meer een argument voor PSV dan voor onze competitie imo.
Paar weken terug zat z'n homeboy Bollebof er ook al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:1913Transfer twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:14:00Morgen is talent @MemphisDepay22 te gast bij de #Dinoshow. Kijken dus! 21.25 Ned3. #PSV @JandinoAsporaat http://t.co/E03cqOtELN reageer retweet
Je hebt de wedstrijden Ajax-PSV, PSV-Ajax, en de ranglijst gemist dit jaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
dat je het er niet mee eens bent was wel duidelijk. gebrek aan objectiviteit gok ik, iets anders kan ik er niet van maken.
Watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende: wellicht nu, omdat psv het nu toevallig een paar jaar minder doet. ze zijn ook weleen4x avhter elkaar kampioen geweest. was ajax toeb kut? lijkt me niet heh.
Ik heb met argumenten uitgelegd dat het niet beter is, jij blijft herhalen dat het wel beter is zonder argumenten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
ik ben voor psv, true, maar ik kan wel zodanig objectief zijn en zien dat elke nederlandse club in de cl goed voor ons is. dat niet kunnen zien vind ik ook onvolwassen, net als blij zijn dat psv (of ajax for that matter) de cl niet zal halen.
nvmd. je begrijpt duidelijk niet waar ik op doel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijden Ajax-PSV, PSV-Ajax, en de ranglijst gemist dit jaar?
[..]
WatToen was Ajax wel degelijk heel kut. Beleid wat toen werd gevoerd was lachwekkend.
Verder mis ik sowieso hoe dit relevant is trouwens.
[..]
Ik heb met argumenten uitgelegd dat het niet beter is, jij blijft herhalen dat het wel beter is zonder argumenten.
Ja; status, maar als PSV ons in de CL nog harder voor lul zet dan in de EL dit jaar laat die status dan maar even zitten.
Makkelijk dit, prima.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nvmd. je begrijpt duidelijk niet waar ik op doel.
jij hebt het over dit jaar. ik over de afgelopen 30 jaar. in die 30jr zijn ajax en psv altijd de topclubs van nederland geweest, dus een club lager waarderen op basis van 2 of 3 seizoenen is gewoon dom.quote:
De afgelopen 30 jaar zijn volledig irrelevant. Snap niet waarom je daar mee aan komt zetten. Het gaat om de punten die volgend seizoen gehaald meoten worden. En ik beoordeel de kans dat die punten daadwerkelijk behaald worden op basis van het team dat er nu staat, niet het team van 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef dawg het volgende:
jij hebt het over dit jaar. ik over de afgelopen 30 jaar. in die 30jr zijn ajax en psv altijd de topclubs van nederland geweest, dus een club lager waarderen op basis van 2 of 3 seizoenen is gewoon dom.
Dat verandert niet als PSV volgend seizoen CL haalt. Laat ze eerst eens fatsoenlijk in de EL meedraaien; nu wordt het weer een hard gelach namelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef dawg het volgende:
verder stonden nederlandse clubs vaak in de europacup 1, wonnen die ook. cruijf heeft barcelona groot gemaakt met nederlands voetbal, en wat mij betreft is het dus erg goed als er meerdere nederlandse clubsin de cl staan, voor de ervaring. en daardoor/met behulp daarvan onze oude reputatie weer in ere herstellen. nu zij. we een lachertje, ofer nu ajax of psv in de cl staat.
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De afgelopen 30 jaar zijn volledig irrelevant. Snap niet waarom je daar mee aan komt zetten. Het gaat om de punten die volgend seizoen gehaald meoten worden. En ik beoordeel de kans dat die punten daadwerkelijk behaald worden op basis van het team dat er nu staat, niet het team van 30 jaar geleden.
[..]
Dat verandert niet als PSV volgend seizoen CL haalt. Laat ze eerst eens fatsoenlijk in de EL meedraaien; nu wordt het weer een hard gelach namelijk.
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef plesner het volgende:
Psv heeft normaliter meer kans om meer punten te behalen in de EL, dus dat het slecht voor het Nederlands voetbal zou zijn is kul.
Als Ajacied is het financieel het aantrekkelijkst om als enige in de CL actief te zijn. De televisiegelden hoeven dan namelijk niet verdeeld te worden.
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.
Weer een hoop "het is gewoon waar wat ik zeg"-geblaat zonder argumenten. Chapeau hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.
En ook dat, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.
Hij heeft volledig gelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.
Quèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.
jij beweert toch dat ajax stukken beter is dan psv? dus kijk eerst even in de spiegel, gast. met je plaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een hoop "het is gewoon waar wat ik zeg"-geblaat zonder argumenten. Chapeau hoor.
En denken dat PSV van het niveau Ajax is is een enorme plaat voor je kop hebben.
[..]
En ook dat, ja.
[..]
Hij heeft volledig gelijk.
de afgelopen 30 jaar. lees es voor je blaat, kutnewbie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.
Ik denk dat ik ongeveer even lang als jou al op fok zit en zeker al een langere historie hier op VBL dan jou heb.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
de afgelopen 30 jaar. lees es voor je blaat, kutnewbie.
Dat heb ik ook onderbouwd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
jij beweert toch dat ajax stukken beter is dan psv? dus kijk eerst even in de spiegel, gast. met je plaat.
Ja, draai het maar omquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:50 schreef dawg het volgende:
verder ben ik weer weg hier. ik heb genoeg argumenten gegeven maar daar ging je niet eens op in als mod. jij komt met beweringen zonder onderbouwing, als mod.
quote:
quote:
Alleen Ajax betekent dat het gat met de overige clubs te groot gaat worden op den duur. Uefa punten zijn leuk en aardig maar voor het Nederlandse voetbal is het belangrijker dat er weer keiharde euro's binnen komen.quote:
DIe komen ook binnen; bij Ajax.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Alleen Ajax betekent dat het gat met de overige clubs te groot gaat worden op den duur. Uefa punten zijn leuk en aardig maar voor het Nederlandse voetbal is het belangrijker dat er weer keiharde euro's binnen komen.
nogmaals, je kunt prestaties van een club niet op eenenkel seizoen beoordelen. anders was psv geen topclub nu, en ajax niet halverwege 2000. was ajax destijds gewoon nog steeds, al was heteen mindereperiode. psv nu ook, ondanks de mindereperiode. zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook onderbouwd.
Nogmaals; bekijk de ranglijst en bekijk de wedstrijden van afgelopen seizoen.
wat is jouw onderbouwing? de afgelopen paar seizoenen?quote:Ja, draai het maar om![]()
Zielig dit.
ik sta bekend om mijn humor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:57 schreef Chase_Utley het volgende:
Moet nog steeds lachen om dawg die mij een newbie noemt.
Toen Twente en Feyenoord voorronde Champions League speelde werd hetzelfde geroepen door Ajax supporters. Ik juich altijd toe dat er meerdere Nederlandse clubs CL zouden spelen. Op den duur het beste voor het Nederlandse voetbal zodat het niveau weer omhoog gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIe komen ook binnen; bij Ajax.
Gezien het beleid wat PSV voert zou ik niet te hard om euro's schreeuwen. Probeer eerst eens een goed beleid neer te zetten. Tot die tijd heb ik liever dat de euro's terechtkomen bij een club die die zaken wel op orde heeft.
Klopt, jullie presteren al 5 jaar lang niks.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
nogmaals, je kunt prestaties van een club niet op eenenkel seizoen beoordelen.
Onder andere, ja. Maar je hebt ze allemaal kunnen lezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:56 schreef dawg het volgende:
wat is jouw onderbouwing? de afgelopen paar seizoenen?
jij snapt het. het is gewoon een golfbeweging. als ggmm gelijk zou hebben zou er geen topclub zijn in nederland. onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toen Twente en Feyenoord voorronde Champions League speelde werd hetzelfde geroepen door Ajax supporters. Ik juich altijd toe dat er meerdere Nederlandse clubs CL zouden spelen.
Oneens, punten halen in de EL is voor het Nederlandse voetbal precies even goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Op den duur het beste voor het Nederlandse voetbal zodat het niveau weer omhoog gaat.
vermoeiend, dit. ajax daarvoor niet. dus wat is je punt? dat psv geen topclub is door een paar mindere jaren? onzin dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, jullie presteren al 5 jaar lang niks.
Snap wel dat je een marge van 30 jaar neemt ja, zou ik ook doen als m'n club al jarenlang wanprestaties aflevert.
een paar seizoenen als maatstaf en dat ook nog een gebrek aan objectiviteit als het om ajax gaat kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen nee.quote:Onder andere, ja. Maar je hebt ze allemaal kunnen lezen.
Jij gaat uit van 30 seizoenen lang, wat ook nergens op slaat. Het voetbal is in die tijd zoveel veranderd. Bosman arrest, de devaluatie van de Nederlandse ploegen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
vermoeiend, dit. ajax daarvoor niet. dus wat is je punt? dat psv geen topclub is door een paar mindere jaren? onzin dus.
[..]
een paar seizoenen als maatstaf en dat ook nogeen gebrek asn objectiviteitals het om ajax gaat kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen nee.
Zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is nog altijd mogelijk als geplaatste ploeg in de 4e ronde te komen hoor..En zo niet, hebben we tenminste weer een mooi (uit)wedstrijdje te pakken
Nee, dat is m'n punt niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef dawg het volgende:
vermoeiend, dit. ajax daarvoor niet. dus wat is je punt? dat psv geen topclub is door een paar mindere jaren?
Ja, prima, oke.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:02 schreef dawg het volgende:
een paar seizoenen als maatstaf en dat ook nogeen gebrek asn objectiviteitals het om ajax gaat kan ik met geen mogelijkheid serieus nemen nee.
Nee ben ik het niet mee eens. Het niveau van de competitie gaat omhoog als er vaker CL gespeeld wordt, omdat de competitie dan inteessanter wordt voor betere spelers. Niet als we meer punten scoren in de EL.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens, punten halen in de EL is voor het Nederlandse voetbal precies even goed.
Het geld komt toch wel binnen; dat is als ajacied alleen maar mooi als het alleen maar naar ons gaat natuurlijk
juist. nog een die het snapt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee ben ik het niet mee eens. Het niveau van de competitie gaat omhoog als er vaker CL gespeeld wordt, omdat de competitie dan inteessanter wordt voor betere spelers. Niet als we meer punten scoren in de EL.
PSV wordt interessanter voor spelers als er vaker CL gespeeld wordt, niet de Eredivisie. Je argumenten slaan op PSV, niet op de competitie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee ben ik het niet mee eens. Het niveau van de competitie gaat omhoog als er vaker CL gespeeld wordt, omdat de competitie dan inteessanter wordt voor betere spelers. Niet als we meer punten scoren in de EL.
Zolang wij niet hetzelfde qua geld te besteden hebben als de topcompetities zijn we nauwelijks interessant.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
heb je ook hart voor de eredivisie in zijn geheel, of enkel voor ajax? want dat is het punt niet, wmb. waar ze meer punten binnen kunnen halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is m'n punt niet.
Je snapt er niks van.
M'n punt is dat ze in de EL meer punten kunnen halen dan in de CL.
Nee, voor de hele competitie uiteraard. Daarom hoop ik ook dat jullie EL halen, kunnen jullie behoorlijk wat puntjes halen voor de competitie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef dawg het volgende:
heb je ook hart voor de eredivisie in zijn geheel, of enkel voor ajax?
Ja, dat is de EL.quote:
In eerste instantie wordt PSV interessanter. Maar ik denk dat dat overslaat op de rest van de competitie. Als Nederlandse ploegen beter presteren, krijgt de competitie ook meer aanzien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV wordt interessanter voor spelers als er vaker CL gespeeld wordt, niet de Eredivisie. Je argumenten slaan op PSV, niet op de competitie.
We hadden het over geld, niet over prestaties. Nu stap je weer over van het een naar het ander.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In eerste instantie wordt PSV interessanter. Maar ik denk dat dat overslaat op de rest van de competitie. Als Nederlandse ploegen beter presteren, krijgt de competitie ook meer aanzien.
Europa League levert geen donder op. Het enige positieve wat je daar uit kunt halen is een stijging op de ranking zodat Nederland twee CL tickets zou krijgen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oneens, punten halen in de EL is voor het Nederlandse voetbal precies even goed.
zie lemmings reactie. ik concludeer dus dat het jou meer om ajax dan om de eredivisie gaat. geeft niks natuurlijk maar kom daar dan gewoon voor uit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, voor de hele competitie uiteraard. Daarom hoop ik ook dat jullie EL halen, kunnen jullie behoorlijk wat puntjes halen voor de competitie.
[..]
Ja, dat is de EL.
Precies.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Europa League levert geen donder op. Het enige positieve wat je daar uit kunt halen is een stijging op de ranking zodat Nederland twee CL tickets zou krijgen.
Het is voor het Nederlandse voetbal niet beter als PSV de Cl haalt, was m'n punt. Dat blijft zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef dawg het volgende:
[..]
zie lemmings reactie. ik concludeer dus dat het jou meer om ajax dan om de eredivisie gaat. geeft niks natuurlijk maar kom daar dan gewoon voor uit.
Ook dat verbetert na verloop van meerdere jaren. Als er beter gepresteerd wordt in de CL zal het budget langzaam aan ook hoger worden. Nooit zo goed als topcompetities (uiteraard, dat is ook nooit haalbaar), maar wel beter dan dat het nu is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zolang wij niet hetzelfde qua geld te besteden hebben als de topcompetities zijn we nauwelijks interessant.
duidelijk genoeg. jammer dat je niet wat objectiever kunt zijn. hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies.
[..]
Het is voor het Nederlandse voetbal niet beter als PSV de Cl haalt, was m'n punt. Dat blijft zo.
Dat het ook beter voor Ajax is hartstikke mooi meegenomen idd.
Ik ben objectief, dat het niet beter is voor het Nederlandse voetbal is blijft een feit hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef dawg het volgende:
[..]
duidelijk genoeg. jammer dat je niet wat objectiever kunt zijn. hoe oud ben je als ik vragen mag?
Maar laat dan eerst maar 1 club in de CL spelen zodat de rest van de clubs in dat jaar makkelijker punten kunnen sprokkelen omdat ze in de EL spelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook dat verbetert na verloop van meerdere jaren. Als er beter gepresteerd wordt in de CL zal het budget langzaam aan ook hoger worden. Nooit zo goed als topcompetities (uiteraard, dat is ook nooit haalbaar), maar wel beter dan dat het nu is.
plus dat financial fairplay wellicht nog iets voor de ongelijkheid kan betekenen, in positieve zin.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:09 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ook dat verbetert na verloop van meerdere jaren. Als er beter gepresteerd wordt in de CL zal het budget langzaam aan ook hoger worden. Nooit zo goed als topcompetities (uiteraard, dat is ook nooit haalbaar), maar wel beter dan dat het nu is.
True, ik zie PSV de voorronde ook niet doorkomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een erg hypothetische discussie, de ervaring leert dat de voorronde voor NL clubs een bijna onneembare horde is.
Dat is wel erg naïef.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:11 schreef dawg het volgende:
[..]
plus dat financial fairplay wellicht nog iets voor de ongelijkheid kan betekenen, in positieve zin.
ik vraag het me af omdat de meeste volwassenen wel een helicopterview kunnen hanteren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben objectief, dat het niet beter is voor het Nederlandse voetbal is blijft een feit hoor.Zielig hoe je probeert er iets persoonlijks van te maken. Ik verlaag me niet tot dat niveau als je het niet erg vindt.
Jij begon over Ajax; niet ik. Je draait de boel weer om.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vraag het me af omdat de meeste volwassenen wel een helicopterview kunnen hanteren.
en het is niet beter. dat maak jij er van, omdat je dus niet objectief bent. maar dat lijk je niet te begrijpen, sterker nog je denkt dat ik het persoonlijk trek. dat doe jij juist, aangezien je maar indirect blijft zeuren over "hoe goed ajax is en hoe kut psv".
Oh ik dacht dat de stelling was dat wanneer Nederlandse clubs vaker CL, dat dat goed is voor het Nederlandse voetbal. Zoals ik heb beargumenteerd denk ik dat dat wel het geval is, omdat het niveau van de geïnteresseerde spelers hoger wordt na verloop van meerdere succesvolle jaren. En dat slaat over op het niveau van andere clubs, omdat de Nederlandse competitie beter aanzien krijgt als er beter gepresteerd wordt in de CL.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden het over geld, niet over prestaties. Nu stap je weer over van het een naar het ander.
ajax komt ook niet ver, net zo goed niet. gelijkwaardig niveau weetjewel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, ik zie PSV de voorronde ook niet doorkomen.
[..]
Dat is wel erg naïef.
En dat valt ook denk ik hartstikke mee. Kijk maar eens naar de Portugese competitie. Behalve de 3 grote clubs en heel af en toe Braga is het ook helemaal niets. Dat terwijl Benfica en Porto in Europa het altijd heel erg goed doen. Nederland is gewoon te klein voor een topcompetitie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de stelling was dat wanneer Nederlandse clubs vaker CL, dat dat goed is voor het Nederlandse voetbal. Zoals ik heb beargumenteerd denk ik dat dat wel het geval is, omdat het niveau van de geïnteresseerde spelers hoger wordt na verloop van meerdere succesvolle jaren. En dat slaat over op het niveau van andere clubs, omdat de Nederlandse competitie beter aanzien krijgt als er beter gepresteerd wordt in de CL.
Fiorentina, Lille/Nice, Sociedad en Metalist Kharkiv kunnen nog nog vCl halen. Al is de kans bij sommige clubs inderdaad niet erg groot.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:03 schreef plesner het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk.
Engeland: arsenal/spurs
Spanje: valencia?
Duitsland: schalke
Italie: ac milan
Frankrijk: olympique lyon
Rusland: zenit
Bovenstaande clubs zullen zeer waarschijnlijk in de cl kwalificatie doorstromen en hebben allen een hogere ranking dan Psv.
Eerlijk gezegd zie ik Psv niet van een van deze clubs winnen, maar he, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Succesvolle jaren indedaad. en beter presteren in de Cl.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de stelling was dat wanneer Nederlandse clubs vaker CL, dat dat goed is voor het Nederlandse voetbal. Zoals ik heb beargumenteerd denk ik dat dat wel het geval is, omdat het niveau van de geïnteresseerde spelers hoger wordt na verloop van meerdere succesvolle jaren. En dat slaat over op het niveau van andere clubs, omdat de Nederlandse competitie beter aanzien krijgt als er beter gepresteerd wordt in de CL.
Als Ajax al 3 jaar achter elkaar kampioen wordt met steeds een ruime voorsprong op PSV dan mag je toch constateren dat Ajax beter is dan PSV op dit soort meetmomenten. Dat kan natuurlijk over een jaar weer anders zijn, maar dat is dan pas van toepassing.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
ajax komt ook niet ver, net zo goed niet. gelijkwaardig niveau weetjewel.
naief wellicht, maar ik hoop het desondanks wel. komt onze competitie uiteindelijk ten goede.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij begon over Ajax; niet ik. Je draait de boel weer om.
haha, is dit een serieuze post?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]misselijk mannetje. ik heb in mijn eerste post ajax niet genoemd, jij in je post als reactie op mij wel. bah. walgelijke manier van discussie voeren hanteer jij.
ja, helemaal mee eens. maar dat doet niks af aan het feit dat zowel psv als ajax beide topclubs zijn die gelijkwaardig zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als Ajax al 3 jaar achter elkaar kampioen wordt met steeds een ruime voorsprong op PSV dan mag je toch constateren dat Ajax beter is dan PSV op dit soort meetmomenten. Dat kan natuurlijk over een jaar weer anders zijn, maar dat is dan pas van toepassing.
Brrrquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie PSV er wel doorheen komen, als de tegenstander 2x rood pakt, al 3x gewisseld heeft en de keeper raakt geblesseerd..
Dan zie ik PSV wel kans maken..
Dit is het nieuwe thuisshirt van het vrouwenelftal
[ afbeelding ]
Wanneer komt die van PSV?
Op dit moment dus niet. Ik denk dat als je 10 spelers vraagt om onder de zelfde voorwaarden te komen spelen dat het merendeel voor Ajax zal kiezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, helemaal mee eens. maar dat doet niks af aan het feit dat zowel psv als ajax beide topclubs zijn die gelijkwaardig zijn.
Ja, over de laatste 30 jaar wel idd.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, helemaal mee eens. maar dat doet niks af aan het feit dat zowel psv als ajax beide topclubs zijn die gelijkwaardig zijn.
Goede kans zelfs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:17 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie PSV er wel doorheen komen, als de tegenstander 2x rood pakt, al 3x gewisseld heeft en de keeper raakt geblesseerd..
Dan zie ik PSV wel kans maken..
Ze winnen wel van Ajax (de beste vrouwenteam toch?)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Brrr![]()
Die 2e van links lijkt op MaherEen beetje dan
twitter:PSV twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:14:38De vrouwen van @PSVFCEindhoven hebben met 1-2 gewonnen van Ajax. Doelpunten: Suzanne de Kort en Mauri van de Wetering. #psvfce #psv reageer retweet
Vrouwen team van Twente is volgens mij het beste van NL.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze winnen wel van Ajax (de besten vrouwenteam toch?)twitter:PSV twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:14:38De vrouwen van @PSVFCEindhoven hebben met 1-2 gewonnen van Ajax. Doelpunten: Suzanne de Kort en Mauri van de Wetering. #psvfce #psv reageer retweet
De Nederlandse vrouwendivisie nu al ontstegenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze winnen wel van Ajax (de beste vrouwenteam toch?)twitter:PSV twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:14:38De vrouwen van @PSVFCEindhoven hebben met 1-2 gewonnen van Ajax. Doelpunten: Suzanne de Kort en Mauri van de Wetering. #psvfce #psv reageer retweet
Beide topclubs eens, gelijkwaardig echt niet. Kijk maar naar de afgelopen 5 jaar en de 2 competitiewedstrijden tegen elkaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dus echt niet benoemen, je moet per se naar de laatste 30 jaar kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef plesner het volgende:
[..]
Beide topclubs eens, gelijkwaardig echt niet. Kijk maar naar de afgelopen 5 jaar en de 2 competitiewedstrijden tegen elkaar.
mijn punt is dus dat dit moment niet zoveel zegt. zodra psv de komende 5 seizoen nog steeds niks weet te winnen zijn ze wmb topclub-af. maar die reputatie kan natuurlijk heus wel tegen een stootje.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op dit moment dus niet. Ik denk dat als je 10 spelers vraagt om onder de zelfde voorwaarden te komen spelen dat het merendeel voor Ajax zal kiezen.
Ik las net dat ze kampioen gingen worden oid?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vrouwen team van Twente is volgens mij het beste van NL.
oh, komt wel goedquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vrouwen team van Twente is volgens mij het beste van NL.
Mensen die vrouwen voetbal serieus nemenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze winnen wel van Ajax (de beste vrouwenteam toch?)twitter:PSV twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 18:14:38De vrouwen van @PSVFCEindhoven hebben met 1-2 gewonnen van Ajax. Doelpunten: Suzanne de Kort en Mauri van de Wetering. #psvfce #psv reageer retweet
Jullie zijn nog steeds wel een topclub hoor, dat betwist ik ook niet. Ik denk alleen dat Ajax op dit moment op een hoger plan staat dan PSV. En dat is niet gek als je al 5 jaar hoger dan PSV eindigt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn punt is dus dat dit moment niet zoveel zegt. zodra psv de komende 5 seizoen nog steeds niks weet te winnen zijn ze wmb topclub-af. maar die reputatie kan natuurlijk heus wel tegen een stootje.
hou mijn hart vasttwitter:DeDinoShow twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 12:36:18Aanstaande zondag te gast in #DeDinoShow bij @JandinoAsporaat: @liekevanlexmond, @Giovanni__NL en @MemphisDepay22! Om 21:25 op Nederland 3! reageer retweet
over de langere tijd wel. meetmomenten zijn slechts meetmomenten. ajax was 6 jaar terug ook niet goed, maar toen had ik nog minstens net zoveel respect voor ze. nu zelfs nog meer, want hoe ze alles aan hebben gepakt is uiterst knap. ik hoop dat het voor psv ook zo uitpakt, anders zou je misschien wel gelijk krijgen over 5 jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef plesner het volgende:
[..]
Beide topclubs eens, gelijkwaardig echt niet. Kijk maar naar de afgelopen 5 jaar en de 2 competitiewedstrijden tegen elkaar.
Prima, laten dan kunnen we net zo goed de prijzenkast van beide clubs met elkaar vergelijken. In alles is Ajax een grote club dan Psv, totaal niet gelijkwaardig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dus echt niet benoemen, je moet per se naar de laatste 30 jaar kijken.
Ach, iedereen pakt natuurlijk altijd een tijdspanne dat gunstig is voor het eigen argument.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je dus echt niet benoemen, je moet per se naar de laatste 30 jaar kijken.
Tuurlijk, jammer alleen dat het totaal niet relevant is als argument voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, iedereen pakt natuurlijk altijd een tijdspanne dat gunstig is voor het eigen argument.
dat ontken ik ook nergens. ik kijk alleen naar meer dan zo'n korte periode. of had jij ajax 6 jaar geleden al afgeschreven? ik psv nu nog niet hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jullie zijn nog steeds wel een topclub hoor, dat betwist ik ook niet. Ik denk alleen dat Ajax op dit moment op een hoger plan staat dan PSV. En dat is niet gek als je al 5 jaar hoger dan PSV eindigt.
Net zoals PSV er beter opstond dan Ajax toen PSV 4 jaar achter elkaar kampioen werd.
Liekequote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:23 schreef Doublepain het volgende:
Overigens:hou mijn hart vasttwitter:DeDinoShow twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 12:36:18Aanstaande zondag te gast in #DeDinoShow bij @JandinoAsporaat: @liekevanlexmond, @Giovanni__NL en @MemphisDepay22! Om 21:25 op Nederland 3! reageer retweet
Ajax heeft natuurlijk een veel grotere naam mondiaal en kan terug vallen op een gehypete jeugdopleiding. Dus nee, ik was niet bang dat Ajax topclub af zou worden. Helemaal niet omdat het nog steeds de grootste club van Nederland is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ontken ik ook nergens. ik kijk alleen naar meer dan zo'n korte periode. of had jij ajax 6 jaar geleden al afgeschreven? ik psv nu nog niet hoor.
uiteraardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, iedereen pakt natuurlijk altijd een tijdspanne dat gunstig is voor het eigen argument.
Echter is dan 60 jaar nog objectiever en dan zie je dat Ajax veel groter is dan PSV. Dus ja, het is maar welke jaren je wilt gebruiken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard
echter is 30 nog altijd objectiever dan 5 jaar, zeker als het 5 monotone jaren waren, ook nog in negatieve zin.
eens. ik heb (lastig toegeven) altijd bewondering gehad voor ajax en hoe ze met jeugd omgaan. zie je nu ook (noodgedwongen) bij feyenoord. ik hoop dan ook dat bij psv het roer nu echt omgaat, goede hoop, gezien v bommel, v nistelrooy en langeler. als dat goed uitpakt groeit mijn respect voor psv ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft natuurlijk een veel grotere naam mondiaal en kan terug vallen op een gehypete jeugdopleiding. Dus nee, ik was niet bang dat Ajax topclub af zou worden. Helemaal niet omdat het nog steeds de grootste club van Nederland is.
PSV heeft dat allemaal niet of veel minder. PSV is groot geworden door goed in te kopen. Helaas is dat geld er nu niet meer en is de jeugdopleiding bij lange na nog niet zo goed dat ze daar net zoals Feyenoord en in mindere mate Ajax op terug kunnen vallen bij financieel wanbeleid.
groter wellicht, maar dus niet "stukken beter".quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Echter is dan 60 jaar nog objectiever en dan zie je dat Ajax veel groter is dan PSV. Dus ja, het is maar welke jaren je wilt gebruiken.
Nee, dat bewijzen de afgelopen 5 seizoenen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
groter wellicht, maar dus niet "stukken beter".
Ja dat damesvoetbal komt toch niet helemaal van de grond.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef Doublepain het volgende:
Jeugd van PSV moet je sowieso niet onderschatten, komen een paar jongens aan
Ik vind een verschil in prijzen toch wel zo'n groot verschil dat het als "stukken beter" gekwalificeerd kan worden. En dan heb ik het over de gehele prijzenkast he.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:32 schreef dawg het volgende:
[..]
groter wellicht, maar dus niet "stukken beter".
ja, ajax staat ook met tientallen punten voorsprong bovenaan, en hebben ze de laatste wedstrijd tegen psv hen compleet het licht uit de ogen gespeeld.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat bewijzen de afgelopen 5 seizoenen.
7 punten is toch best wel een behoorlijk verschil.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ajax staat ook met tientallen punten voorsprong bovenaan, en hebben ze de laatste wedstrijd tegen psv hen compleet het licht uit de ogen gespeeld.
Dat 1ste is wat overdreven, het waren er 7. Waarom dat zo is kan je hier lezen: VBL / 'Ajax mist 12 punten door arbitrale fouten'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, ajax staat ook met tientallen punten voorsprong bovenaan, en hebben ze de laatste wedstrijd tegen psv hen compleet het licht uit de ogen gespeeld.
mwa, ik niet. stukken beter, dan denk ik eerder aan bayern, dortmund, manu, rm, dat soort clubs.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind een verschil in prijzen toch wel zo'n groot verschil dat het als "stukken beter" gekwalificeerd kan worden. En dan heb ik het over de gehele prijzenkast he.
3-2, dus nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 1ste is wat overdreven, het waren er 7. Waarom dat zo is kan je hier lezen: VBL / 'Ajax mist 12 punten door arbitrale fouten'
En met dat 2de heb je helemaal gelijk ja. PSV heeft nooit kans gemaakt.
ja. en ik heb geen zin om op jou nog te reageren, voor een mod probeer je me teveel de tent uit te lokken met je halve waarheden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek.
Sorry, ik ging er even van uit dat je de wedstrijd gezien had.
VBL / 'Ajax mist 12 punten door arbitrale fouten'quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:38 schreef Doublepain het volgende:
PSV heeft 9x? verloren en deed nog mee tot de laatste 2/3 wedstrijden. Je moet je eerder afvragen hoe dat in hemelsnaam mogelijk is.
Ja, goede vergelijking ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
mwa, ik niet. stukken beter, dan denk ik eerder aan bayern, dortmund, manu, rm, dat soort clubs.
Uh, oke. Daar zal ik maar mee moeten leren leven dan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. en ik heb geen zin om op jou nog te reageren, voor een mod probeer je me teveel de tent uit te lokken met je halve waarheden.
Jezusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax mist 12 punten door arbitrale fouten'
Ik vond het ook geen bijster slim antwoord van je, maar ik ben inmiddels niet anders van je gewend.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus in term van debiele antwoord.
nee, is het niet. ik vind derhalve "stukken beter" ook zodanig onjuist dat je wel bij een scheve vergelijking uit moet komen.quote:
uh ok ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen bijster slim antwoord van je, maar ik ben inmiddels niet anders van je gewend.
Ajax en PSV hebben dezelfde begroting. Toch wint Ajax dit jaar 2 x van ze in de competitie en eindigen ze al 5 jaar lang boven PSV. Dan vind ik Ajax dus stukken beter, omdat het veel makkelijker te vergelijken is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:41 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, is het niet. ik vind derhalve "stukken beter" ook zodanig onjuist dat je wel bij een scheve vergelijking uit moet komen.
Ik snap niet wat je bedoelt, ik gaf gewoon een goed antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh ok ?
Ga je nog verder trollen of hoe zit het?
hoe ik dit zie heb ik al verwoord, meerdere keren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben dezelfde begroting. Toch wint Ajax dit jaar 2 x van ze in de competitie en eindigen ze al 5 jaar lang boven PSV. Dan vind ik Ajax dus stukken beter, omdat het veel makkelijker te vergelijken is.
Als je mijn reactie in het topic leest weet je dat zulke onderzoeken geen reet zegt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, ik gaf gewoon een goed antwoord op je vraag.
Ja, door het simpelweg te ontkennen en naar 30 jaar te kijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe ik dit zie heb ik al verwoord, meerdere keren.
Heb ik al op geantwoord, daar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je mijn reactie in het topic leest weet je dat zulke onderzoeken geen reet zegt.
Door een statistiek te gebruiken van de laatste 30 jaar omdat het je uitkomt. Maar dan is juist Dortmund weer niet beter dan Ajax. Die hebben nauwelijks wat gewonnen als je het vergelijkt met Ajax.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:43 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe ik dit zie heb ik al verwoord, meerdere keren.
Dat 'belachelijk verneuken' valt wel mee hoor. Ajax heeft het prima gedaan maar toch minder punten gehaald dan AZ.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
CL is normaal meer punten waard dan EL, of je moet het belachelijk verneuken in de CL of heel ver komen in de EL.
Welk jaar? Dan kan ik even vergelijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat 'belachelijk verneuken' valt wel mee hoor. Ajax heeft het prima gedaan maar toch minder punten gehaald dan AZ.
Afgelopen jaar.quote:
ik volg niet elke club al 30 jaar, zo fanatiek ben ik niet. ik vraag me gewoon af waarom psv zogezegd een slecht voetballende club zou zijn als de leiding verkeerde keuzes maakt, en ajax niet terwijl die hetzelfde doorgemaakt hebben een aantal jaren terug. dat vind ik geen eerlijke discussie, daarom haalde ik die 30 jaar erbij, waar er ook periodes zijn geweest dat ajax/psv jaren aan een stuk wel/niet kampioen werden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Door een statistiek te gebruiken van de laatste 30 jaar omdat het je uitkomt. Maar dan is juist Dortmund weer niet beter dan Ajax. Die hebben nauwelijks wat gewonnen als je het vergelijkt met Ajax.
Omdat de veranderingen die PSV nu moet maken nog een stuk groter zijn dan die van Ajax toen. Ajax had namelijk financieel nog steeds een betere positie en een betere jeugdopleiding dan nu PSV het roer om moet gooien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik volg niet elke club al 30 jaar, zo fanatiek ben ik niet. ik vraag me gewoon af waarom psv zogezegd een slecht voetballende club zou zijn als de leiding verkeerde keuzes maakt, en ajax niet terwijl die hetzelfde doorgemaakt hebben een aantal jaren terug. dat vind ik geen eerlijke discussie, daarom haalde ik die 30 jaar erbij, waar er ook periodes zijn geweest dat ajax/psv jaren aan een stuk wel/niet kampioen werden.
toen ajax in de shit zat ging het over v. gaal, cruijf en de rvc. nu met psv over de slechte voetballers. oorzaak is anders, resultaat hetzelfde; een (paar) slecht(e) seizoen(en). tja. klaarblijkelijk wordt dat hier of niet begrepen of bewust ontkent vanwege voetbal haat en nijd. daar doe ik liever niet aan mee, ik durf eerlijk te zeggen dat ik met bewondering nu naar ajax kijk, en met treurnis naar psv. ongeacht voor wie ik ben.
Nja ok, je moet inderdaad 3e worden, dan is het iets voordelig (even er vanuit gaande dat je in de Europa League uiteindelijk even goed presteert)quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afgelopen jaar.
Maar ik maak het je makkelijker: in elk CL-jaar van Ajax deed een andere club het beter.
Dat dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja ok, je moet inderdaad 3e worden, dan is het iets voordelig (even er vanuit gaande dat je in de Europa League uiteindelijk even goed presteert)
Aangezien je 3e wordt in de potten is het dus iets voordelig waar je vanuit mag gaan, maar kan ik me voorstellen dat een Ajacied het geld liever heeft.
snap ik ook niet hoor. en als ze er goed uitkomen kun je daar alleen maar veelrespect voor hebben gezien de relatief beperkte middelen. dat het lang zal duren is niet anders, als straks de basis maar in orde is, zoals bij ajax nu ook het geval is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat de veranderingen die PSV nu moet maken nog een stuk groter zijn dan die van Ajax toen. Ajax had namelijk financieel nog steeds een betere positie en een betere jeugdopleiding dan nu PSV het roer om moet gooien.
PSV kan het best gaan omkeren met goed gevolg, ik verwacht alleen dat het nog langer dan bij Ajax gaat duren. Daarom snap ik niet waarom PSV nu al wat jaren min of meer weggegooid heeft.
En verder was Ajax in die prijzenlozeperiode ook gewoon terecht het lachertje van Nederland, net zoals PSV dat nu al een aantal jaar is. Als je zo'n rampseizoen hebt en je wordt niet meer uitgelachen, dan weet je dat je er niet meer toe doet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:59 schreef dawg het volgende:
[..]
snap ik ook niet hoor. en als ze er goed uitkomen kun je daar alleen maar veelrespect voor hebben gezien de relatief beperkte middelen. dat het lang zal duren is niet anders, als straks de basis maar in orde is, zoals bij ajax nu ook het geval is.
Wait, what?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:20:15#Anouk doet gewoon mee om Europees voetbal. reageer retweet
8e is play-offs.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:00 schreef Scarface88 het volgende:
Wait, what?twitter:RikElfrink twitterde op zondag 19-05-2013 om 00:20:15#Anouk doet gewoon mee om Europees voetbal. reageer retweet
Ja ik vind het ook een kutgrap.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat vergezochtMet die Elfrink kun je echt lachen zeg.
Ik moest hard lachen om deze onzin.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / 'Ajax mist 12 punten door arbitrale fouten'
Nee, ik word doodverveus van deze man. Zo'n ADHD-typje moeten ze in een dwangbuis steken en opsluiten.quote:Op zondag 19 mei 2013 07:45 schreef Fargo het volgende:
Heeft iemand ooit wel eens kunnen lachen om die Dino?
Leuk. Het schijnt dat hij in zijn vrije uurtjes ook aardig kan voetballen. Is een hobby van hem.quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
Depay heeft overigens een eigen single, niet verkeerd moet ik zeggen.![]()
Als je hem wil luisteren, EP van Bollebof downloaden DREAMS heet ie.
Nummertje 2 is van Memphis
Vanavond ook te gast bij de Dinoshow (![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 02:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgend seizoen Narsingh er weer bij, ben benieuwd
[ afbeelding ]
Wat een bal ook van Strootman
Zo sneu he, die vent loopt te verkondigen dat hij het niks vindt, maar ondertussen toch kijkenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat vergezochtMet die Elfrink kun je echt lachen zeg.
Idioot inderdaad. Een goal of bijvoorbeeld een rode kaart kan een kantelpunt zijn in een wedstrijd, maar dat is niet te meten. Echt van dat quasi-onderzoek ditquote:
Klopt inderdaad. Maar dit zijn wel de 2 spelers waar PSV mee gaat cashen.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mooie goal maar dat zijn situaties die je als PSV in NL als het goed is zelden meemaakt
Narsingh heeft dan ook nog niet zo heel veel laten zien. Misschien 6 wedstrijden goed gespeeld in het shirt van PSV. Ik twijfel nog steeds of hij het niveau wel aankan.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Maar dit zijn wel de 2 spelers waar PSV mee gaat cashen.
Al heb ik het idee dat Narsingh niet zo populair is hier
Bij Nederland heeft hij dat toch ook wel laten zien. Ik twijfel er niet zo aan of hij het niveau aan kan, meer of hij bij PSV wel op z'n plek zit, helaas, zoals Tarado net al zei krijgt PSV niet heel vaak zulke momenten als bij die goal hierboven. Terwijl Narsingh dan natuurlijk op z'n best is met zijn snelheid, bij PSV zal hij het meer van zijn voorzetten moeten hebben die natuurlijk ook niet slecht zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Narsingh heeft dan ook nog niet zo heel veel laten zien. Misschien 6 wedstrijden goed gespeeld in het shirt van PSV. Ik twijfel nog steeds of hij het niveau wel aankan.
Klopt wel natuurlijk, maar om een voorzet te geven moet je wel eers op de plek komen waar die voorzet ook gevaarlijk is. En Narsingh is niet het type buitenspeler dat in een kleine ruimte zijn man voorbijkomt, de achterlijn haalt en dan de voorzet kan geven. En als je bij een ploeg speelt die een wedstrijd wil domineren en doormiddel van individuele kwaliteiten kansen moet creëren (PSV), dan heb je dat wel nodig. Volgens mij is Narsingh niet het type speler dat bij die manier van voetballen past.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Bij Nederland heeft hij dat toch ook wel laten zien. Ik twijfel er niet zo aan of hij het niveau aan kan, meer of hij bij PSV wel op z'n plek zit, helaas, zoals Tarado net al zei krijgt PSV niet heel vaak zulke momenten als bij die goal hierboven. Terwijl Narsingh dan natuurlijk op z'n best is met zijn snelheid, bij PSV zal hij het meer van zijn voorzetten moeten hebben die natuurlijk ook niet slecht zijn.
quote:Op zondag 19 mei 2013 10:41 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Leuk. Het schijnt dat hij in zijn vrije uurtjes ook aardig kan voetballen. Is een hobby van hem.
quote:Op zondag 19 mei 2013 03:07 schreef Doublepain het volgende:
Depay heeft overigens een eigen single, niet verkeerd moet ik zeggen.![]()
Als je hem wil luisteren, EP van Bollebof downloaden DREAMS heet ie.
Nummertje 2 is van Memphis
Is Memphis, zelfde nummer van zijn philipsreclamequote:Op zondag 19 mei 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/KubilayDepay
Zo te zien een andere Depay
Heeft ie geen broertje dat Kubilay heet.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is Memphis, zelfde nummer van zijn philipsreclame
hmm zal vanavond wel duidelijk worden denk ikquote:Op zondag 19 mei 2013 15:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Heeft ie geen broertje dat Kubilay heet.
Ik haat boze rapnegers.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
hmm zal vanavond wel duidelijk worden denk ik
Dit is Memphis iig wel
Man man man man.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is Memphis iig wel
Snap niet waarom alle topclubs in Nederland zo blind zijn, wat een topperquote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:29 schreef Doublepain het volgende:
Toornstra naar Utrecht en volgend jaar voor 6 miljoen naar PSV
Mwaaa. Vond hem best tegenvallen dit seizoen eigenlijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap niet waarom alle topclubs in Nederland zo blind zijn, wat een topper
dat assquote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is Memphis iig wel
Gaat inderdaad nergens over. Was voor een schijntje op te halen bij ADO. Niks te verliezenquote:Op zondag 19 mei 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap niet waarom alle topclubs in Nederland zo blind zijn, wat een topper
quote:Op zondag 19 mei 2013 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is Memphis iig wel
Ik hoop dat PSV weet waar het mee bezig is, juridisch gezien ga je al heel snel over de schreef met dit soort zaken.quote:
Reken er maar niet op.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV weet waar het mee bezig is.
Komt wel goed met Brands, die doet geen gekke dingen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV weet waar het mee bezig is, juridisch gezien ga je al heel snel over de schreef met dit soort zaken.
Doe ik ook niet, de ervaring leert dat ons PSV (en voetbalclubs in het algemeen) bijzonder weinig juridische kennis heeft omtrent arbeidsrecht.quote:
Dat je het nog kan typen zonder je dood te lachenquote:Op zondag 19 mei 2013 20:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt wel goed met Brands, die doet geen gekke dingen.
Toivonen heeft een contract getekend om bij PSV te spelen. Zolang PSV zijn salaris over blijft maken, is het aan de hun/de coach de keuze om hem al dan niet op te stellen. Dus zonder bepaalde clausules, kan een rechter hier evt niks mee.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, de ervaring leert dat ons PSV (en voetbalclubs in het algemeen) bijzonder weinig juridische kennis heeft omtrent arbeidsrecht.
Nou ben ik zelf ook maar een leek natuurlijk maar ik weet wel dat 'redelijkheid' altijd een grote rol speelt in dit soort zaken. Probeer maar eens een rechter te vinden die dit soort chantage 'redelijk' zal noemen.
Waarom ? Een trainer mag opstellen wie hij wil. Daar kan Toivonen niets aan doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV weet waar het mee bezig is, juridisch gezien ga je al heel snel over de schreef met dit soort zaken.
En daar ga je de fout in, de werkgever/werknemer-relatie is vele malen complexer dan slechts het betalen van salaris en het komen opdraven van de werknemer.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toivonen heeft een contract getekend om bij PSV te spelen. Zolang PSV zijn salaris over blijft maken, is het aan de hun/de coach de keuze om hem dan al dan niet op te stellen. Dus zonder bepaalde clausules, kan een rechter hier evt niks mee.
Dat mag, je werknemers chanteren mag echter niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom ? Een trainer mag opstellen wie hij wil. Daar kan Toivonen niets aan doen.
Of het gaat werken is een tweede.
Het is wel vaker dat je iets ziet, zonder dat je er iets tegen kan doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar ga je de fout in, de werkgever/werknemer-relatie is vele malen complexer dan slechts het betalen van salaris en het komen opdraven van de werknemer.
Als Toivonen hard kan maken dat PSV daadwerkelijk dit zo gesteld heeft en hij eindigt in de voorbereiding bij Jong PSV terwijl hij altijd een dragende speler is geweest dan zal elke rechter dat zien als chantage en dan is PSV nat.
Jij ziet toch ook dat zoiets chantage is en dan zou een rechter voor wie dit soort zaken dagelijkse kost zijn dat niet zien?
Jij niet, de rechter wel.quote:Op zondag 19 mei 2013 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is wel vaker dat je iets ziet, zonder dat je er iets tegen kan doen.
Liverpool is langs geweest maar was nooit concreet genoeg. Verder nog wat Russische clubs waar hij zelf niet heen wil(de). Misschien dat hij deze zomer daar anders over denktquote:Op zondag 19 mei 2013 20:57 schreef Pedroso het volgende:
Zo blijkt maar weer dat het een kunst is om je spelers op het juiste moment te verkopen. Vorig jaar was er best wel interesse in Toivonen en ook nog voor een goed bedrag. Een seizoen later is het allemaal heel anders, weinig interesse en veel gezeik.
PSV is niet de eerste club die deze fratsen uithaalt. Maar heb nog nooit zo'n zaak voor de rechter zien komen.quote:
Ik weet het niet, maar sinds deze post is niets meer van jordiii vernomen op FOK...quote:Op zondag 19 mei 2013 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je het nog kan typen zonder je dood te lachen
Ik leef nog.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:08 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar sinds deze post is niets meer van jordiii vernomen op FOK...
Blijkt inmiddels nep te zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'Succesvol' in zijn lip getatoeëerd?![]()
twitter:mrstyloprod twitterde op maandag 20-05-2013 om 00:39:13Marcelo gaat naar Werder Bremen voor 5,8miljoen euro. #BILD reageer retweet
Niet doen, veel te weinig.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
twitter:mrstyloprod twitterde op maandag 20-05-2013 om 00:39:13Marcelo gaat naar Werder Bremen voor 5,8miljoen euro. #BILD reageer retweet
Is wel echt, je ziet bij die dino show dat het verder in z'n mond zit dan hij op die foto laat zien.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijkt inmiddels nep te zijn.
[ afbeelding ]
Geloof er niks van, anders zeer sterk onderhandeld.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
Geloof ik niet...quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
Bron hiervan ?quote:Op maandag 20 mei 2013 00:40 schreef mrstylo het volgende:
gisteren ook zei hij dat ook in de Dino show, maar als je zijn lip meer naar onderen doet, zie je hemquote:Op maandag 20 mei 2013 00:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Blijkt inmiddels nep te zijn.
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-05-2013 om 10:57:59Ik stel voor dat iedereen al die geruchtenmachines gaat negeren en betrouwbare nieuwsbronnen (met VI op 1
de voorkeur geeft. reageer retweet
Heb ff een interessante vraag aan hem gesteld.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:54 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 20-05-2013 om 10:57:59Ik stel voor dat iedereen al die geruchtenmachines gaat negeren en betrouwbare nieuwsbronnen (met VI op 1
de voorkeur geeft. reageer retweet
Ik ook, ik vertrouw mrstyloprod niet zo, die is net nieuwquote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ff een interessante vraag aan hem gesteld.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook, ik vertrouw mrstyloprod niet zo, die is net nieuw
Inderdaad. Recent nog sneijder bij inter.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV is niet de eerste club die deze fratsen uithaalt. Maar heb nog nooit zo'n zaak voor de rechter zien komen.
Dat klinkt wel betrouwbaar. Wel een lachwekkend bod van Werder overigens, slechts 10 miljoen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef mrstylo het volgende:
Jullie lachen hem wel uit, maar als ik dit lees, dan lijk hij me best geloofwaardig:
[ afbeelding ]
Eentje moet de eerste zijn. Zie het Bosman-arrest. De hele voetbalwereld overtrad de regels, elke leek wist dat het transfersysteem strijdig was met het vrij verkeer van werknemers maar zo lang er geen rechterlijke uitspraak lag ging iedereen er mee door alsof hun neus bloedde.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV is niet de eerste club die deze fratsen uithaalt. Maar heb nog nooit zo'n zaak voor de rechter zien komen.
Ik kan toch met vrij grote zekerheid zeggen dat het niet klopt wat je zegt. Toivonen heeft een contract, in dat contract zal staan wat de arbeidsrelatie is tussen werkgever-werknemer. Uiteraard mogen ze Toivonen niet laten opdraven als materiaalman aangezien dit een eenzijdige functiewijziging binnen zijn contract is. Maar het voetballen in het 1e of het 2e elftal heeft niks met een functiewijziging te maken.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eentje moet de eerste zijn. Zie het Bosman-arrest. De hele voetbalwereld overtrad de regels, elke leek wist dat het transfersysteem strijdig was met het vrij verkeer van werknemers maar zo lang er geen rechterlijke uitspraak lag ging iedereen er mee door alsof hun neus bloedde.
Ik verwacht ook niet dat het hier tot een rechtszaak komt, eerder dat Toivonen gewoon een jaar lang zijn salaris bij Jong PSV gaat opstrijken maar als je het voor de rechter zou brengen ben je gewoon kansloos als PSV zijnde.
Dat je nog ingaat op die domme, juridisch volledig inhoudsloze, onzin van Grrrrrrr. Respect.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef develor het volgende:
[..]
Ik kan toch met vrij grote zekerheid zeggen dat het niet klopt wat je zegt. Toivonen heeft een contract, in dat contract zal staan wat de arbeidsrelatie is tussen werkgever-werknemer. Uiteraard mogen ze Toivonen niet laten opdraven als materiaalman aangezien dit een eenzijdige functiewijziging binnen zijn contract is. Maar het voetballen in het 1e of het 2e elftal heeft niks met een functiewijziging te maken.
Refereren naar het Bosman-arrest heeft hier ook geen zin, dat slaat op het vrij verkeer van werknemers binnen de EU.
Als rechtenstudent kan ik me nou eenmaal mateloos irriteren aan dergelijke opmerkingen.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:44 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dat je nog ingaat op die domme, juridisch volledig inhoudsloze, onzin van Grrrrrrr. Respect.
Ik ben geen jurist, maar heb wel diverse cursussen en opleidingen gedaan (sociale zekerheidsrecht en arbeidsrecht) en mijn tenen staan krom als ik dit soort dingen lees.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef develor het volgende:
[..]
Als rechtenstudent kan ik me nou eenmaal mateloos irriteren aan dergelijke opmerkingen.
Zucht... Zoals ik al eerder zei is de arbeidsrelatie wel wat complexer dan slechts het betalen van salaris en het komen opdraven van de werknemer. Het punt is dat de werkgever in dit geval overduidelijk chanteert. Dat zie jij (mag ik toch hopen), dat zie ik en dus ziet de rechter dat ook.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:38 schreef develor het volgende:
[..]
Ik kan toch met vrij grote zekerheid zeggen dat het niet klopt wat je zegt. Toivonen heeft een contract, in dat contract zal staan wat de arbeidsrelatie is tussen werkgever-werknemer. Uiteraard mogen ze Toivonen niet laten opdraven als materiaalman aangezien dit een eenzijdige functiewijziging binnen zijn contract is. Maar het voetballen in het 1e of het 2e elftal heeft niks met een functiewijziging te maken.
Ik zal het even voor je uitleggen: ik refereerde aan (niet 'naar') het Bosman-arrest omdat dat mooi liet zien dat een hele bedrijfstak massaal de wet overtrad totdat er een keer een voetballer naar de rechter stapte. Het argument dat "iedereen het doet" en dat het daarom wel ok zal zijn eventjes in een ander licht zettend....quote:Refereren naar het Bosman-arrest heeft hier ook geen zin, dat slaat op het vrij verkeer van werknemers binnen de EU.
Dieptriest als jij rechtenstudent bentquote:Op maandag 20 mei 2013 14:45 schreef develor het volgende:
[..]
Als rechtenstudent kan ik me nou eenmaal mateloos irriteren aan dergelijke opmerkingen.
Nooit worden, je hebt er namelijk geen kaas van gegetenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:47 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ben geen jurist, maar heb wel diverse cursussen en opleidingen gedaan (sociale zekerheidsrecht en arbeidsrecht) en mijn tenen staan krom als ik dit soort dingen lees.
Akkoord, we kunnen niet allemaal overal verstand van hebben, maar weet dan in ieder geval wanneer je op moet houden.
Tenzij er natuurlijk in het contract van Toivonen staat dat hij uitsluitend deel uitmaakt van de eerste selectie en nooit mee hoeft te trainen met het tweede, tenzij hij daar zelf nadrukkelijk toestemming voor verleent. Ik schat de kans op een dergelijke bepaling op ongeveer 0,0001%.
Ik sta wekelijks bij de CRvB en Hoge Raad. Heb nog nooit klachten gehad.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nooit worden, je hebt er namelijk geen kaas van gegeten
Als portier?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:54 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik sta wekelijks bij de CRvB en Hoge Raad. Heb nog nooit klachten gehad.
Dan ben je behalve dom ook blind vermoed ik...quote:Ik wacht nog op zinnige argumenten van jouw kant. Vooralsnog is het tamelijk stil.
Nee, nee en nog eens nee. PSV zegt: we degraderen je als je niet bijtekent. Dat is chantage, dat mag niet. Dat zie jij dus blijkbaar ook en de rechter zal dat ook zo zien. Einde verhaal voor PSV.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:58 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Mocht Toivonen naar de rechter stappen, dan hoeft PSV alleen maar een bedrijfsmatige reden aan te dragen waarom ze hem in het tweede laten spelen. Als ze vervolgens aangeven dat ze alleen met spelers in het eerste willen spelen die ook op de langer(e) termijn deel uitmaken van de selectie en Toivonen niet selecteren omdat ze iemand anders op die positie willen inpassen die waarschijnlijk langer blijft, dan zitten ze sowieso goed.
Wat is hier geloofwaardig aan als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef mrstylo het volgende:
Jullie lachen hem wel uit, maar als ik dit lees, dan lijk hij me best geloofwaardig:
[ afbeelding ]
Jammer dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als portier?
[..]
Dan ben je behalve dom ook blind vermoed ik...
Zo zal het waarschijnlijk wel aflopen ja, of dat hij alsnog bijtekent onder bepaalde voorwaarden. Maar dat staat los van het feit dat PSV zich (wederom) op glad juridisch ijs begeeft. Los van de imagoschade maak ik me oprecht zorgen over wat voor mongolen PSV op dit vlak advies geven. Met Labyad zaten ze er ook al volkomen naast, wat iedereen die 3 minuten googelde ook kon vertellenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, voor een miljoen of 4-5 moet die jongen toch wel te slijten zijn ergens. Weg ermee en verder.
Edit: Toivonen dan he, Marcelo moet je gewoon gratis weg doen.
Maar wel waar, als jij mijn argumenten niet wil of kan lezen.quote:
Jouw onderbuik vindt het chantage, die van mij ook. Dat is het natuurlijk feitelijk ook. Maar PSV kan voor de rechter heel goed onderbouwen waarom ze dit doen, zonder dat het chantage is.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, nee en nog eens nee. PSV zegt: we degraderen je als je niet bijtekent. Dat is chantage, dat mag niet. Dat zie jij dus blijkbaar ook en de rechter zal dat ook zo zien. Einde verhaal voor PSV.
Lees de zaak Perez en Ajax nog maar eens na, eenzelfde soort situatie. Perez had pech zei de arbitragecommissie van de KNVB. Maar goed schijnbaar heb jij nog betere bronnenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dieptriest als jij rechtenstudent bent
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar wel waar, als jij mijn argumenten niet wil of kan lezen.
Marcel Brands toen 3 dagen nadat Labyad zijn contract op had moeten zeggen: "Zijn zaakwaarnemer heeft er geen verstand van". En Labyad een partij boos reageren. Ik moest zo hard lachen toen dat nieuws over het contract 2 weken later uitkwam en iemand me aan die quote herinnerdequote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo zal het waarschijnlijk wel aflopen ja, of dat hij alsnog bijtekent onder bepaalde voorwaarden. Maar dat staat los van het feit dat PSV zich (wederom) op glad juridisch ijs begeeft. Los van de imagoschade maak ik me oprecht zorgen over wat voor mongolen PSV op dit vlak advies geven. Met Labyad zaten ze er ook al volkomen naast, wat iedereen die 3 minuten googelde ook kon vertellen.
Ook toen struikelde je hier over de nitwits die wel eventjes uit gingen leggen waarom zijn contract wél geldig zou zijn overigens
Dat was weer een andere insteek, in eerste instantie beweerde Brands dat de optie in het contract van Labyad rechtsgeldig was. Dat was dus niet zo.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:15 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Marcel Brands toen 3 dagen nadat Labyad zijn contract op had moeten zeggen: "Zijn zaakwaarnemer heeft er geen verstand van". En Labyad een partij boos reageren. Ik moest zo hard lachen toen dat nieuws over het contract 2 weken later uitkwam en iemand me aan die quote herinnerde
De rechter zal het ook chantage vinden, dat is genoeg. Echt, zo simpel is het.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:13 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Jouw onderbuik vindt het chantage, die van mij ook. Dat is het natuurlijk feitelijk ook. Maar PSV kan voor de rechter heel goed onderbouwen waarom ze dit doen, zonder dat het chantage is.
Het gaat er niet om wat wij vinden wat het is, maar in hoeverre PSV in zo'n geval kan onderbouwen waarom ze dit doen en dat kan gewoon met voetbaltechnische en bedrijfsmatige argumenten zoals ik die eerder aangaf.
Rechter > arbitragecommissie KNVB.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:14 schreef develor het volgende:
[..]
Lees de zaak Perez en Ajax nog maar eens na, eenzelfde soort situatie. Perez had pech zei de arbitragecommissie van de KNVB. Maar goed schijnbaar heb jij nog betere bronnen
quote:Op maandag 20 mei 2013 15:14 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]Ik kom wel weer als je argumenten hebt.
Arbitragecommissie doet bindende uitspraken die net zoveel waard zijn als een uitspraak van een rechter. Geloof me een rechter gaat dit echt niet beoordelen als chantage.quote:
10 seconden google leert me dat uitspraken van een arbitragecommissie vernietigd kunnen worden door de rechter.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:23 schreef develor het volgende:
[..]
Arbitragecommissie doet bindende uitspraken die net zoveel waard zijn als een uitspraak van een rechter.
Als het een slappe zak is die zijn vingers er niet aan wil branden misschien niet. Anders wel. Het ís namelijk ook gewoon chantage.quote:Geloof me een rechter gaat dit echt niet beoordelen als chantage.
Ik stop de juridische discussie hier want je snapt er echt niks van als je even op google opzoekt wat arbitrage inhoudt, maar goed ik zet er een punt achter want deze discussie is zinloos.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 seconden google leert me dat uitspraken van een arbitragecommissie vernietigd kunnen worden door de rechter.
[..]
Als het een slappe zak is die zijn vingers er niet aan wil branden misschien niet. Anders wel. Het ís namelijk ook gewoon chantage.
Stel dat je gelijk hebt en een rechter zou het als chantage zien en hij moet terug in de selectie kan een rechter de trainer toch niet verplichten hem op te stellen? Dus de speler zelf schiet er 0 mee opquote:Op maandag 20 mei 2013 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
10 seconden google leert me dat uitspraken van een arbitragecommissie vernietigd kunnen worden door de rechter.
[..]
Als het een slappe zak is die zijn vingers er niet aan wil branden misschien niet. Anders wel. Het ís namelijk ook gewoon chantage.
Je kan arbitreren wat je wilt, als het niet aan de wet voldoet kan het gewoon vernietigd worden. Dat weet jij ook wel...quote:Op maandag 20 mei 2013 15:31 schreef develor het volgende:
[..]
Ik stop de juridische discussie hier want je snapt er echt niks van als je even op google opzoekt wat arbitrage inhoudt, maar goed ik zet er een punt achter want deze discussie is zinloos.
Dat is één mogelijke uitkomst. Ik zou in het geval Toivonen iig de rechtszaak ingaan met als doel het ontbinden van de arbeidsovereenkomst. Als PSV dan ook nog eens betuigt dat hij is teruggezet omdat hij niet in hun toekomstplannen voorkomt zal de rechter dat waarschijnlijk ook meteen doenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Stel dat je gelijk hebt en een rechter zou het als chantage zien en hij moet terug in de selectie kan een rechter de trainer toch niet verplichten hem op te stellen? Dus de speler zelf schiet er 0 mee op
Heel tof dat Marcelo mij een transfer naar Werder Bremen wenst.twitter:MarceloGuedes02 twitterde op maandag 20-05-2013 om 15:36:33Dankuwel voor alles en alles wat u mij wenst wens ik u terug
reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Lemming22 het volgende:
Heel tof dat Marcelo mij een transfer naar Werder Bremen wenst.twitter:MarceloGuedes02 twitterde op maandag 20-05-2013 om 15:36:33Dankuwel voor alles en alles wat u mij wenst wens ik u terug
reageer retweet
Dat ie mij een carrière beëindigende beenbreuk toewenst vind ik dan weer minderquote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Lemming22 het volgende:
reageer retweet
probleem is alleen de macht van de FIFA/UEFA. Als je je conflicten niet via het CAS regelt, maar via de reguliere weg, heb je als speler en als club problemen met je licentie.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan arbitreren wat je wilt, als het niet aan de wet voldoet kan het gewoon vernietigd worden. Dat weet jij ook wel...
Zucht.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is één mogelijke uitkomst. Ik zou in het geval Toivonen iig de rechtszaak ingaan met als doel het ontbinden van de arbeidsovereenkomst. Als PSV dan ook nog eens betuigt dat hij is teruggezet omdat hij niet in hun toekomstplannen voorkomt zal de rechter dat waarschijnlijk ook meteen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |