Maar hij is dan ook vrij lelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:04 schreef j0rdiiii het volgende:
Pieter van den Hoogenband mist in de TT.
quote:Marcelo Antônio Guedes Filho, kortweg Marcelo, verwacht dat hij ook komend seizoen nog onder contract zal staan bij PSV. De verdediger heeft in Eindhoven nog een contract tot medio 2016 en verwacht in de zomerstop niet te vertrekken naar een andere club.
"Ik heb nog niets vernomen, ik heb nog een contract voor drie jaar bij PSV", zo vertelde Marcelo in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Volgens de mandekker hebben er zich nog geen clubs gemeld voor zijn diensten, maar dat vindt hij ook niet erg.
"Ik wil volgend jaar graag voor PSV spelen en denk ook dat dat gaat gebeuren", zo besloot Marcelo zijn relaas. Dit seizoen kwam de Braziliaan in elke competitiewedstrijd van PSV in actie voor de Eindhovenaren.
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israelquote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:30 schreef Oldie57 het volgende:
Willems heeft zich slecht ontwikkeld. Het is een probleemgeval met een ongelofelijk slechte mentaliteit. Medespelers kotsen hem uit.
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vorig jaar nog basisspeler op het EK, nu niet eens meer reservespeler bij het reserve-elftal in Israel
dat was een vreemde beslissing inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Tja, jammer dat hij 4 jaar te oud is..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij is geselecteerd. Zet dan Emanuelson daar neer.
Ja, maar Bouma meenemen was nog idioterquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat was een vreemde beslissing inderdaad
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Theo Lucius terughalen!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Precies. Sowieso vind ik die swagg-types helemaal niet passen bij PSV. Op de één of andere manier vind ik het heel on-brabants ofzo.
Willems kijkt op naar Lens en Waterman.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:01 schreef Lemming22 het volgende:
Willems heeft een paar (liefst zo veel mogelijk) down-to-earth gasten om zich heen nodig. Die hem met beide benen op de grond houden. Niet de coole swag boys die nu in de ploeg zitten.
Kei-hard lachen.quote:
Als ik 1 van die figuren (de pel , oldie enzevoort) zie posten..... denk ik alleen maar aan 3dequote:
Hit me zou mooier zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Ik kijk dit soort wedstrijden eigenlijk meer voor de positieve dingen.quote:
quote:
Begin jaren 90 kende ik al iemand die R.I.P. aan de binnenkant van zijn lip had laten zetten. En dat was inderdaad net zo'n zielig figuur als deze prutsers.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:33 schreef Scarface88 het volgende:
Lens heeft ook zo'n tattoo aan de binnenkant van zijn onderlip met "kiss me" er op.
[ afbeelding ]
Van Overbeek vind ik er niet zo veel van kunnen. Viel in de jeugd de keren dat ik hem gezien heb vooral op door kracht en snelheid.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:38 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik kijk dit soort wedstrijden eigenlijk meer voor de positieve dingen.
Wat mij vooral opviel was de passing van Elvio van Overbeek en de afstandsschoten van Bakkali. Volgens mij is die van Overbeek ook wel een goed talentje.
Ik heb hem maar 1 keer in het echt gezien volgens mij en toen speelde hij als back. Dat deed hij heel aardig. En zijn voorzetten kwamen toen en gisteren ook allemaal aardig aan. Misschien is dat wel meer voor hem dan op de vleugel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van Overbeek vind ik er niet zo veel van kunnen. Viel in de jeugd de keren dat ik hem gezien heb vooral op door kracht en snelheid.
Tja, als rennend backje kan het misschien wel wat worden. Weet niet hoe hij verdedigend is.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 1 keer in het echt gezien volgens mij en toen speelde hij als back. Dat deed hij heel aardig. En zijn voorzetten kwamen toen en gisteren ook allemaal aardig aan. Misschien is dat wel meer voor hem dan op de vleugel.
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, als rennend backje kan het misschien wel wat worden. Weet niet hoe hij verdedigend is.
Rutten haalde hem volgens mij bij de selectie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.
Zal toch wel wat kunnen.
Er zitten wel meer spelers bij Oranje onder 19 die eigenlijk niet zo goed zijn dus dat hoeft niets te zeggen. Is vooral een selectie dat het van zijn fysiek moet hebben. Dat gaat in de onder 17 elftallen enzo succes opleveren maar ik denk dat er maar bar weinig echt door zullen breken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik zie dat hij in Januari 19 is geworden. Misschien maar eens verhuren aan Cambuur ofzo. Al zal Cocu hem niet voor niks bij de selectie hebben gehaald, zal toch het idee hebben dat hij iets kan. Ook bij oranje onder 19.
Zal toch wel wat kunnen.
Op eigen kracht en zonder swaggquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:22 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als ik 1 van die figuren (de pel , oldie enzevoort) zie posten..... denk ik alleen maar aan 3de![]()
![]()
Schaken heeft ook #swagg.quote:
Maar Schaak is wel pro.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Schaken heeft ook #swagg.
Verder zijn het vooral zielige mannetjes bij Feyenoord. Dat is weer het andere uiterste.
Wat is er dan zielig aan de spelers van Feyenoord? Behalve Immers zit er toch niet echt een mongool tussen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Verder zijn het vooral zielige mannetjes bij Feyenoord. Dat is weer het andere uiterste.
lolwutquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Keukendrol het volgende:
Mooi, goede zet van Brands.
http://www.speld.nl/2013/(...)echter-kuipers-vast/
Daar wachten ze tenminste geen spelers na de wedstrijd (Lens) op, mokken ze niet onterecht nadat ze gewisseld worden (Toivonen en Mertens) en denken ze niet dat ze een supervedette zijn nadat ze met veel geluk mee naar het EK mee mochten (Willems).quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:57 schreef Knalerwtje het volgende:
Nou. Clasie is ook wel een downie hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is er dan zielig aan de spelers van Feyenoord? Behalve Immers zit er toch niet echt een mongool tussen.
Eens. Verder in het Feyenoord-topic. Sorry dat ik er op in ging.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we dit topic nou niet weer verzieken door die nietsnutten aandacht te geven.
Mooi. Scheelt weer 2 strafschoppen in de bekerfinale volgend jaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:04 schreef Keukendrol het volgende:
Mooi, goede zet van Brands.
http://www.speld.nl/2013/(...)echter-kuipers-vast/
Hoezo is dat goed dan? Je bent in het PSV topic hé.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Schalke nog 4de is geworden en dus vcl ingaan. Hierdoor zal Psv geen beschermde status in 4de cl kwalificatie ronde hebben en dus zeer waarschijnlijk de cl niet halen.
Ajax zal hierdoor wederom de enige club in NL zijn die cl speelt en dus +3,5 mio ontvangen.
Wat heeft dat met een hoge ranking van Nederland te maken?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel fijn dat je nederland een hoge ranking guntSommige kunnen niet denken.
Het schijn dat als een land slecht presteert in europa dat ze later minder plekken krijgen in de CL/ELquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een hoge ranking van Nederland te maken?
Weet ik, daarom zou het beter zijn dat PSV de Europa League ingaat. Daar kunnen ze veel meer punten pakken dan in een CL-poule.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het schijn dat als een land slecht presteert in europa dat ze later minder plekken krijgen in de CL/EL
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:37 schreef plesner het volgende:
Mooi dat Schalke nog 4de is geworden en dus vcl ingaan. Hierdoor zal Psv geen beschermde status in 4de cl kwalificatie ronde hebben en dus zeer waarschijnlijk de cl niet halen.
Ajax zal hierdoor wederom de enige club in NL zijn die cl speelt en dus +3,5 mio ontvangen.
Volgens mij krijg je in de CL meer punten toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, daarom zou het beter zijn dat PSV de Europa League ingaat. Daar kunnen ze veel meer punten pakken dan in een CL-poule.
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.
twitter:1913Transfer twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:14:00Morgen is talent @MemphisDepay22 te gast bij de #Dinoshow. Kijken dus! 21.25 Ned3. #PSV @JandinoAsporaat http://t.co/E03cqOtELN reageer retweet
Dan zouden België en Denemarken over ons heen moeten gaan. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maargoed dalijk spelen Eredivisie clubs alleen nog EL, ook leuk
Meer start-punten ja, maar in de EL heb je veel meer kans om punten dmv wedstrijden te verzamelen. Zo heeft AZ vorig jaar het meeste punten gehaald voor Nederland, ondanks dat ze geen Cl speelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je in de CL meer punten toch?
Geld voor Ajax + het is helemaal geen garantie dat PSV meer punten haalt. Ik zie ze meer punten halen in de EL met deze selectie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe dat mooi is. hoe meer nederlandse clubs in de cl hoe beter. of is het enkel omdat het psv betreft? zo ja, zielig en onvolwassen.
1 CL ticket is volgens mij wel dichtbij. Als Ajax dan geen kampioen wordt baalt hij wel even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden België en Denemarken over ons heen moeten gaan. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
[..]
Meer start-punten ja, maar in de EL heb je veel meer kans om punten dmv wedstrijden te verzamelen. Zo heeft AZ vorig jaar het meeste punten gehaald voor Nederland, ondanks dat ze geen Cl speelde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, totaal niet. Dan moeten Denenmarken, Griekenland, België en Turkije ons allemaal inhalen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 CL ticket is volgens mij wel dichtbij.
ajax en psv zijn van een vergelijkbaar niveau. dus het is ook geen garantie dat ajax ver komt, integendeel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
Geld voor Ajax + het is helemaal geen garantie dat PSV meer punten haalt. Ik zie ze meer punten halen in de EL met deze selectie.![]()
Dat beweer ik toch ook nergens?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef dawg het volgende:
ajax en psv zijn van een vergelijkbaar niveau. dus het is ook geen garantie dat ajax ver komt, integendeel.
Meh, dat is meer een argument voor PSV dan voor onze competitie imo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:17 schreef dawg het volgende:
daarnaast ging het mij meer om het aanzien van het nederlands voetbal weer terugbrengen naar het oude niveau. en de ervaring van onze voetballers, wat onze competitie alleen maar ten goede kan komen.
dat je het er niet mee eens bent was wel duidelijk. gebrek aan objectiviteit gok ik, iets anders kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat beweer ik toch ook nergens?![]()
Al ben ik het overigens niet met je eens, Ajax is stukken beter.
[..]
Meh, dat is meer een argument voor PSV dan voor onze competitie imo.
Paar weken terug zat z'n homeboy Bollebof er ook al.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:1913Transfer twitterde op zaterdag 18-05-2013 om 17:14:00Morgen is talent @MemphisDepay22 te gast bij de #Dinoshow. Kijken dus! 21.25 Ned3. #PSV @JandinoAsporaat http://t.co/E03cqOtELN reageer retweet
Je hebt de wedstrijden Ajax-PSV, PSV-Ajax, en de ranglijst gemist dit jaar?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
dat je het er niet mee eens bent was wel duidelijk. gebrek aan objectiviteit gok ik, iets anders kan ik er niet van maken.
Watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende: wellicht nu, omdat psv het nu toevallig een paar jaar minder doet. ze zijn ook weleen4x avhter elkaar kampioen geweest. was ajax toeb kut? lijkt me niet heh.
Ik heb met argumenten uitgelegd dat het niet beter is, jij blijft herhalen dat het wel beter is zonder argumenten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:26 schreef dawg het volgende:
ik ben voor psv, true, maar ik kan wel zodanig objectief zijn en zien dat elke nederlandse club in de cl goed voor ons is. dat niet kunnen zien vind ik ook onvolwassen, net als blij zijn dat psv (of ajax for that matter) de cl niet zal halen.
nvmd. je begrijpt duidelijk niet waar ik op doel.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijden Ajax-PSV, PSV-Ajax, en de ranglijst gemist dit jaar?
[..]
WatToen was Ajax wel degelijk heel kut. Beleid wat toen werd gevoerd was lachwekkend.
Verder mis ik sowieso hoe dit relevant is trouwens.
[..]
Ik heb met argumenten uitgelegd dat het niet beter is, jij blijft herhalen dat het wel beter is zonder argumenten.
Ja; status, maar als PSV ons in de CL nog harder voor lul zet dan in de EL dit jaar laat die status dan maar even zitten.
Makkelijk dit, prima.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
nvmd. je begrijpt duidelijk niet waar ik op doel.
jij hebt het over dit jaar. ik over de afgelopen 30 jaar. in die 30jr zijn ajax en psv altijd de topclubs van nederland geweest, dus een club lager waarderen op basis van 2 of 3 seizoenen is gewoon dom.quote:
De afgelopen 30 jaar zijn volledig irrelevant. Snap niet waarom je daar mee aan komt zetten. Het gaat om de punten die volgend seizoen gehaald meoten worden. En ik beoordeel de kans dat die punten daadwerkelijk behaald worden op basis van het team dat er nu staat, niet het team van 30 jaar geleden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef dawg het volgende:
jij hebt het over dit jaar. ik over de afgelopen 30 jaar. in die 30jr zijn ajax en psv altijd de topclubs van nederland geweest, dus een club lager waarderen op basis van 2 of 3 seizoenen is gewoon dom.
Dat verandert niet als PSV volgend seizoen CL haalt. Laat ze eerst eens fatsoenlijk in de EL meedraaien; nu wordt het weer een hard gelach namelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:36 schreef dawg het volgende:
verder stonden nederlandse clubs vaak in de europacup 1, wonnen die ook. cruijf heeft barcelona groot gemaakt met nederlands voetbal, en wat mij betreft is het dus erg goed als er meerdere nederlandse clubsin de cl staan, voor de ervaring. en daardoor/met behulp daarvan onze oude reputatie weer in ere herstellen. nu zij. we een lachertje, ofer nu ajax of psv in de cl staat.
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
De afgelopen 30 jaar zijn volledig irrelevant. Snap niet waarom je daar mee aan komt zetten. Het gaat om de punten die volgend seizoen gehaald meoten worden. En ik beoordeel de kans dat die punten daadwerkelijk behaald worden op basis van het team dat er nu staat, niet het team van 30 jaar geleden.
[..]
Dat verandert niet als PSV volgend seizoen CL haalt. Laat ze eerst eens fatsoenlijk in de EL meedraaien; nu wordt het weer een hard gelach namelijk.
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:38 schreef plesner het volgende:
Psv heeft normaliter meer kans om meer punten te behalen in de EL, dus dat het slecht voor het Nederlands voetbal zou zijn is kul.
Als Ajacied is het financieel het aantrekkelijkst om als enige in de CL actief te zijn. De televisiegelden hoeven dan namelijk niet verdeeld te worden.
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.
Weer een hoop "het is gewoon waar wat ik zeg"-geblaat zonder argumenten. Chapeau hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
je begrijpt weer niet wat ik nu eigenlijk zeg. ik ga er dan ook geen moeite meer in steken. en gezien je sneren richting psv in een psv-reeks; als je denkt dat ajax ons in de cl niet belachelijk gaat maken, zul je van een koude kermis thuiskomen. ajax en psv zijn momenteel gewoon van een gelijkwaardig niveau, dat ontkennen is gewoon de feiten ontkennen. maar goed.
En ook dat, ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.
Hij heeft volledig gelijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.
Quèquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Je slaat de plank volledig mis. Probeer het nog eens.
jij beweert toch dat ajax stukken beter is dan psv? dus kijk eerst even in de spiegel, gast. met je plaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een hoop "het is gewoon waar wat ik zeg"-geblaat zonder argumenten. Chapeau hoor.
En denken dat PSV van het niveau Ajax is is een enorme plaat voor je kop hebben.
[..]
En ook dat, ja.
[..]
Hij heeft volledig gelijk.
de afgelopen 30 jaar. lees es voor je blaat, kutnewbie.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Inderdaad, net als afgelopen seizoen zeker? Toen men zichzelf belachelijk maakte in een poule met 2 halve finalisten.
Ik denk dat ik ongeveer even lang als jou al op fok zit en zeker al een langere historie hier op VBL dan jou heb.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:51 schreef dawg het volgende:
[..]
de afgelopen 30 jaar. lees es voor je blaat, kutnewbie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |