Ja, maar nu niet en morgen begint de puntentelling eerderquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat ze een volgorde aanhouden die de puntentelling zo spannend mogelijk maakt.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Maar dit zijn niet stiekem de vakjury punten?
Nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Nee joh...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Nee want straks heeft iedereen rond de zelfde aantal punten.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Geen zorgen, Azerbaijan zou Finland nooit punten geven met die kusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Nou, het bovenste rijtje klopt aardigquote:
Ik vind dat het best tof doet. Ze stoort niet en lijkt sympathiek. En dat gebeurt niet veel bij het ESFquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin wel steeds meer van Petra te houden.
Ik vind het gebrek aan onderlinge nepgrapjes tussen presentatoren ook wel fijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind dat het best tof doet. Ze stoort niet en lijkt sympathiek. En dat gebeurt niet veel bij het ESF
In 2011 was dat geslaagd, vorig jaar totaal niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan onderlinge nepgrapjes tussen presentatoren ook wel fijn.
Ja en nu met echte mensenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:13 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
gaat het nou toch weer door?
En ik wil Cornald zien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:13 schreef Susi het volgende:
Ik heb ook géén idee waarom ik dit blijft kijken. Het is misschien dat ik wil dat ik Nederland zie winnen.
Vorig jaar (of twee jaar geleden) ging het makkelijker.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jawel hoor, zo gaat het altijd bij de checks
Het is ook al jaren geleden dat we punten kregenquote:
Die is ook uit elk raam in Parijs te zienquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef iBenny het volgende:
Frankrijk______________!
Ik ga morgen ontbijten met croissants om ze te bedanken
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef iBenny het volgende:
Frankrijk______________!
toch hebben ze het eurovisie vaker gewonnen dan wijquote:
Lukte mij alleen in IE, Firefox bv werkte nietquote:
Ik zit gewoon zenuwachtig te zijn echt, wat ergquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef iBenny het volgende:
Frankrijk______________!
Niet doen allemaal troep gewoon annulerenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die link doet het niet en dan moet ik dingen downloaden......ik en dingen downloaden
Ik zit op mijn appeltjequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Lukte mij alleen in IE, Firefox bv werkte niet
Ik kreeg een venstertje dat ik een HD dingetje moest downloaden, maar ik klikte op nee en toen deed ie het alsnogquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die link doet het niet en dan moet ik dingen downloaden......ik en dingen downloaden
Ze hebben altijd repetities nodig, veel complexer dan dit kan een live programma niet worden met tientallen mensen die allemaal met de neus 1 kant op moeten staan.quote:
Hoeft niet, ik heb dat verder genegeerdquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, met Chrome! En je moet Octoshape of zoiets installeren.
Wij allemaal toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben zo'n mongool dat ik daar waarde aan hecht.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh zij ziet eruit alsof ze zwarte gal heeft overgegeven.
Ductapequote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh zij ziet eruit alsof ze zwarte gal heeft overgegeven.
Dat denk ik ieder jaar.quote:
Ging de repetitie voorgaande jaren beter? Weet ik niet, want ik kijk dit voor het eerst!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit is in afgelopen jaren toch wel beter gegaan.
Hello Malmo, Hello Sweden, Hello Europe. I'am Cornald Maas, this is Amsterdam Calling. We are very happy that we are back in the final after nine years. Here are the first points from the Netherlands.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef xzaz het volgende:
Waarom zeggen ze steeds 'calling' wat een bullshit
Yep, al zegt mijn foggy herinnering dat we al twee jaar mee konden gluren, maar het kan ook een jaar zijn geweestquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:34 schreef dolfg het volgende:
[..]
Ging de repetitie voorgaande jaren beter? Weet ik niet, want ik kijk dit voor het eerst!
quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Okay ik kom zeker langs! Spec, haal m'n ovb weg!
quote:
Je vergeet:quote:
quote:
Ik heb hem een screenshot gestuurd, ben benieuwd of ie antwoordtquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:39 schreef KoningPils het volgende:
Kan iemand Cornald even twitteren dat hij stil moet blijven staan. Dat bewegen van hem zag er niet uit.
De uitslag voor morgen, it's all fake man!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:40 schreef Arcee het volgende:
Wat voor punten werden/worden hier gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |