Dan gaan we voor plaats 8quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Off: Net ff de generale repetitie van Anouk op het songfestival mee kunnen pikken... Stuk beter en levendiger dan afgelopen dinsdag
Ik hoop dat Anouk nu een motivatie is om geen Tros artiesten meer te sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
ik ga dat helaas missenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
1, en maandag een rondvaart over de grachtenquote:
Zong ze wel beter? Ik vond haar niet zo goed zingen in de halve finale, niet echt zuiver.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |