Zou kunnen kom ik niet vandaanquote:Op zondag 19 mei 2013 02:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Enschede lag toch in een andere tijdzone?
Die van jou ziet er op het eerste gezicht iets beter uitquote:
Thnxquote:Op zondag 19 mei 2013 08:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Die van jou ziet er op het eerste gezicht iets beter uit
Vandaag echt prachtig weer dus lekker rijden
Congratz!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Morgen vandaag is mijn verjaardag.![]()
Op Pinksteren..
[..]
Ik verbaasde mij al enigzins dat je niet de afslag daarvoor nam.
Toch weer ff fijn gereden met jou op die snelweg![]()
Edit: Ja Anne, ik ben weer het editkneusje![]()
Proficiat!quote:Op zondag 19 mei 2013 00:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Morgen vandaag is mijn verjaardag.![]()
Op Pinksteren..
Mooie XTZ hoorquote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een maf gezicht, vandaag weer ff met de vriendin richting Duitsland. Ik vraag me af hoeveel blikkers wij een lach op hun gezicht bezorgen
Ik vind deze wel heel erg bruutquote:Op zondag 19 mei 2013 10:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft toch een maf gezicht, vandaag weer ff met de vriendin richting Duitsland. Ik vraag me af hoeveel blikkers wij een lach op hun gezicht bezorgen
Sorry, mijn GPS app zat ook ongelofelijk te kloten. Uiteindelijk ben ik ook via de A12 gegaan, ook omgereden dusquote:Op zondag 19 mei 2013 01:02 schreef picodealion het volgende:
A12 is de route die ik vanaf werk ook neem, wist iig zeker waar ik uit zou komen.
Uiteindelijk hadden we toch beter rechts gekund bij de brandweer zag ik later.
Maakt ook allemaal niet uitquote:Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef picodealion het volgende:
Nee de brandweer was mijn fout, jullie stonden toen goed voorgesorteerd. Op zich was de route naar de A50 die jij later gaf verder gewoon prima, we hadden toen al een stukje verkeerd gereden.
Zou ik niet doen; lees de gebruiksaanwijzing van de gemiddelde topkoffer maar eens door.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:01 schreef Yreal het volgende:
Iemand hier ervaring met zo'n systeem?
[ afbeelding ]
Ik kreeg hem gewoon bij de motor, dus ik heb geen idee wat daarin staat. Dat je niet moet gaan lopen boren in je topkoffer?quote:Op zondag 19 mei 2013 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou ik niet doen; lees de gebruiksaanwijzing van de gemiddelde topkoffer maar eens door.
Nee, je mag er zelden meer als 5 kilo in proppen, en daar zit je zo aan, dus ik zie het nut van zo'n klimrek erbovenop niet zo,.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik kreeg hem gewoon bij de motor, dus ik heb geen idee wat daarin staat. Dat je niet moet gaan lopen boren in je topkoffer?
quote:Op zondag 19 mei 2013 12:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je mag er zelden meer als 5 kilo in proppen, en daar zit je zo aan, dus ik zie het nut van zo'n klimrek erbovenop niet zo,.
Even niet aan gedacht. Maar het zou ideaal zijn om een tent op vast te sjorren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |